•פרק 34- מכות כמו ילדים•

4.2K 150 62
                                    

אלוהים זה לא קורה לי עכשיו, למה דווקא עכשיו? ולמה לעזאזל דווקא הוא?
״אוי פאק לא ידעתי שגם את פה״ אריק אמר ועמד המום בתחילת החדר ״נו אריק כמה זמן״ ריצ׳רד אמר תוך כדי שנכנס לחדר ״אוי שיט״ הוא אמר גורם לי להאדים מרוב המבוכה. ״נו די שעה לוקח לכם״ זבדיאל אמר ״אוי סליחה״ הוא אמר כשנכנס לחדר והתחלתי לצחוק כמו משוגעת. זה היה כל כך מביך אבל כל הקטע הזה שהם נכנסו אחד אחרי השני והצטערו על כך שהפריעו לנו, גרם לי לצחוק. הסתכלתי על אריק שהסתכל עליי והפרצוף שלו השתנה,ראיתי שהוא נפגע ובצדק. למרות מה שהוא אמר שזה לא יפגע בו זה היה ברור שזה יפגע בו בסופו של דבר. התנשקנו אתמול והיום אני פתאום עם מישהו אחר, אני מתנהגת כל כך כמו זונה. אורי מסתכל עליי מלמעלה ומתבייש ממה שנהיה ממני, מגעילה.

אני צריכה לעבור את השבוע הזה כמו גדולה ולהחליט עם מי אני נשארת ועם מי אני לא. אני לא יכולה להמשיך ככה עם שניהם, זה לא עובד ככה. איך הכל מסתבך לי מול העיניים.
תמיד חשבתי שאהבה זה קל,שזה פשוט שני אנשים שאוהבים אחד את השני ואין שום דבר באמצע. אבל עכשיו אני מבינה שלא הכל זה תותים וקצפת ויש קשיים, וכדי להמשיך לעמוד על הרגליים אני אצטרך להיות חזקה.

״טוב יאללה חמש דקות תהיו למטה״ ריצ׳רד אמר יוצא מהחדר ודוחף את הבנים החוצה ביחד איתו.
״אז איפה היינו?״ כריס שאל אותי עם מבט ממזרי על פניו שמרמז על כך שאנחנו חוזרים לאותה סיטואציה שבה היינו לפני.
״כריס הבנים אמרו לנו לרדת״ אמרתי מסתכלת עליו והוא הסתכל עליי בפרצוף עצוב, אני לא יכולה לעמוד בפניו אוף הוא כזה מעצבן.
״תזכיר לי רק איפה היינו״ אמרתי והחיוך עלה על פניו ובתוך פחות משנייה השפתיים שלנו נצמדו אחת לשנייה בחזרה.

״טוב זהו צריך לרדת!״ אמרתי מנתקת את הנשיקה ״נו אבל למה״ הוא התלונן ״כי הבנים אמרו לנו לרדת ואנחנו נכבד אותם ונרד״ אמרתי והוא הסתכל עליי במבט כעוס ״כריסטופר יש לך את זה לעוד שבוע״ אמרתי והוא הסתכל עליי ומיד הוריד את פניו מסתכל מטה ״זהו כבר החלטת?״ הוא שאל בשקט מתקרב אליי ״מה החלטתי?״ שאלתי אותו ״כבר החלטת שאת לא רוצה להישאר איתי יותר?״ הוא שאל בקול עדין ושקט ממשיך להתקרב אליי ״אני לא יודעת כריס.. בוא לבינתיים נהנה מהזמן הזה וכשייגמר השבוע אנחנו כבר נדבר על זה״ אמרתי נצמדת אליו ״טוב?״ שאלתי אותו ״טוב״ הוא אמר ״עכשיו תחייך״ אמרתי והוא חייך וגיחח בו זמנית ״יופי ככה אני אוהבת אותך״ אמרתי והוא הצמיד נשיקה קטנה לשפתיי ופתחתי את הדלת ויצאנו יורדים לסלון.

״מה היה כל כך דחוף שעצרתם אותנו באמצע?״ כריס שאל בזמן שירד במדרגות וגרם לי להאדים. ״רק רצינו להגיד לך שכבר סידרו לנו את הטור הופעות החדש״ אריק אמר ״באמת?״ כריס שאל ״כן עכשיו הסוכנות התקשרה״ ריצ׳רד אמר.
״טוב אני חושבת שאני אחזור הביתה״ אמרתי ״מה למה?״ כריס שאל ״לא יודעת אני קצת עייפה״ אמרתי ״נו אז תשני פה״ הוא אמר ״יש לך פה בגדים במילא״ הוא הוסיף ״השארת את הבגדים שלי פה?״ שאלתי ״לא יכולתי שלא״ הוא אמר ״טוב אז אני עולה לישון.״ אמרתי מסתובבת למדרגות ״לילה טוב״ אמרתי מסתובבת בחזרה לבנים ומניחה נשיקה קטנה על שפתיו של כריס ועולה במדרגות ״לילה טוב״ שמעתי אותם צועקים לי מלמטה.

MALA MÍADonde viven las historias. Descúbrelo ahora