056*RL*

4.2K 547 27
                                    

اسمات تریسام ۲

جیمین:

عکسبرداری سری سوم هم تموم شده بود و بیگ هیت برامون سوئیت گرفته بود.
۶تا سوئیت که من و هوپی با هم بودیم! البته هرکی پیش اونیکی بود!

داشتم دوش میگرفتم که صدای باز و بسته شدن در اومد و به کارم ادامه دادم!
با باز شدن در حموم چرخیدم تا هوپیو ببینم که شوگا از پشت در ژاهر شد!
لبخندی بهش زدم!
شوگا لباس هاش رو دونه دونه درآورد! دلم نمیخواست بدون هوپی باهاش بخوابم! همونطور که دلم نمیخواست هوپی بدون من با اون بخوابه!
لبم رو گزیدم!
"هوپی؟!"
"یذره دیگه میاد!"
"پس صبر کنیم!"

شوگا:

دستم روی کمر بندم خشک شد!
اونها بازیگرای پورن بودن و هر هفته با یه غریبه میخوابیدن و این رفتارش عجیب بود! لب وان نشستم!
"چرا هردوتون اینقدر تعهد دارین نسبت به هم؟!"
جیمین با چشمهای زیباش بهم خیره شد "چون من و اون شریک زندگی همیم! اینطوری فکر کن که من و اون دوتا بازیگر معمولی بودیم!" گونه هاش رنگ گرفت!
جیهوپ هم همین حرفو تحویلم داده بود! موهاش رو نوازش کردم.
"حس میکنم من وسطتون اضافی ام!" جیمین دستم رو گرفت توی دستش و بوسه زد.
واقعا من برای چی بینشون بودم! شهوت؟!
من تا قبل اینکه اونا جوابم رو بدن با فیلمهاشون خود ارضایی میکردم و توی این دو سه ماهی که با همیم فقط سکس کردیم و یک کار خاص نکردیم با هم!
"شوگا... من و جیهوپ واقعا طرفدارتیم و دوست داریم باهات باشیم! حتی اگر تو بخاطر سکس پیشمون باشی!" لبخندش ذوب کرد قلبم رو!
همون لحظه در حموم باز شد و جیهوپ لخت وارد شد!
"عه شروع نکردین!" لبخند دندون نمایی زد و دستم رو سمتش گرفتم و اونم چهار دست و پا جلوم قرار گرفت و لبهاش رو بهم چسبوند و جیمین شونه ام رو بوسید!
"دوست داری اینبار وسط باشی یونگی؟!" جیهوپ توی گوشم زمزمه کرد و دستش رو سمت کمر بندم برد!
بلند شدیم و وارد وان شدیم و جیهوپ گرنم رو مارک میکرد و ناله ریزی از دهنم بیرون پرید!
لبم رو گزیدم و اون پایین تر رفت و با خیس شدن عضوم با دستهام موهای جیمین رو کشیدم و به پایین خیره شدم که جیمین چطور سعی میکرد هردو عضو من و جیهوپ رو توی دهنش فرو کنه!
دستش رو خیس کرد و بین باسن هردومون برد و انگشت هاش رو واردمون کرد و چشمهام رو به هم فشار دادم و با خیسی دور عضوم باز سرم رو پایین گرفتم و جیهوپ داشت با غضوش به گونه جیمین ضربه میزد و بخاطر حرکت دست جیمین ناله میکرد!
بدنم داشت به انگشت جیمین عادت میکرد که دومی هم واردم شد!
جیمین داشت سوراخم رو آماده میکرد و جیهوپ باسنش رو بالا کشید و یباره عضوش فرو کرد توی جیمین و جیمین که انگار بخاطر فشار عضوم به ته گلوش حالت تهوع داشت شروع کرد صرفه کردن و دستم رو پشت کمرش کشیدم که سومین انگشتش هم یهو واردم کرد و ناله بلندی کردم.
جیهوپ داشت از گوشه چشمش بهم نگاه میکرد.
با چندبار حرکت توی جیمین بیرون کشید و لبه وان نشست و به دیوار تکیه داد! جیمین من رو چرخوند. اروم روی عضو جیهوپ میشستم و فشاری که دیواره های سوراخم داشت متحمل میشد خیلی درد داشت! جیهوپ کم کم عضوش رو واردم کرد و نمیتونستم شل کنم عضله هام رو!
جیمین هلم داد و روی سینه جیهوپ لم دادم و یکی از پاهام رو به لبه ی دیگه وان رسوندم و خودم رو کمی بالا کشیدم و سوزش زیادی رو حس کردم و جیمین تا جیهوپ خواست شروع به حرکت کنه عضوم رو باز وارد دهنش کرد و خیلی جدی به کارش ادامه داد و از بین پاهام با بیضه های جیهوپ ور میرفت.
جیهوپ سرعتش رو بیشتر کرد و ناله هام بیشتر شد و با برخوردش به نقطه حساسم جیمین عضوم رو ول کرد و جیهوپ ازم بیرون کشید و احساس میکردم از درون خالی شدم!

