•פרק 11- בולשיט•

5.3K 165 2
                                    

°נקודת מבט אריק°
ראיתי אותה מתקדמת לחוף בצעדים קטנים ולא יכולתי שלא להוריד ממנה את העיניים,היא פשוט מושלמת.
אני כל כך מתחרט על כל רגע שלא הלכתי אליה קודם.. אולי היא הייתה נמצאת בין זרועותיי עכשיו,ולא בין זרועות של מישהו אחר שהוא במקרה החבר הכי טוב שלי,סעמק למה זה חייב להיות כל כך מסובך?

״היי״ אמרתי קם לעברה וחיבקתי אותה ״היי״ היא אמרה בחיבוק והתיישבנו על החול החם.
״אני רוצה להגיד לך שאני מצטער,ושאני מרגיש שאני חייב לך כמה הסברים..״ אמרתי והבעת פניה השתנתה כשהיא הבינה על מה דיברתי.
״אריק אתה לא חייב לי שום דבר..״ היא אמרה והורידה את מבטה והסתכלה על החול,הכל חוץ מעליי.
״אתה יכול לזיין את מי שבא לך וגם לזרוק אותה יום אחרי זה. אין לזה שום קשר אליי אתה יכול לעשות מה שבא לך ועם מי שבא לך זה לא מפריע לי״ היא אמרה,היא משקרת ואני רואה את זה עליה,אני רואה לה את זה בעיניים,אני רואה את המבט שלה שהשתנה בין רגע כשהתחלתי לדבר על כל מה שהיה היום בבוקר בבית שלי.
״את משקרת״ אמרתי ובעזרת ידי הרמתי את ראשה גורם לה להסתכל עליי.

°נקודת מבט עלמה°
״את משקרת״ הוא אמר ובעזרת היד שלו הרים את ראשי גורם למבטים שלנו להיפגש. הוא צודק,אני באמת משקרת,באמת הפריע לי שראיתי אותו איתה,אני לא יודעת למה רציתי להחליף את אותה בחורה באותו הרגע,להרגיש את מגע השפתיים שלו על השפתיים שלי,זה הרגיש כל כך כואב באותו הרגע לראות אותו עם מישהי אחרת,אבל הוא לא צריך לדעת כלום לגבי זה.

״אני לא משקרת״ אמרתי מסתכלת עליו ויודעת שהוא לא קונה את זה
״תסתכלי לי בעיניים ותגידי לי שזה לא הפריע לך״ הוא אמר והרמתי את מבטי מסתכלת לו בעיניים. ״זה לא הפריע לי״ אמרתי,היה לי כל כך קשה להוציא את המשפט הזה מהפה שלי בידיעה שאני משקרת.
אני עם כריס ואני אוהבת אותו,אז למה מפריע לי כשאני רואה את אריק עם אחרת? אחרי הכל הוא לא שלי אנחנו רק ידידים אז למה לעזאזל אני מרגישה צביטות בלב כשאני רואה אותו עם אחרת?

״אם זה מה שאת אומרת..״ הוא אמר וחיבק אותי.
הרגשתי כל כך הרבה צמרמורות בגוף כשהוא נגע בי,אין לי דרך להסביר את זה אפילו,משהו מוזר.
האדימות עלתה על לחיי ומשום מה רציתי את המגע שלו.
חיבקתי אותו בחזרה והצמרמורת לא עזבו אותי.
לפתע הרגשתי את נשימותיו על האוזן שלי ״אל תצפי שאני אאמין לבולשיט הזה. אני לא קונה את זה,אני יודע שאת משקרת״ הוא לחש לי באוזן והצמרמורות התגברו והרגשתי פרפרים בבטן ולא רציתי לעזוב.

התנתקנו מהחיבוק והסתכלנו אחד על השנייה ולא הורדנו את המבט.
״עכשיו תיתני לי להסביר״ הוא אמר ״אבל אריק אתה לא חייב לי שום הסברים,אמרתי לך שזה לא מפריע לי״ אמרתי ״את משקרת אני יודע את זה,אז פשוט תהיי בשקט לרגע ותיתני לי להסביר״ הוא אמר והשתיק אותי. רציתי לדעת על כל מה שהיה היום בבית שלו,רציתי שהוא ייתן לי הסברים,אבל לא רציתי שהוא יידע שאני רוצה.
חוץ מזה,למה הוא מרגיש שהוא חייב לתת לי הסברים? הרי אנחנו רק ידידים ואין שום דבר בנינו,הוא לא חבר שלי שהוא צריך לתת לי הסברים על בגידה,לא התחיל בנינו משהו ואין שום דבר.
׳למרות שהיית רוצה׳ קול בראשי אמר ומיהרתי להשתיק אותו ולחזור למציאות.

״יצאנו למועדון״ הוא התחיל ״החלטתי שאני צריך לצאת למועדון כדי לשכוח איזו מישהי״ הוא אמר והנהנתי בחוסר עניין למרות שזה עניין אותי כל כך. ״הבחורה ההיא שראית הייתה באותו המועדון. ופשוט לא חשבתי בהגיון וחשבתי שזיון מזדמן ישכיח אותי ממנה,מה שלגמרי לא עבד. שכבנו פעמיים,פעם אחת בשירותים ופעם אחת אצלי,ולא משנה מה עשינו,אותה מישהי פשוט לא יצאה לי מהראש,ובבוקר כשאת וכריסטופר ראיתם אותנו הרגשתי כל כך רע עם עצמי. והסתכלת עליי בשוק ואני באמת נשבע לך שאני לא סטוציונר או איזה זיין שזורק בחורות יום אחרי. אבל המישהי הזאת משגעת אותי ואני כבר לא יודע מה לעשות,אז עשיתי את מה שעשיתי ואני לא מתגאה בזה.
אני באמת מצטער אבל אני מבטיח לך שאני זה אותו הבחור שפגשת לראשונה בשירותים,הרגיש והחמוד,המישהי הזאת מטריפה אותי וגורמת לי לא לחשוב בהיגיון,ואני מנסה לעשות הכל כדי לשכוח אותה אבל זה פשוט לא הולך לי״ הוא סיים להסביר. זין. כל כך כאב לי לשמוע שהוא אמר שהם שכבו פעמיים. כוסעמעמק אני עם כריסטופר אז למה כל כך מפריע לי שאריק עם אחרות? למה אני לא יודעת מה אני רוצה? למה אני לא מצליחה להבין משהו? למה כל כך קשה לי איתו? למה הוא מספר לי שיש מישהי שמטריפה אותו,שהוא רוצה אותה כל כך עד כדי כך שהוא זיין מישהי כדי להשכיח אותה וגם זה לא עבד..? למה? למה הוא אומר לי את כל הדברים האלה? כדי לגרום ללב שלי להיעצר כל פעם מחדש? כדי לגרום לי לכאב?
כדי לדעת שאפילו זיון לא מצליח להעביר את ההתאהבות שלו במישהי אחרת,למה? אני באמת רוצה לדעת. למה?

״אוקיי... ולמה אתה מספר את זה לי ולא לה?״ שאלתי ״מה?״ הוא שאל ״למה אתה לא נותן את אותם ההסברים לאותה מישהי שאתה כל כך אוהב? למה אתה אומר את זה לי ולא לה? שתדע שאפילו זיון לא הצליח להשכיח אותה ממך״ אמרתי בכאב. למה כואב לי בכלל?
שילך להזדיין עם מי שהוא רוצה,לי יש את כריסטופר,ואני אוהבת אותו. ״לעזאזל עלמה את כל כך תמימה״ הוא אמר והרים לי את הראש כדי שאני אוכל להסתכל עליו ״בך אני מאוהב ברמה כל כך קשה שזיון לא הצליח להעביר את המחשבות שלי עלייך. זה הכל בגללך. את מטריפה אותי ואני אפילו לא יודע איך להסביר לך את זה.
לא רציתי שתחשבי עליי דברים רעים,כל היום בקושי תיפקדתי כי רק חששתי ממה את חושבת עליי עכשיו.. תביני עלמה,אני לא אחד כזה אבל את פשוט.. את פשוט משגעת אותי זין עלמה! את פאקינג לא יוצאת לי מהראש מהשנייה שראיתי אותך!״ הוא אמר גורם ללב שלי להחסיר פעימה,אני לגמרי בשוק ממה ששמעתי עכשיו. שוק טוטאלי מה שנקרא. אלוהים מה אני אמורה לעשות? איך אני אמורה להגיב? פליז שמישהו יעזור לי.

״אריק אני.. אני-״ ״את עם כריסטופר אני יודע..״ הוא השלים את המשפט ״אני לא מבין כמה דפוק יכולתי להיות ולא ניגשתי אלייך קודם..״ הוא מלמל לעצמו למרות ששמעתי והוריד את הראש.
״אני לא יודעת איך להגיב כל כך..״ אמרתי עדיין מנסה לעכל את השוק
״רק תגידי לי דבר אחד״ הוא אמר מרים את הראש ״בבקשה תגידי שאני לא היחיד שמרגיש את מה שהולך כאן,בנינו״ הוא אמר מתקרב אליי ״זה לא רק אתה מרגיש את זה״ יצא לי מהפה,יותר נכון נפלט הדבר היחידי שעלה לי בראש באותו הרגע.
רגע שנייה! מה? מה הולך פה? עלמה לאן את מכניסה את עצמך?
מה את עושה טיפשה? אלוהים מה עובר עליי סעמק ערס?!
״לילה טוב עלמה״ הוא אמר בפתאומיות,מתקרב אליי ומניח נשיקה קטנה על הלחי שהייתה כל כך קרובה לשפתיים שלי,הרגשתי זרמים בלתי פוסקים וגם הצמרמורות והפרפרים לא איחרו לבוא.
הוא קם מהחול והלך,הותיר אותי לשבת שם עם כל כך הרבה מחשבות ושאלות בראש שכנראה אני לא אקבל עליהן תשובה בקרוב..
מה לעזאזל קרה פה עכשיו?

MALA MÍAWhere stories live. Discover now