051*RL*

5K 652 62
                                    

تهیونگ:

شام رو خورده بودیم و توی سالن جدا جدا نشسته بودیم و به جین پیام داده بودم که کی برمیگردن و اونم گفته بود هر وقت کار شما تموم بشه!

اروم چرخیدم و توی گوش جونگکوک زمزمه کردم!
"بیا بریم خونه ما!" و بوسیدمش!
اروم از جامون بلند شدیم و از جیهوپ و جیمین خدافظی کردیم و رفتیم واحد من و جین!

"خب... الان قراره چیکار کنیم؟!" جونگکوک به دیوار تکیه داد و لبخندی زدم!
"من برنامه ام اینه که برم دوش بگیرم و بعد تر تمیز برم و با دوست پسرم برای فن هام یه لایو بزارم!" ریز خندیدم و زیر چشمی بهش نگاه کردم.
"باشه پس!" و تیشرتشو در آورد و گوشه ای انداخت و منم دونه دونه لباسام رو در آوردم و جونگکوک میومد سمت من و منم عقبکی میرفتم و وقتی به حمام رسیدیم من لخت بودم و جونگکوک داشت عضوش رو بازی میداد و لحظه به لحظه سیخ تر میشد!

آب رو درست کرد و اب روی بدنم ریخته شد و با شامپو بدن کل بدنم رو شستم و نفهمیدم کی ولی جونگکوک از پشت داشت شونه ها و کمرم رو کفی میکرد و بعد باسنم رو ماساژ داد و چشمهام رو بستم!
دستهاش تا داخل پاهام هم کشیده شدن و رون پام رو دست کشید و بعد از اینکه هردوشون رو کفی کرد دستش رو بالا آورد و از بین پاهام عضومو توی دستش گرفت و مالیدش!

لبم رو گزیدم و دستم دوباره مایع شست و شو رو ریختم و چرخیدم و بدن جونگکوک رو هم شستم و عضوش رو هم کفی کردم و با دقتی که قبل از همه فیلمهام خودم رو میشورم اون رم هم شستم!
"چرا اینقدر وسواس داری!" به چشمهای جونگکوک خیره شدم.
"اممم نمیدونم! عادتمه واسه فیلمهام!" جونگکوک خندید و هردو بدنامون رو آب کشیدیم و جونگکوک عضوشو بین دوتا پام گذاشت و میمالید.

"چه عجله ای داری!" خندیدم و از وان بیرون رفتیم و بهش حوله نویی دادم و به سمت اتاق رفتیم و دور بین رو تنظیم کردم و ماسکی به جونگکوک دادم و براش گذاشتم و موهاش رو هم توی صورتش ریختم!
دور بین رو چک کردم.
"آماده ای ددی؟!" و خندیدم و جونگکوک دستم رو گرفت!
"اممم تهیونگ... من.... تاحالا سکس جدی نداشتم!" چشمهام گرد شد و لبخندی زدم بهش!
لبش رو لمس کردم.
"بسپر به من!" جونگکوک رو روی تخت خوابوندم و کرم عصاره انارم رو برداشتم و کمی به سوراخم مالیدم تا توی همین مدت کوتاه هم سوراخم رو جمع کنه.

پیغام رو فرستادم و ۵دقیقه بعد تقریبا ۳۰نفر انلاین بودن و منتظر بودن و بهشون گفتم که مهمون دارم و فیلم رو شروع کردم.

سوم شخص:

تهیونگ روی تخت دراز کشید و دکمه رو زد و جونگکوک اومد روش لبهاشون رو به هم چسبوندن و هردو پسر بخاطر گرمایی که از بدنشون ساطع میشد داشتن عرق میکردن و جونگکوک بدنشو رو روی تهیونگ فشرد. لبهای تهیونگ رو ول کردم و با بوسه های کوچیک سمت گردنش رفت و جوری مکید که مطمئن شه از توی دوربین حتما معلوم میشه و دلش میخواست دهن کجی کنه به همه ادمایی که له له داشتن تهیونگ رو میزنن!
از تهیونگ فاصله گرفت و عضوش روی شکم تهیونگ مالیده میشد پس خودش رو پایین تر کشید و عضو هردوشون به هم برخورد کرد و آهی کشیدن.
تهیونگ لبخند رو لبش بود و با ذوق به جونگکوک خیره بود!
جونگکوک سرش رو به سمتی چرخوند که دوربین نگیره و اروم توی گوشش زمزمه کرد.
"اینطوری نگام نکن!" تهیونگ بوسه ای به شونه جونگکوک زد و چرخیدن هردو و تهیونگ پرید روی جونگکوک!
مستانه میخندید و جونگکوک هم احساس عجیبی داشت.
تهیونگ کامل روی عضو جونگکوک نشست و اون هم از فشاری که به عضوش وارد میشد ناله کرد.
تهیونگ نوک سینه جونگکوک رو گزید و بعد چرخید و عضوشو جلوی دهنش گرفت.
جونگکوک دهنش رو باز کرد و سر عضو تهیونگ رو توی دهنش فرو کرد و خیسی دور التش به قدری داشت به الت تحریک شده اش فشار میاورد که نمیفهمید چقدر با ارگاسم فاصله داره!
جونگکوک عضو تهیونگ رو توی دهنش فرو کرد و جوری که عضو تهیونگ تا ته حلقش وارد شد و چشماش رو بست.
باز این کارو تکرار کرد که یهو تهیونگ بلند شد.
"دهنت خیلی برام تنگه!" لب جونگکوک رو که مخلوطی از بزاق و پریکامش بود لیسید و روی تخت جا بجا شدن و تهیونگ دوربینو جوری تنظیم کرد که از نیم رخش فیلم بگیره و بین پاهاش جونگکوک قرار گرفت و اونم عضوشو فرو کرد توی دهن تهیونگ و اینبار اون کار جونگکوک رو تکرار کرد و عضو جونگکوک یذره بزرگتر از مال خودش بود و بیشتر فرو رفت و مطمئن شد که از پست دوربین بتونن برآمدگی گلوش بخاطر عضو جونگکوک رو ببینن و از دهنش در آورد و خود جونگکوک با دیدنش چیزی زیر شکمش تکون خورد.
اینبار خود جونگکوک اون کار رو کرد و با یذره عقب جلو کردنش و مالیده شدن کلاهک عضوش به حلق تهیونگ حس کرد هر آن ممکنه خالی شه پس خودش رو کشید بیرون
تهیونگ بزاغ و مایع اضافی توی دهنش رو روی انگشت هاش ریخت و سوراخش رو آماده کرد که جونگکوک پاهاش تهیونگ رو بالا آورد و باسنش رو جوری فاصله داد که بتونه سوراخ تهیونگ رو راحت ببینه و دست تهیونگ رو کنار زد و کمی لیسید و زبونش رو آروم واردش کرد.