جیمین به دیوار تکیه داد و یکی از پاهاش رو بالا آورد و عضوم رو واردش کردم و جیهوپ هم عضوش رو از بین باسنم به داخل فشرد و واردم شد و شونه جیمین رو گاز گرفتم!
"حرکت کنین!" جیمین بدون طاقت گفت و با حرکتم و جا به جا شدن عضو جیهوپ توی خودم حس میکردم که چرا باید بازیگر همچین کاری میبودن!
دیگه داشتم بخاطر لذتی که از هر دو طرف بهم میرسید بیحال میشدم که جیهوپ حرکت کرد و باعث شد به جیمین هم ضرفه بزنم و بدون هشدار با یکی از ضربه های مستقیمش به پروستاتم توی جیمین خالی شدم.
جیهوپ عضوشو در آورد و جیمین دستشو دور گردن جیهوپ حلقه کرد و جیهوپ از زیر زینوش گرفت و بلندش کرد و من کمک کردم تا وارد جیمین بشه و خودمم رفتم باز پشتشو واردش شدم!
هردو محکم به سوراخ جیمین ضربه میزدیم و اون فقط ناله میکرد.

جیهوپ خسته شد و از حموم رفتیم بیرون و جیهوپ جیمین رو روی تخت گذاشت و منم رفتم بالا سر جیمین.
"بزار تمیزت کنم.... آههه" جیهوپ باز حرکت کرد و پاهام رو بین سر جیمین گذاشتم و اونم زبونش رو روی سوراخم کشید و مایع جیهوپ رو لیسید و جابه جا شدم و بیضه هام رو توی دهنش برد و بعد عضوم رو توی دهنش کردم که باز سخت شده بود و جیهوپ گفت که نزدیکه پس منم خودمو توی دهن جیمین حرکت دادم و تقریبا از سه نفر با هم خالی شدیم و جیهوپ توی سوراخ جیمین و من توی دهنش و جیمین هم روی شکمش!

هرسه روی تخت افتادیم.
جیهوپ جیمین رو بلند کرد و کنار من خوابوند!
پتو رو روی ما کشید و نور رو کم کرد.
رفتم توی فکر! واقعا دلم میخواد تا ابد پیش این دوتا پسر بمونم!
جیهوپ هم اومد پشتم و خوابیدیم ۳ نفری....



بعله بیاین اینم اسمات دوم سپمین!
لذت بردین!
چه بچه خوبیم!
اسمات نامجین اگر دوست دارین بزارم؟
و یه اسمات ویکوک داریم باز!
توی ۵_۶پارت دیگه احتمالا فیکو تموم کنم میخواستم به ۷۰تا پارت برسم ولی فک کنم به ۶۰اینا برسونم! پس ماچ تا اون پارتها!

His fan boy is a Pornstar [6]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora