•פרק 58- אשמה•

4.1K 160 40
                                    

°נקודת מבט כריס°
״אם כל כך לא טוב לך את מוזמנת לקום וללכת״ צעקתי לעבר קלואי.
בזמן האחרון אנחנו לא מפסיקים לריב. שנינו מתוסכלים, אני בעיקר.
אמנם בהתחלה הכל היה חלק מפרסום, אבל ככל שבילינו ביחד, ככל שעברנו דברים, ככה גם הרגשות באו איתם. כל נשיקה ׳מזויפת׳ הרגישה אמיתית ולבסוף החלטנו שזה כבר לא קשור לפרסום, שאנחנו זוג לכל דבר שאוהב אחד את השנייה, אנחנו אפילו גרים ביחד.
כעיקרון, כבר אחרי חודש היינו צריכים להיפרד אבל נשארנו יחד מהסיבה הפשוטה שאנחנו אוהבים אחד את השנייה, או לפחות אהבנו..

״אני לא מבינה מה עובר עליך״ היא צעקה בחזרה ״קלואי את מספיק חכמה, אל תשחקי אותה ראש קטן״ צעקתי. לפני כמה ימים, במקרה התחשק לי לצאת לאיזה מועדון עם כמה חברים מהסביבה.
קלואי שלפי מיטב ידיעתי הלכה לעזור לאמא שלה בכמה דברים, גם הייתה שם. היא שיקרה לי. אם זה לא מספיק היא נצמדה לאיזה מישהו בצורה כזאת דוחה שבאותו הרגע רציתי פשוט לדפוק לאותו בחור שולחן בראש ולפוצץ את האמא שלו. אבל לא עשיתי את זה, פשוט כמו שנכנסתי ככה גם יצאתי. באותו יום פשוט הלכתי לבית של אחד החברים, לא יכולתי לראות אותה.

מסתבר שהם אפילו שכבו, והוא גם ישן אצלנו, הוא ישן במיטה שפעם אני והיא נהגנו לישון בה ביחד, עכשיו אני כבר ישן בחדר אורחים, רחוק ממנה.

קלואי לא דאגה להסתיר את זה שהוא היה פה כמו שצריך, יש שרשרת של גבר שהיא לא שלי על השידה, בבוקר כשבאתי אותו בחור יצא מהמעלית בדיוק כשאני נכנסתי אליה, אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אפילו מצאתי קונדום בפח אשפה של האמבטיה שבחדר שלנו, וזה לא שלי.

אמנם כל הריבים התחילו עוד לפני, אבל עצם זה שהיא בגדה בי עם מישהו זר, פשוט הרתיחה אותי עוד יותר וכך אנחנו רבים עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם.. כל יום מחדש.

״מה ראש קטן? על מה אתה מדבר בכלל״ היא שאלה ״אל תזייני ת׳שכל כאילו את לא יודעת על מה אני מדבר. מה את עד כדי כך מפגרת כדי לחשוב שאני עד כדי כך מטומטם שלא שמתי לב שבגדת בי עם איזה זין ממועדון. מה את חושבת שלא שמתי לב לקונדום שזרוק בפח אשפה, לא הזדיינו כבר חודש קלואי אני יודע שזה לא שלי. מה את חושבת שעשו אותי באצבע? אפילו את השרשרת שלו לא פינית מהשידה של הצד שלי במיטה, וגם אפילו לא דאגת לסדר או להעיר אותו מוקדם כדי שילך לפני שאני אבוא.״ צעקתי את נשמתי וקמתי מהספה מתקדם לחדר ומוציא מזוודה, מכניס אליה כמעט את כל הדברים שלי, סוגר אותה ויוצא מהחדר.

״לאן אתה הולך?״ קלואי שאלה עם עיניים נפוחות מבכי ״אם את לא תלכי, אני אלך״ אמרתי מביט בה במבט קר חסר כל רגש ופותח את דלת הבית בכוונה לצאת ממנה ולעולם לא לחזור.
״לא בבקשה כריס״ היא אמרה עוצרת אותי ומצמידה אותי לחיבוק. ״קלואי שחררי ממני״ אמרתי מנסה להרחיק אותה ממני ״כריס אני מצטערת, בוא נשב ונדבר על זה״ היא אמרה והרחקתי אותה ממני מסתכל לה בעיניים במבט מלא שנאה ״על מה נדבר אה? על זה שבקושי היה לי זמן בעצמי אז לא קיבלת חודש ובהזדמנות הראשונה שהייתה לך את פתחת רגליים לגבר זר, לבן אדם שהוא לא אני. על זה רצית שנדבר? אז לא, אין לנו יותר על מה לדבר״ אמרתי מוריד גם את הידיים שלה ממני והודף אותה ״בבקשה לא״ היא אמרה מנגבת את הדמעות ״קלואי זה נגמר, אני נשבע שאם את רק תשלחי הודעה או תנסי ליצור איתי איזשהו קשר אני אתקשר למשטרה״ אמרתי יוצא מהדלת וטורק אותה אחריי.

MALA MÍAWhere stories live. Discover now