0 7

1.4K 155 9
                                    

AA'D International Private High School

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

AA'D International Private High School

"Stop!"

"Kamu tak ada pass nak masuk, jadi kamu tidak dibenarkan ke dalam sekolah, cik." kata pengawal di pondok pengawal seraya menghalang superbike Avryn masuk.

'Hish, mana Ayle ni! Tadi ikut sama je dengan aku'

Avryn sudah memarahi Arzyn dalam hati.

"Pak cik, saya pelajar baharu jadi saya tak ada pass," ujar Avryn cuba terangkan keadaan diri dia.

"Kalau kamu pelajar baharu, mana ibu bapa kamu?" tanya pengawal itu sedikit kuat menyebabkan pelajar yang baru tiba memandang Avryn dengan pandangan yang dia sendiri tidak pasti.

"Err..."

"She's with me. Any problem?" tanya seseorang di belakang Avryn menyebabkan dia senyum sinis

"Kau pergi mana!Tadi elok je ikut aku. Hish!" marah Avryn kepada Arzyn yang baru sampai dengan superbikenya.

"I got some things do, baby. Sorry." kata Arzyn dengan sengihan yang tak bersalahnya.

"Sorry tuan muda. I will open the gate now ," ujar pengawal itu dan terus membuka penghadang gate lalu tunduk hormat kepada Arzyn.

Avryn terus masuk ke dalam sekolah menuju ke parking VVIP diikuti Arzyn. Teriakan pelajar sekolah itu apabila melihat Arzyn diabaikan olehnya. Arzyn jarang datang sekolah ini. Kalau ada hal mustahak baru dia datang, itupun lepas waktu sekolah dan majlis rasmi sahaja. Pelajar di perkarangan sekolah juga berkerut dahi dan berbisik sama sendiri apabila Avryn turut park di parking VVIP yang hanya boleh digunakan oleh pemilik sekolah dan keluarganya sahaja.

**Sebenarnya AA'D International Private High School ini hak milik mutlak Arzyn Adryean Xyle Dilarier Alexander**

Selepas mematikan enjin, Avryn dan Arzyn membuka sunglass, gloves dan cap mereka membiarkan mask masih menutupi separuh muka.

"Baby, do you want to follow me to the office or wait here for your buddies?" tanya Arzyn sambil membuka masknya kerana rimas menyebabkan pelajar yang masih di sana terjerit histeria barangkali.

Like he cares.

"I'll wait here, Ayle. Please come back here after your finish crosscheck," ujar Avryn dibalas anggukkan oleh Arzyn dan dia terus berlalu pergi ke office yang terletak di block bertentangan parking.

Sementara menunggu Arzyn, Avryn membuka telefon dan layan Instagram sekejap. Tiba-tiba, dia terdengar lagi teriakan pelajar apabila 3 buah kereta sport Audi, Bugatti dan BMW memasuki perkarangan sekolah menuju ke parking lot bersebelahan lot parking VVIP. Avryn hanya sambung layan Instagram tanpa menghiraukan sekelilingny.

OG | Last Legacy: Princess CoronationWhere stories live. Discover now