•פרק 10- מביך?•

5.6K 158 19
                                    

״מה אתה עושה פה?״ שאלתי את כריסטופר לאחר שירדתי במדרגות וגילית אותו מחכה בדלת ״באתי לדבר איתך״ הוא אמר ויצאתי איתו מהבית סוגרת אחריי את הדלת.

התיישבתי איתו על הספסל נדנדה שהיה בכניסה לבית שלי וחיכיתי שהוא יתחיל לדבר.
״כריס מה?״ שאלתי ״אני לא מבין למה התעצבנת כל כך אבל אני מבקש סליחה..״ הוא אמר ״אתה לא מבין ממה התעצבנתי? אז בוא אני אסביר לך. אני התעצבנתי מהסיבה הפשוטה שאתם פשוט מתנהגים לנשים כאילו הן איזה חפץ חסר רגשות״ אמרתי  ״אנחנו לא התכוונו שזה יצא ככה באמת. אני מצטער״ הוא אמר ״זה בסדר שאתה מצטער אבל מה אם זה יקרה שוב? אז אנחנו שוב פעם נריב ואז אני אצטרך להסביר את עצמי מחדש״ נאנחתי באכזבה ״זה לא יהיה ככה״ הוא אמר ״טוב...״ נאנחתי.

״עכשיו אני יכול נשיקה?״ הוא שאל ״רק בגלל שהתנצלת״ אמרתי והדבקתי נשיקה לשפתיו.
״את יפה את יודעת?״ הוא שאל,חנפן. ״חנפן״ מלמלתי לעצמי בשקט ״מה?״ הוא שאל ״אתה חנפן אתה יודע?״ שאלתי ״חנפן חנפן אבל את אוהבת אותי ואת ההתחנפויות שלי״ הוא אמר ונישק אותי.

״אחמ״ שמעתי קול לידנו. ניתקתי את הנשיקה מגלה את שון שראה את הכל ״אז זה החבר שלך?״ הוא שאל והנהנתי ״וואי עלמה יש לך מזל שזה אני ולא אחד האחרים״ הוא אמר בעברית וכריס עשה פרצוף לא מבין ״לא משנה״ אמרתי לכריס.

״גם לך לא חסר״ אמרתי לשון וחזרתי לדבר גם אני בעברית ״כן ואני מקבל על זה עצבים אבל לא כמו שהם מקבלים,אז יש לך מזל בקיצור״ הוא אמר ״טוב תיכנסו״ הוא אמר חוזר לדבר בספרדית ״אנחנו שנייה ניכנס״ אמרתי לשון והוא הנהן ונכנס הביתה.

״מה זה היה?״ הוא שאל ״סתם שון אמר שיש לי מזל שזה היה הוא ולא אחד האחים האחרים שלי״ הסברתי את כל מה שהלך בחמש דקות האחרונות ״והם יודעים?״ הוא שאל ״מי? האחים שלי?״ שאלתי והוא הנהן ״כן הם יודעים״ אמרתי ״ואני רק מזהירה,הם אמרו שאם תפגע בי הם יפגעו בך״ אמרתי וצחקנו ״זה לא יקרה״ הוא אמר וחיבק אותי וחייכתי. מעכשיו זה רק אני והוא.

״טוב בוא ניכנס״ אמרתי קמה מהספסל נדנדה ותופסת בידו לוקחת אותו ביחד איתי.
פתחנו את הדלת מגלים את האחים שלי יושבים על הספה משחקים בפלייסטיישן אני חושבת,ואם זה לא מספיק,בדיוק באותו הרגע ההורים שלי יצאו מהחדר שלהם והתקדמו ישר אלינו.

״היי,אתה כריסטופר?״ אמא שלי שאלה ״כן נעים מאוד״ כריסטופר אמר מנשק את ידה של אימי,יכול להיות יותר מביך?
״דניאלה נעים מאוד ״ אמא שלי אמרה ״היי גבר אני איתן נעים מאוד״ אבא שלי אמר וחיבק את כריסטופר,זה כיף שההורים שלי לא מקפידים על כל חוקי הרשמיות האלה,אחרת היה יותר מביך ממה שזה עכשיו.

הבנים הזיזו את מבטם מהפלייסטיישן בזמן שההורים שלי,סליחה אמא שלי הלכה למטבח לבשל ולקחה את אבא שלי ביחד איתה.
מהר מאוד הם עזבו את השלטים והתקדמו אלינו כשגילו שזה כריסטופר שנמצא איתי,שון כמובן לא גילה כלום,משתפ שלי.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now