•פרק 30- שבוע•

4.3K 164 60
                                    

היא הסתובבה והסתכלה עליי.
״אה כן אתה יודע?״ היא שאלה והנהנתי ״אתה גם יודע שאני פאקינג לא עשיתי איתו כלום?! אתה יודע שאני ישבתי שם ולא הגבתי? אתה יודע שאני הרגשתי משהו קטן אבל לא עשיתי עם זה כלום כי יש לי אותך? אתה יודע כמה אהבתי אותך? אתה יודע שאני בחיים לא עשיתי שום דבר כי לא הייתי מסוגלת לעזוב אותך? אה? תענה לי אתה יודע?״ היא שאלה בקול שבור ודמעות ירדו על פניה ״אני יודע״ אמרתי מתקרב אליה ״אל תתקרב אליי״ היא אמרה וצעדה אחורה.

כל כך קשה לי לראות אותה בוכה. התקדמתי אליה במהירות ומשכתי אותה לחיבוק. היא ניסתה להתנגד כל כך אבל בסופו של דבר היא הפסיקה ונתנה לי לחבק אותה בזמן שהיא לא מפסיקה לבכות,וזה בגללי. אף אחד לא יכול לתאר לעצמו כמה שאני מצטער על מה שעשיתי. כמה שאני כל כך אכול חרטה.

״אתה הרסת אותי ושברת לי את הלב״ היא מילמלה תוך כדי הבכי.
״די נסיכה שלי בבקשה תפסיקי לבכות״ אמרתי ״את לא מבינה כמה אני מצטער״ הוספתי והיה שקט. פשוט שקט.

התנתקנו מהחיבוק והסתכלנו אחד לשנייה בעיניים. אני כל כך רוצה לנשק אותה עכשיו.
״עלמה אני אוהב אותך. את לא מבינה אפילו עד כמה״ אמרתי ולפני שנתתי לה להגיב הצמדתי את שפתינו אחת לשנייה באגרסיביות.
כמה שהתגעגעתי למגע השפתיים שלה,אני כל כך אוהב אותה. זה כל כך מתסכל לראות אותה עם מישהו אחר.

״לא כריסטופר לא״ היא אמרה מתנתקת מהנשיקה ״מה?״ שאלתי ״אני עם גיא. אני לא יכולה״ היא אמרה ואני לא יודע אם היא שמעה אבל עוד קובץ מהלב שלי נשבר באותו הרגע.
״גיא? אני לא מבין למה את עושה את זה. למה את עושה לי את זה? כדי לשבור אותי? כדי שאני אסבול?״ שאלתי ״ראבק עלמה תעני!״ הרמתי את הקול והיא נבהלה ״כריסטופר זו הייתה טעות תשכח שזה קרה״ היא אמרה ובאה להסתובב אך תפסתי את ידה וסובבתי אותה בחזרה אליי.

״רק תגידי לי דבר אחד״ אמרתי ״תגידי לי אם את אוהבת אותי״ אמרתי ״לא״ היא אמרה והורידה את ראשה לחול ״תסתכלי לי בעיניים ותגידי לי שאת לא אוהבת אותי יותר״ אמרתי והיא הרימה את ראשה והסתכלה לי בעיניים ״אני לא אוהבת אותך יותר״ היא אמרה ופה כבר נשברתי.

״אהבתי אותך,כל כך אתה לא מבין אפילו עד כמה. בחיים לא עלה בדעתי לבגוד בך או לעשות משהו מאחורי הגב שלך. בחיים.
רק מהמחשבה שאני עלולה לפגוע בך לקחתי מיליון צעדים אחורה מכל דבר שיכול לפגוע בך או בזוגיות שלנו.
אתה הבטחת אז,באותו היום פה בים שרק התחלנו הכל. הבטחת שלא תפגע בי. שאלתי אותך אם אתה תשבור לי את הלב ואתה ענית שבחיים לא.
כנראה שאני פשוט תמימה שמאמינה לכל דבר. עכשיו אני כבר מבינה הכל ולא יכולה לאפשר לעצמי להיפגע שוב.
אהבתי אותך ברמות שזה כבר כואב,ואתה לקחת את הלב שלי וריסקת אותו. אבל תחשוב על הצד החיובי, עכשיו אתה יכול לזיין חופשי במקום להיות עם מישהי שתכבול אותך ולא תיתן לך כלום ממה שאחרות נותנות לך״ היא אמרה. עכשיו הלב שלי נשבר למיליון רסיסים. כי עכשיו אני באמת מבין מה באמת עשיתי, ועכשיו אני באמת מבין שזה הסוף שלי ושלה ושאנחנו לא נחזור.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now