פרק 20

1.5K 171 66
                                    

פלאשבאק, 3 חודשים אחורה
״טאהיונג!״ ג׳ונגקוק רץ אל עבר השני במסדרון הרחב בבית הספר, ״שכחת את הטלפון בכיתה״ ג׳ונגקוק אמר עם חיוך גדול, מושיט את הטלפון אל הבוגר ממנו, טאהיונג בא לקחת את הטלפון מהיד של השני אבל ג׳ונגקוק הזיז את היד ומנע ממנו לתפוס בטלפון שלו, ״מה אתה עושה, תביא כבר״ טאהיונג אמר מנסה לקחת את הטלפון מהיד של השני בלי הצלחה, ״תגיד תודה, לא הייתי חייב להביא לך אותו..״ ג׳ונגקוק אמר גורם לשני לגלגל עיניים, ״תודה״ הוא אמר ונאנח, מנסה לקחת את הטלפון שוב אבל שוב ג׳ונגקוק מזיז את ידו.

״הרקע שלך בטלפון.. משעמם״ הוא אמר אחרי שפתח את מסך הנעילה, רואה רקע רגיל שאייפון מגדירים. ״מה אתה מצפה שאני אשים, תמונה שלך?״ הוא שאל והתחרט על זה מיד, כי ג׳ונגקוק רק חייך פתח את המצלמה הקדמית, צילם תמונה של עצמו והגדיר כרקע מסך הנעילה של טאהיונג, ״זהו, מושלם״ הוא אמר וחייך, טאהיונג פתח את מסך הנעילה וראה את התמונה שהשני צילם, ״למה הרמת שתי אצבעות, זה אמור לדמות אוזניים של ארנב?״ טאהיונג אמר ברצינות, ג׳ונגקוק צחק והפסיק כשהבין שהשאלה של טאהיונג רצינית, ״אתה חי מתחת לאבן או משהו? זו פוזת צילום די נפוצה״ הוא אמר, ״ו...אוזניים של ארנב??״ הוא שאל מבולבל, ״כן כי אתה נראה כמו.. לא משנה״ טאהיונג אמר וכיבה את הטלפון שלו, ״אתה יודע שבשנייה שאתה הולך אני משנה את זה נכון?״ טאהיונג אמר וג׳ונגקוק חייך והסתכל עליו, ״מה שתגיד״ הוא אמר ועם זה הלך משם,
טאהיונג לא באמת שינה את התמונה.

חזרה למציאות
״טאהיונג?״
הפעם זה היה טאהיונג שחווה פלאשבק מהעבר שלו עם ג׳ונגקוק, למעשה זה קרה לו כל יום מאז היום שעזב אותו שם.
״כן?״ טאהיונג שאל, ״אתה בוהה במסך טלפון שלך כבר עשר דקות... אתה מצפה להודעה ממישהו?״ דודה שלו שאלה וטאהיונג הניד את ראשו לשלילה, האמת היא שהוא פשוט בהה ברקע המשעמם שהיה לו בטלפון וחשב על התמונה של ג׳ונגקוק שהייתה לו במסך הנעילה עד עכשיו, אבל הטלפון ההוא כבר לא אצלו. הוא נהג תמיד להסתכל על התמונה ולהיזכר בצד שהוא אהב אצל הנער... כן, אהב. טאהיונג כבר השלים עם זה שהוא נפל בשביל הצעיר ממנו, חזק מדי. הוא ברח בגלל זה, הוא ברח כי הוא הבין את זה בשנייה שראה את הסרטון של סו-מין וג׳ונגקוק, הקנאה והעצב שתקפו את גופו גברו על כל רגש שאי פעם הרגיש, זה כאב לו יותר מהכל, כי כן, טאהיונג אהב את ג׳ונגקוק.

בן דודו, אותו מוכר בחנות שפגש את ג׳ונגקוק, היה החבר היחיד של טאהיונג שם בבית של הדודים שלו, למרות שהוא לא חיבב אותו במיוחד, חשב שהוא נחמד מדי וקופצני מדי, אבל הוא אהב לדבר איתו. הוא לא נפתח יותר מדי כי ככה הוא היה, מאוד סגור. הוא לא סיפר לו על כל הרגשות מסביב לסיפור, רק את זה שהם שכבו, שפרסמו את זה בבית ספר, ושג׳ונגקוק נישק את האקסית שלו, זו שדאגה להכל, אחרי כל מה שקרה.
וזו הסיבה שבן דודו שנא את ג׳ונגקוק יותר מהכל. הוא פגע באדם יקר לו, והוא לא ידע את הסיפור מעבר, רק את כל העובדות שגורמות לג׳ונגקוק להיראות בן אדם נוראי.

what if? / taekookWhere stories live. Discover now