Siri BARU DRIVER?

2.5K 177 34
                                    

Hey guys wanzeneth here..

How you guys DRIVER fan?

Sini aku nak beritahu sedikit maklumat,aku ada karang siri baru DRIVER

Dunia semakin maju dengan bantuan teknologi yang sedia ada,kemudahan di mana-mana sahaja memberikan kesenangan pada rakyat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dunia semakin maju dengan bantuan teknologi yang sedia ada,kemudahan di mana-mana sahaja memberikan kesenangan pada rakyat.

Namun jenayah tetap tidak akan pupus,jenayah lumba jenayah pembunuhan. Sebut sahaja semua tetap ada,orang awam menjadi mangsa untuk penjenayah menyelamatkan diri mereka.

Pihak polis buntu untuk menangani masalah ini,mereka mengambil keputusan menubuhkan sebuah skuad khas.

Mereka terdiri daripada bekas pelumba,ahli anggota polis,pakar senjata api dan juga mekanik.

Adolf Farouk Hughes bekas pelumba yang berkemahiran tinggi,masa silamnya mengajar dia menjadi pendendam dan sejak hari itu dia berlatih menggunakan senjata namun kemahiran memandunya tetap tidak berubah kekal pantas.

Adam Corner seorang anggota polis dan juga kawan baik pada Adolf,dia juga mempunyai kemahiran menggunakan senjata api dan sasarannya sentiasa tepat.

Adryana Elizabeth Holmes merupakan bekas skuad elit,dia menyertai skuad Driver hanyalah untuk mengumpul merit untuk menyertai skuad elit semula. Namun sedikit demi sedikit niatnya berubah.

Farrisa Lisbeth Holmes kakak kandung kandung Adryana,seorang yang tenang dan merupakan ketua skuad elit ini (biarpun dia tidak berminat)

Iqbal Eddie mekanik yang bertanggungjawab mereka kereta yang dipandu oleh Adolf,dia memiliki kebijaksanaan yang luar biasa dan digelar genius.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Antara jenis-jenis kenderaan yang bakal di gunakan,harap aku dapat keluarkan aura seperti di siri ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Antara jenis-jenis kenderaan yang bakal di gunakan,harap aku dapat keluarkan aura seperti di siri ini.

Jadi bagaimana pendapat korang,jangan harapkan ia sama dengan siri sebelumnya. Ini kisah selepas 2 tahun DRIVER siri pertama tamat,Furqon bukan lagi watak utama tapi jangan risau dia akan tampil sekali-sekala untuk cameo.

Aku dapat idea macam ni masa baca semula novel siri ni,entah kenapa MY FAMILY IS AWESOME tak dapat nak feel jadi aku biarkan sampai datang feel nya..

Adakah korang nak aku published cerita ni secepat mungkin?

Tekan butang vote laju-laju,jika sambutan memberangsangkan aku akan published secepat mungkin.

Alright guys that's all I wanna talk,so catch you later in another update.

Ciao!

DRIVER : THE ASSASSIN (C)™Where stories live. Discover now