"آه... ارههه!" تهیونگ از خیسی و نرمی زبون جونگکوک ناره ای کرد و جونگکوک به دستش روان کننده زد و انگشت هاش رو دونه دونه وارد کرد و تا خواست سومین انگشتش رو هم وارد کنه تهیونگ متوقفش کرد و جونگکوک جلو ورودی تهیونگ قرار گرفت و عضو نبض دار و قرمزش رو که میشد رگ هاش رو هم دید جلو ورودی تهیونگ گرفت.
با یه فشار و قوسی که تهیونگ به بدنش داد هردو ناله بلندی کردن!
تهیونگ حس میکرد جونگکوک از تمام بازیگرایی که باهاشون خوابیده بلند تره و تا عمق وجودش رسوخ کرده و با برخورد جونگکوک به نقطه حساسش لبخندی زد و جونگکوک باز عقب جلو رفت و اینبار تهسونگ سرش رو روی تخت ول کرد.
جونگکوک سرعتش رو بالاتر برد و ناله های تهیونگ داشت دیوونه اش میکرد و حالتی که به بدنش داده بود بیشتر تحریک میکرد جونگکوک رو!
تهیونگ نفسش رو کامل خالی کرد و شکمش جمع شد و با یکی از عمیق و محکم ترین ضربه های جونگکوک، قشنگ حرکت عضوش دیده شد.
"فاک" هردو همزمان گفتن و جونگکوک سرعتش رو به قدری بالابرده بود و که صدای برخورد بدنهاشون یکنواخت شده بود و بخاطر شره کردن روان کننده بیشتر صدا تولید میشد.
حین ضربه های جونگکوک عضوش از سوراخ تهیونگ بیرون پرید و قرمزی سوراخش معلوم شد و پریکامش اروم اروم بیرون مسومد.
تهیونگ چرخید روی شکمش و باسنش رو بالا اورد و جونگکوک عضوش رو واردش کرد و تهیونگ اروم ایستاد و تنگ تر شد و جونگکوک حرکتش رو بیشتر کرد و تهیونگ به عضوش که مدام تکون میخورد خیره شد و لبخندی زد و جونگکوک حرکتش رو سریعتر کرد و بدون اینکه حرفی بزنه وسط ناله های تهیونگ خالی شد و تهیونگ کاملا حس کرد که با کام جونگکوک پر شده و تا خواست جابجا بشه جونگکوک باز ادامه داد و نقطه تهیونگ رو پیدا کرد و محکم ترین حالت ممکن با چند ضربه تهیونگ هم با شل شدن خودش، روی تخت خالی شد و جونگکوک چرخوندش و اخرین قطره های کام تهیونگ رو از روی عضوش لیسید و تهیونگ لبهاش رو به جونگکوک چسبوند و روش اومد و از هم بوسه های صدادار گرفتن و این لذت بخش ترین سکسی بود که تهیونگ تجربه کرده بود و جونگکوک اولین سکس واقعیش رو گذرونده بود.

نهایت رابطه جونگکوک با لیسا در همین حد بود که عضوش رو بین پاهای لیسا بهش بماله و تهیونگ هم از طرفی هیچ وقت عشق بازی نداشته بود!

دکمه خاتمه لایو رو زد و کامنت هارو سیو کرد تا فردا با جونگکوک با هم بخونن و خودش رو توی آغوشش پهن کرد و هردو پسر به خواب رفتن!



بعله و بالاخره اسمات جونگکوک و تهیونگ....
پاشید برید جقتونو بزنید!😂
اها و تشنج نکنین پارت بعدی عکس ماسک جونگکوک هست!

His fan boy is a Pornstar [6]Where stories live. Discover now