•פרק 56- הקש ששבר את גב הגמל•

4.1K 167 44
                                    

°נקודת מבט אריק°

אני לא מאמין שאני אהיה אבא.

״אמא שומעת רגע״ נכנסתי בדלת הבית סוגר אחריי ומתקדם לעברה מתיישב לידה על הספה. אני לא מאמין שאני באמת מוציא את המילים האלה מהפה שלי. אני לא מאמין שאני עומד להיות אבא ואני רק בן 18, אבל אני שמח ואני מאושר שאני זוכה להקים משפחה עם עלמה.
״קרה משהו?״ היא שאלה נעמדת. היא צריכה לשבת. ״תשבי אמא״ אמרתי מושיב אותה על הספה והיא הביטה בי במבט לא מבין.

״אני עומד להיות אבא״ אמרתי והיא נחנקה משלוק התה שהיא לקחה.
לא טוב. ״אתה מה?״ היא שאלה משתעלת בזמן שאני תופח על גבה.
״עלמה נכנסה להריון, וזה ממני״ אמרתי ״אתה רוצה להגיד לי שאני עומדת להיות סבתא לשניים עכשיו?״ היא שאלה והנהנתי בחיוך ״מזל טוב בן שלי״ היא אמרה מחבקת אותי. אין לאף אחד מושג כמה הקלה זה גורם לי להרגיש עכשיו.

״מתי גיליתם על זה?״ היא שאלה ״אתמול האמת״ אמרתי ״את כבר יודעת שבמשך כמעט שלושה שבועות עלמה לא מפסיקה להקיא ויש לה כאבי בטן וראש״ הוספתי והיא הנהנה ״אתמול אמא שלה החליטה לקנות לה בדיקה כדי שהן יהיו בטוחות והן גילו שהיא בהריון״ אמרתי רואה את החיוך עושה את דרכו על פניה בעודי מחייך כאילו אין מחר.
בחיים לא חשבתי שדבר כזה יקרה. וגם מה הסיכויים שדווקא אצלנו הקונדום ייקרע לעזאזל? אבל אני לא מתחרט על שום דבר. כנראה שזה מה שהיה צריך לקרות.

״אבל איך אתה מתכוון לשלב את הילד או הילדה עם כל הטור?״ היא שאלה ״כל חופשה אני אראה את עלמה ואת הילד, מדי פעם אני אקח אותם איתי. אני אשלב את זה כמו שריצ׳רד עושה.״ אמרתי. לריצ׳רד נולדה ילדה כשהוא היה בגיל 19 זה בערך אותו הסיפור שלי כרגע.
מה שמזכיר לי שאני צריך לספר לבנים שעלמה בהריון. אין לי מושג איך הם יגיבו אבל נקווה לטוב.

״זה המון אחריות אריק״ היא אמרה ״אמא אני יודע, אבל זה הילד שלי ואני לוקח את כל האחריות עליו״ אמרתי ״אני גאה בך שאתה תומך בעלמה ולוקח אחריות״ היא אמרה ״יש לך ילד מלאך״ אמרתי ״גם שמחמיאים לך אתה חייב להרוס״ היא אמרה גורמת לי לצחוק ״תודה אמא״ אמרתי מחבק אותה ״על מה?״ היא שאלה ״שאת תומכת בהריון ושאת שמחה בשבילנו״ אמרתי ״אין על מה״ היא אמרה מנשקת אותי בלחי ונישקתי אותה על המצח קם מהספה ועולה לחדר, חושב איך אני מספר את זה לבנים.

״שומעים שנייה״ אמרתי לכולם גורם לתשומת הלב לעבור אליי. אני לא מאמין שאני באמת מספר להם את זה בשיחת פייסטיים בזמן שכל אחד מהם נמצא עם המשפחה שלו, אבל אין ברירה אחרת. אני לא מתכוון לחכות לספר להם את זה עוד שבוע כשנחזור, אין סיכוי.
״דבר כבר אריק האוכל שלי מתקרר״ כריסטופר אמר גורם לי לגחח.
״אני צריך שתקשיבו טוב טוב״ אמרתי ״אתה מתחיל להלחיץ אותנו, דבר כבר״ ריצ׳רד אמר ״עלמה בהריון״ אמרתי רואה את כל אחד מהם מהצד השני של המסך בשוק טוטאלי. ידעתי שזה מה שיקרה.

MALA MÍAحيث تعيش القصص. اكتشف الآن