Bab 19❤

24.9K 1.1K 67
                                    

Aisyah keluar dengan penuh gayanya nya

Hoppsan! Denna bild följer inte våra riktliner för innehåll. Försök att ta bort den eller ladda upp en annan bild för att fortsätta.

Aisyah keluar dengan penuh gayanya nya.  Ryan yang melihat sudah kegeraman. Ya Allah sungguh terseksa hatinya kahwin dengan minah senget.

"Erm.. Ryan nanti tolong saya boleh? Shh tak perlu jawab sebab awak memang kuli saya pun kan? Tolong angkat beg saya eh. Terima kasih. "

Arah Aisyah dengan senyuman sinis. Ryan ternganga saat mendengar arahan Aisyah? Seriously ?!

"Syaril! " laung Ryan kuat.

Syaril dengan tergopoh gapah mendekati Ryan. Sakit jantung nya dipanggil secara tiba tiba.

"Ye? "

"Kau angkat beg besar gedabak ni! Bawa pergi bilik sebelah aku! "

Selesai cakap Ryan terus membuka langkah masuk ke dalam rumah banglo itu dengan perasaan yang geram, marah.

Syaril mencebik. Dia juga yang kena! Banyak lagi kot anak buah dia dekat sini kenapa mesti aku.

"Tak puas lagi kutuk aku? Bila nak bawa beg tu? Tahun depan? " sinis Ryan apabila melihat Syaril masih tegar berdiri dengan mulut dicebik.

Syaril menggaru kepalanya sebelum mencapai beg bagasi besar itu dengan tersengih. Kantoi!

Ryan menggeleng sebelum membawa dirinya ke sofa panjang yang ada diruang tamu itu. Kaki nya diangkat lalu diletakkan di atas meja kaca. Kedua tangan diletak di dahi nya.

Aisyah yang dari ruang dapur menggeleng apabila melihat Ryan dengan gaya tidurnya. Kaki diletak di atas meja kaca. Amboi!

Aisyah mendekati Ryan dengan sengihan sebelum sengaja melanggar kaki Ryan dengan laju. Spontan Ryan membuka matanya yang tadi nya kantuk kini segar kerana jerkahan Aisyah.

"Ops! My bad! Sorry! " Aisyah meletakkan telapak tangan nya di mulut. Acah acah orang bersalah.

Ryan yang sudah kehilangan sabar terus menarik tangan Aisyah dengan kuat lalu menarik nya ke tingkat atas.

Bilik nya ditujui lalu menutup pintu ity dengan kuat sehingga menyentak kan Syaril dan Jordan di bawah.

"Asal tu? Tegang sangat muka Ryan tu? Baru kahwin kot takkan tak happy? " soal Jordan pelik.

"Tak sabar nak malam pertama kot? Bos kau tu cakap je perempuan ni menyusahkan tapi dia juga yang terhegeh hegeh. "

Balas Syaril dengan gelengan. Jordan melihat turut menggeleng.

"Bos aku bos kau juga. Kalau si Ryan dengar memang dia robek robek mulut kau baru kau tahu! Aku tak nak masuk campur. "

Ujar Jordan. Niat sebenar hanya ingin menakutkan nakutkan si Syaril.

"Satu doa tu! Kau nak ke huh?! Aku juga yang robek mulut kau dulu! Malas aku layan kau! "

Syaril keluar ke rumah banglo itu dengan hati yang panas dengan kata kata Jordan. Tapi dalam masa yang sama perasaan takut juga ikut serta. Dalam rumah ni bukan nya satu tapi beratus ratus telinga bos nya.

Di dalam bilik Ryan menolak Aisyah ke katil besar itu dengan kasar sebelum mengunci pintu itu.

Aisyah sudah terkebil kebil. Sumpah! Kalau dia tahu ini hukuman nya memang dia tak akan sesekali buat perkara bodoh itu tadi.

Ryan memandang Aisyah dengan sinis. Mulut nya menyinggung senyuman sinis. Mata hazel nya tajam melihat setiap inci tubuh Aisyah.

Memang dulu dia akui yang dia tidak menyukai perempuan malah mengungkap kan perempuan ini hanya lah menyusahkan bagi nya. Kalau dulu dia langsung tidak bernafsu melihat perempuan perempuan diluar sana mau pun yang seksi.

Tapi sekarang dia menafikan semua itu. Sejak Aisyah sah menjadi isteri nya perasaan benci itu mula pudar dan hilang sikit demi sedikit apabila Aisyah sah menjadi hak milik nya.

Wajah dan kulit Aisyah yang putih gebu kemerah merahan membuat dirinya terseksa dengan semua itu.

Ryan mendekati Aisyah dengan langkah yang perlahan. Aisyah sudah mula tidak keruan. Riak wajah berubah seperti ayam berak kapur.

Apa tak nya perasaan takut mula menyelubungi dirinya. Risau pun ada juga. Apa yang dia perlu risaukan pun dia tak tahu. Aisyah serta merta menjadi kaku di tengah katik dengan lutut dipeluk.

Ryan pula perlahan lahan menaiki katil itu lalu mengusap wajah mulus Aisyah dengan penuh perasaan yang dia sendiri tidak tahu isi nya.

Aisyah makin lama makin kebelakanga apabila Ryan makin dekat dengan nya sehingga lah Ryan menindih tubuhnya.

Aisyah segera menolak Ryan dengan segala kudrat nya yang ada. Terlepas sahaja Aisyah terus meluru keluar dari bilik itu.

"Gila!! " jerit Aisyah dengan kuat. Bergema satu rumah itu dengan suara Aisyah.

Ryan bantai gelakkan Aisyah. Muka mengalah kan ayam berak kapur!

Ikutkan tadi Aisyah tolak dia memang tak kuat mana pun. Tapi bila melihat riak wajah isterinya rasa simpati itu hadir. Jadi dilepaskan nya sahaja. Kalau tidak.. Tak tahu lah apa yang jadi.

Aisyah masuk meluru ke biliknya. Pintu bilik nya ditumbuk tumbuk. Jelas di telinga mendengar gelak kan dari Ryan. Apa tak nya bersebelahan je bilik.

Nak je dia bakar bilik Ryan tu masa dia tidur. Tapi itu semua nya dusta. Aisyah membawa dirinya ke birai katil untuk menenangkan dirinya.

Tidak lama lepas tu, mata nya yang segar tadi kian mengantuk. Akhirnya Aisyah mengambil keputusan untuk tidur. Peduli apa kalau mamat sebelah tak makan. Biar dia kebulur!

Benci!


Hoppsan! Denna bild följer inte våra riktliner för innehåll. Försök att ta bort den eller ladda upp en annan bild för att fortsätta.
Vol 1 | She's My Heroin : My Mr. Mafia ✅Där berättelser lever. Upptäck nu