•פרק 23- גיאצ׳וק•

4.2K 163 35
                                    

°נקודת מבט כריסטופר°
״כריסטופר זה נגמר״ היא אמרה הסתובבה בחזרה לבדיקה הבטחונית מותירה אותי לעמוד בשדה תעופה שבור.
אני כזה מטומטמים אלוהים. איך יכולתי לעשות לה את זה?
אני הבטחתי לה שאני לא אפגע בה אני דפוק. אני כל כך כל כך דפוק!
איך יכולתי להיות כזה מטומטם ולאבד אותה? למה אני לא חושב לפעמים כוסעמק! אני לא מאמין שעשיתי לה את זה. אני בגדתי בה. זה הדבר הכי נוראי שאפשר אי פעם לעשות לבן אדם.
והכל בגלל שלא שמתי לב,בגלל שרציתי להינות ולהשתחרר. עכשיו אני צריך לשלם את המחיר והמחיר היה כנראה לאבד את עלמה שלי.

יצאתי מהשדה תעופה ונכנסתי לאוטו. הרגל שלי לא הפסיקה לקפוץ מעצבים והורידים שלי בלטו. אני עצבני ועלמה הייתה היחידה שיכלה להרגיע אותי במצבים כאלה. אני לא מאמין שהיא עזבה.
אני חייב שמישהו ירגיע אותי וכרגע אין לי אף אחד שמצליח להרגיע אותי. הפעלתי את המוזיקה באוטו ונסעתי חזרה לביתו של אריק.

״אני לא מאמין עליך״ ריצ׳רד אמר כשנכנסתי הביתה ודפק לי מבט מאוכזב ״איפה ה-..״ ״הזונה שאיתה בגדת בעלמה? ברחה אחרי ששמעה את הצעקות. הצענו לה ללכת לפני שהמצב ידרדר והיא לקחה את הבגדים שלה ועפה מכאן״ אריק אמר בעצבים והניח את השלט בחוזקה על השולחן.
״תגיד איך יכולת לעשות לה את זה בכלל? ועוד אחרי מה שקרה לה בעבר! זרקת עליה זין כריס. ועוד בשביל מה? בשביל לילה אחד עם מישהי שאתה בכלל לא מכיר ואוהב? הפסדת אותה ועכשיו אתה צריך לקוות שהיא תסלח לך״ ריצ׳רד אמר ״אם היא בכלל תסכים לשמוע אותך״ אריק הוסיף. זין אני מבין שעשיתי משהו לא בסדר. לא בסדר זה בכלל לא משתווה למה שעשיתי אני יודע את זה לעזאזל.
״עזוב אתה גם ככה עושה מה שבזין שלך אז למה שפתאום תקשיב לנו״ אריק אמר ״טוב יאללה אנחנו יוצאים״ ריצ׳רד אמר תופח על הרגל של אריק כסימן לזוז ואריק וריצ׳רד קמו ויצאו מהדלת, לא לפני שדפקו לי עוד מבט מאוכזב וכמעט התנגשו בי בכוונה.
אני מבין אותם. אני באמת התנהגתי כמו בן זונה רק בשביל משהו שבכלל לא שווה אותו.

״זין!״ צעקתי והתיישבתי על הספה בייאוש ונאנחתי ״זה היה מלוכלך אח שלי״ זבדיאל אמר וקם מהספה עולה לחדר שלו ״עכשיו בוא נקווה שהיא בכלל תחזור לפה״ ג׳ואל אמר עולה גם לחדרו ונשארתי שם לבד.
בלי עלמה,ובלי החברים הכי טובים שלי שכבר מזמן הפכו להיות כמו משפחה בשבילי.
אני לא מאמין שאני באמת בגדתי בה כי הייתי שיכור וחרמן.
אני לא מאמין שעשיתי לה את זה ופגעתי המלאכית הקטנה שלי. זה כל כך לא הגיע לה. למה אני כזה טיפש לפעמים אלוהים אני לא מאמין שבאמת נפרדנו עכשיו והפסדתי אותה. לגמרי הפסדתי אותה..
אני לא אמצא מישהי כמו עלמה בחיים. היא תמיד ידעה להבין אותי,היא בחיים לא שפטה אותי והחיוך שלה.. אלוהים החיוך שלה כזה ממכר ואני כל כך אוהב אותו.
אני פשוט אוהב אותה בלי גבולות וקשה לי בלעדיה,אבל זו אשמתי כי אני דפוק.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now