Bab 27❤

26.5K 1.1K 101
                                    

Terketar ketar tubuh Riana saat melihat penderitaan oleh lelaki itu lagi dengan peristiwa tadi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Terketar ketar tubuh Riana saat melihat penderitaan oleh lelaki itu lagi dengan peristiwa tadi. Lutut dipeluk erat.

Hyder datang dekat kepada Riana. Ya dia Hyder yang datang menyelamat kan si gadis tadi. Hati nya sungguh sakit melihat gadis itu diperlakukan sebegitu tanpa kerelaan hati. Ikutkan nak je dia bunuh. Tapi terfikir yang Riana masih memerhati kan mereka dibiarkan sahaja.

"Riana.. " tegur Hyder lembut. Dia mencangkung di hadapan gadis itu.

Riana mengangkat wajah nya. Wajahnya sembam. Hati nya kacau bilau. Sakit itu yang dia rasakan sekarang. Kenapa dia perlu diperkosa oleh Malik tadi. Apa salah dia?

"Hyder.. Saya takut.. Saya-- " Riana diam sambil menangis. Air mata menceritakan semua derita dia. Derita dia selama ni.

"Aku ada. Jom balik. " tangan Riana diraih membantu si gadis bangun. Tetapi Riana bertegas. Baju nya dipegang utuh melindungi separuh badan yang terdedah. Dia tidak rela badan nya ditatap oleh pandangan lelaki yang bukan ada kaitan dengannya.

Hyder yang seolah olah faham membuka jaket kulit hitam nya lalu dipakai pada badan si gadis. Dia membelakangi Riana memberi ruang buat Riana.

Riana terpinga pinga namun dipakai kan juga jaket itu di badan nya. Lalu zip ditarik sehingga atas. Hyder yang membelakangi dia itu dipandang sekilas. Hanya singlet hitam yang tersarung di badan kekar itu. Jelas kelihatan lengannya yang berketul ketul.

Usai menilik dia bangun perlahan lahan. Bahu Hyder dicuit sebelum Hyder pusing menghadap nya. Ya Hyder kelihatan sangat lain. Penampilan nya sungguh lain dari hari hari sebelum ini.

Jika diikutkan wajahnya akan dihiasi dengan cermin mata tebal dan bulat. Rambutnya pula akan disikat tengah. Tapi malam ini lain dari yang lain. Rambut disikat kemas. Wajah tidak dihiasi dengan cermin mata. Dengan pancaran sinar bulan lagi menampakkan kekacakan Hyder.

"Apa yang kau tengok? " Terjengket kening Hyder melihat Riana. Huh muka sembam pun lawa.

"Saya nak balik. " usai cakap Riana terus membuka langkah. Malu tadi belum habis ditambah dengan malu ini. Malu kuasa dua. Hm..

"Tunggu. " lengan Riana disambar. Riana berpusing dan..

Pap!

Mata mereka bertembung. Mata Riana menyapa mata Hyder serta disinari cahaya bulan yang terang.
Orang tua tua kata dari mata turun ke hati. Ye dok?

"Kita tempah hotel. Dah lewat malam. Aku penat nak drive. " Hyder memulai jalan. Lengan Riana ditarik membuntuti langkah nya. Riana hanya mengikuti sahaja. Malas mahu banyak cakap.

Sampai sahaja mereka di hotel ternama Hyder terua mematikan enjin kereta. Ditoleh sekilas memandang Riana. Lah dah tidur..

Hyder mencempung tubuh kecil itu dengan berhati hati. Semua pekerja di situ menunduk hormat tatkala melihat nya. Hotel arwah peninggalan ayahnya diserah kepadanya. Itu pun kerana abang nya tidak mahu mengambil alih. Jadi terpaksa dia yang menguruskan hotel ini.

Vol 1 | She's My Heroin : My Mr. Mafia ✅Where stories live. Discover now