•פרק 66- הפסקתי להאמין•

3.3K 135 66
                                    

״נתנו לה משככי כאבים, אתה יכול להכנס עכשיו״ האחות אמרה והנהנתי כהוקרת תודה פותח את הדלת ומתיישב ליד עלמה ששוכבת על המיטה בעיניים עצומות.

רק אלוהים יודע כמה שאני אוהב אותך.

״בייב״ לחשתי ״את לא יכולה ללכת לי״ אמרתי נשען על מוט הברזל ״אני נשבע שאני אמות בלעדייך״ אמרתי ״אני צריך אותך, קשה לי כאן בלעדייך. אני מרגיש שאני משתגע״ אמרתי ודמעה בוגדנית ירדה מעיניי ״תקומי כבר. בבקשה״ לחשתי.
״בבקשה אל תיקח לי גם אותה״ לחשתי מסתכל מעלה, מדבר עם אלוהים בין היתר בתקווה שיחולל ניסים.

אני לא מאמין שאני לא אהיה אבא. שמונה חודשים מזוינים חיכיתי. ידעתי שהרגע שאני באמת אסתכל על האוצר הקטן הזה ואגיד לו שאני אבא שלו, באמת קרוב יותר מתמיד. קיוויתי לרגע הזה. חיכיתי לו, ציפיתי שהוא כבר יגיע.

״אר-..״ שמעתי קול חלש מתמיד ״אני כאן בייבי״ אמרתי מסתכל על עלמה שפקחה את עיניה. היא בלעה את רוקה מנסה לעכל את הסיטואציה הקשה.

איך לעזאזל אני מתכוון לבשר לה שאנחנו לא נהיה הורים?

״את זוכרת משהו?״ שאלתי אותה ״א-את הכל..״ היא נאנחה בתסכול.
״איתמר״ היא אמרה לפתע ״איתמר. מה עם איתמר?״ היא שאלה
״הוא מורדם ומונשם, נקווה שהוא יתעורר בקרוב״ אמרתי ״זה היה פשוט נורא״ היא אמרה ודמעה ירדה במורד עיניה. היא מהר הניחה את ידיה על פניה במטרה להסתיר את הדמעות. אבל מה שהיא לא מבינה זה שדווקא עכשיו היא יכולה להתפרק מבלי להתעניין באף אחד.

אני צריך לספר לה, אני לא יכול לשמור את זה ממנה.

היא הניחה את ידה על הבטן ״אני מפחדת שקרה לו משהו״ היא אמרה מסתכלת על הבטן שלה.

אני מספר לה לעזאזל

״בייב אני צריך לספר לך משהו״ אמרתי והיא הסתכלה עליי באי הבנה.
״לא אל תגיד את זה״ היא אמרה חוזרת להסתכל על הבטן שלה ודמעות יורדות מעיניה ״הוא לא שרד בתאונה״ אמרתי ״לא!״ היא אמרה ״לא זה לא קורה״ היא אמרה ובאותו הרגע נשברתי כשראיתי אותה מתפרקת מכאב.

״אריק תשב״ היא אמרה וכשהתחלתי להתהלך מצד לצד עם דמעות בעיניים שמתות לפרוץ בשנית. אני מת להפוך פה את כל הבית חולים.

אף אחד לא יודע כמה שחיכיתי לרגע הזה שאני אוכל להחזיק את התינוק הקטן הזה ולהגיד לו שאני אבא שלו ושאני אוהב אותו. כמה חיכיתי לרגע המזוין הזה. כמה ציפיתי לראות אם זה בן או בת, כנראה שלעולם לא נדע. חיכיתי להיות אבא. רציתי את זה, רציתי להיות אבא בכל מובן אפשרי. הייתי מוכן לזה. רציתי להיות אבא מדהים, רציתי שנהיה הורים מדהימים ושהילד שלנו ישמח שקיבל הורים כמונו.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now