031*RL*

6.1K 903 110
                                    

خب این چند پارت قراره ریل لایف باشه

تهیونگ رفت تو و جین اومد جلو در و گونه نامجون رو بوسید و به من دست داد.
"گلها--"
"تهیونگ!" لبخندی زدم و تهیونگ با همون شلوارک قرمز و تیشرت سفید بلندش روی مبل لم داده بود و با گوشیش ور میرفت!
رفتم تو و نامجون دستمو روی شونه ام گذاشت و با جین رفتن یه طرف دیگه.
کنار تهیونگ نشستم.
"فقط خفه باش!"
"نمیخوام" رفتم نزدیک ترش و دستشو گرفتم."تهیونگ من فقط ازت یه دیت دونفره میخواستم... من اههه من فکر کنم گی شدم... یا حداقل فقط از تو خوشم اومده! هر دفعه لایوتو میبینم و به قدری حالمو خراب میکنی که اول از همه دلم میخواد از جلو دوربین برت دارم و دوم اینکه توی اتاقم حبست کنم که حتی درو دیوار هم نتونن نگاهت کنن فقط خودم!"
"همه اینا جنسی بود!" شوکه شدم و با چشمهای درشت بهش نگاه کردم و لبم رو گزیدم! چی باید میگفتم.
توی خودم جمع شدم و به زمین خیره شدم

****
عمیقا اسمات تری سام سُپمین!

سوم شخص:

داشتن توی اتاق هتل جشن میگرفتن و تا حد خوبی هر سه مست بودن!
"من میخوام خوش بگذرونیم!" جیمین گفت و لباس هاش رو دونه دونه کند و جیهوپ روی تخت پرتش کرد و از مچ یونگی گرفت و لبهاشون رو به هم چسبوند. دستهاش رو زیر پلیور شوگا برد و لختش کرد!جیمین از مچ شوگا کشید و شوگا نتونست تعادش رو حفظ کنه و افتاد رو جیمین.
لبهاش رو محکم روی لب جیمین کبوند.جیهوپ هم کنار دیگه ی جیمین لم داد و به گردن جیمین حمله کرد و دستش و سمت کمربند و زیپ شوگا برد و دستش رو توی شلوارش وارد کرد و آلت نیمه سفت شوگا رو در آورد و مالید.
جیمین بدون معتلی شوگا رو روی تخت انداخت و با جیهوپ اومدن روش و اینبار نوبت لبهای جیهوپ بود و جیمین سینه های شوگا رو میک میزد.
ناله های شوگا توی دهن جیهوپ خالی میشد.
جیمین شلوار شوگا رو در آورد و سر آلتش رو توی دهن گرفت و بیشتر وارد نکرد و شلوار خودش رو در آورد و دستش رو دور آلتش گرفت و مالید و همزمان آلت شوگا رو تا ته وارد دهنش کرد و حالت تهوع بهش دست داد.
جیهوپ هم بوسه رو شکست و لخت شد و آلتش رو وارد دهن شوگا کرد و بدون اینکه منتظر شوگا شه به حلق شوگا ضربه زد و جیمین هم همین کار رو با آلت شوگا میکرد و جیهوپ به کمک جیمین رفت و بیضه شوگا رو توی دهنش گرفت و مک با صدایی زد و جاشون بعد از چند دقیقع با جیمین عوض شد.
جیمین رفت بالای تخت و سه تا از انگشتهاش رو توی دهنش چرخوند و شوگا با شهوت بهش نگاه میکرد و جیمین یه پاش رو بالا گرفت. سوراخش مشخص شد و سه تا انگشتش رو جلو چشم شوگا وارد خودش کرد و یهو جیهوپ کل آلت شوگا رو تا ته توی دهنش فرو برد و شوگا با این صحنه و همچین مکیدنی روی تخت افتاد. جبهوپ بعد از چندتا مک بزاغشو روی دستش ریخت و عضو خودشو مالید و رفت سمت جیمین و سر جیمین رو گرفت و عضوشو محکم توی دهن جیمین فرو کرد و شوگا عضو جیمین رو توی دهنش کرد و به عضو فوق سختش جیهوپ سرویس میداد و چند لحظه بعد پوزیشن عوض شد و جیمین رفت روی شوگا و با یه حرفت عضو شوگا رو وارد خودش کرد و ناله اغواگرانه ای کرد و تند شروع به حرکت کرد و شوگا توی آسمون ها بود و جیمین کمی روی شوگا خم شد و جیهوپ پشتش قرار گرفت و آلتش رو آماده کرد و آروم کنار عضو شوگا فشار آورد و خودشو توی جیمین به زور جا کرد و جیمین داد کشید و جیهوپ شروع کرد ضربه زدن و هر دو پسر از تنگی حالشون عوض شده بود و چندلحظه بعد جیمین بود که بیشتر میخواست و به ترتیب یه بوسه به جیهوپ میداد و به شوگا میداد، جیمین باز سر انگشتهاش رو توی دهن شوگا خیس کرد و برد پشت جیهوپ و سوراخ اون رو هم آماده کرد و نزدیکای کام بودن که جیمین پا شد و هر دوتا آلت رو کشید بیردن از خودش و خوابید روی تخت و جیهوپ داخلش شد.
"شوگا من!" جیهوپ گفت و شوگا اطاعت کرد و خودش رو توی جیهوپ فرو کرد و فشارش به قدری بود که به پروستات جیمسن فشار اومد و ناله ای از روی لذت کرد و با هر حرکت شوگا جیهوپ هم آلت فرو میرفت توی جیمین و ازین ضربه ها چندتاش میخورد به نقطه حساس جیمین و اونم خودشو بیشتر بالا میکشید که راحت تر کنه این برخوردو تا جایی پیش رقت که جیهوپ و جیمین از روی لذت فریاد میزدن و شوگا سرعتش رو بیشتر کرده بود و با وجود ضربه هایی که حال جیهوپ رو عوض میکرد اون هم خودشو تکون میداد و احساسش به خالی شدن رو با تنگی دور آلتش بیشتر میشد و بالاخره هر سه تا پسر خالی شدن و کنار هم دراز کشیدن.
"خیلی فوقالعاده این!" جیهوپ و جیمین خندیدن و هر سه کنار هم نفس گرفتن و چشمهاشون رو آروم بستن...


بعله 850تا کلمه
اندازه ۳پارته!
همین یکی واسه امشبتون برین عشق کنین

His fan boy is a Pornstar [6]Where stories live. Discover now