0 6

1.5K 160 8
                                    

Kereta mewah Mercedes AMG S 63 laju memasuki perkarangan sebuah rumah agam bertingkat 4

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kereta mewah Mercedes AMG S 63 laju memasuki perkarangan sebuah rumah agam bertingkat 4. Seorang lelaki muda keluar dari kereta itu selepas parkir keretanya di garaj. Bodyguard yang berdiri di pintu rumah agam itu menundukkan kepalanya sebaik sahaja wajah lelaki itu menyapa pandangannya.

The Young Master is here!

"Please take my luggage from my car and put it in my room, Uwais. Thank you." ujar lelaki itu tanpa riak dan terus memasuki rumah agam itu.

Lelaki itu mengambil tempat di sofa itu lalu mengurut pelipisnya yang sakit kerana terlalu banyak yang dihadapi tanpa "gadis itu" di sisinya. Rindu teramat pada gadis itu tidak dapat diungkapkan melalui kata. Setiap hari yang dilalui tanpa gadis itu di sebelahnya menyebabkan harinya terlalu sibuk dan tidak terurus. When can I meet my soul?

Arzyn Ardyean Xyle Dilarier Alexander yang merupakan satu satunya pewaris lelaki bagi pasangan Tan Sri Dato' Paduka Azric Axyan Dilarier dan Puan Sri Datin Paduka Aurora Kyle Dilarier serta pewaris terakhir kerabat Dilarier. Dia ada semua.There is nothing he doesn't have yet he is still lacking. Gadis kesayangannya tiada di sisi.

Bunyi derapan kaki menghampiri lelaki itu kedengaran. Belum sempat lelaki itu menoleh, tubuh lelaki itu dipeluk dari belakang menyebabkan dia tersentak.

"I really miss you, Ayle. Don't you miss me, huh?" soal gadis itu dengan linangan air mata laju menuruni pipinya sehingga membasahi kemeja putih yang dipakai Arzyn.

Arzyn terus menarik tubuh gadis di belakangnya untuk menghadapnya kerana tidak percaya gadis itu berada di hadapannya.

She's here.

Mata Arzyn bergenang melihat wajah yang lama dirindui itu lalu terus memeluk tubuh gadis itu dan menghamburkan tangisan kerinduan yang terpaku dalam hatinya diikuti esakan gadis itu juga.

"Don't leave me again. I can't survive without you, baby. It's so hard for me to get through this 10 years without you by my side," ujar Arzyn dalam esakan.

"I won't. Don't cry, Ayle. I will stay by your side from now on. Don't worry. I will not spare them," ujar gadis itu dan melepaskan pelukan selepas tangisan Arzyn reda.

"Such a cliche drama. Ryn, I'm hungry." ujar Evan menuju ke arah Avryn dan Arzyn.

Ya, gadis itu ialah Avryn. Siapa Avryn bagi Arzyn? Baca cerita :)

"Kau ni, spoil betulah. Hish!" marah Tania dan mengambil tempat di sofa diikuti lain.

"Aku cakap je. Dahlah tadi bangsat tu kacau mood nak makan. Lastly, tak jadi nak makan." rungut Evan dengan muncungnya dan duduk di sebelah Ethan, abang kembarnya.

"How are you, bro? Have you finished your crybaby drama or wanna continue?" tanya Lucas mengundang tawa semua termasuk Avryn dan Arzyn yang mengambil tempat di twin sofa.

OG | Last Legacy: Princess CoronationWhere stories live. Discover now