【ET • About Werewolves】

14 2 0
                                    

[ET = Explanation Time]

Hye guys, sorry lah ni bukan chapter sebenar melainkan chapter penerangan. Bam terfikir-fikir tau masa renung book BO ni, bam fikir mesti ada pembaca yang pening sangat2 sebab A/B/O version bam ni lain sikit.

Bam jadi frust sebab taknak lah sesiapa yang baca book ni jadi keliru and blank. So terfikir lah nak buat chapter penerangan, tapi bam rasa macam menyemak pulak en. Rasa macam menyemak tak for you guys? Keyh takde jawapan, HAHA!

Bam akan jelaskan pasal pangkat2 werewolves yang ada, pack werewolves, and lain2. Nak tanya apa2 pun boleh, bam akan suruh korang bagi pertanyaan lepas semua penerangan dah habis.

Nanti ada gambar2 tau, kalau terang pastu bagi contoh tapi takde contoh gambar, susah jugak kan, nanti lagi tak paham.

❝❀❞

Baiklah, let's start it. Okay dalam Blind Omega, dunia werewolf ni ada 4 pack. Selalunya sekolah, mall, kedai makan and lain2 diluar kawasan pack. Pack ni dikira wilayah atau kawasan perumahan yang bersempadan. Antara pack2 tu ialah, meh nengok.

Infinite Roar

Oh SehunAlpha pack of Infinite Roar79 tahun

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Oh Sehun
Alpha pack of Infinite Roar
79 tahun

Infinite Roar merupakan pack yang paling terkenal dan terbesar di antara pack yang lain. Pack Infinite Roar terkenal dengan tradisi mereka yang akan membunuh serigala berstatus Omega atau membuangnya dari pack yang semestinya akan menyebabkan Omega tersebut menjadi Rogue.

Pack Infinite Roar juga terkenal dengan sifat kejam mereka. Pemimpin mereka juga selalunya kejam kecuali Alpha Pack terkini mereka iaitu Oh Sehun, seorang Alpha yang santai dan lembut.

Rumah agam bagi pack Infinite Roar terletak berhampiran di kawasan pegununangan yang dipanggil Infinity Night, sedikit jauh dari kawasan perumahan biasa bagi werewolves dari pack Infinite Roar.

.
.
.

Main & Gemini

Main & Gemini

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
(H) Blind Omega ❝JJK❞حيث تعيش القصص. اكتشف الآن