Bab 49❤

18.4K 828 81
                                    

Bunyi geseran pisau yang sangat nyaring itu memecah kesunyian di dalam bilik penyeksaan itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bunyi geseran pisau yang sangat nyaring itu memecah kesunyian di dalam bilik penyeksaan itu. Sesekali kedengaran pula bunyi jeritan bergema.

Jeritan yang paling disukai oleh Ryan. Biar jeritan itu berterusan sehingga dia tidak mampu mengeluarkan suaranya.

Fikri sudah seperti mayat hidup. Keadaan nya sungguh teruk dengan badan yang banyak tompok tompok hasil daripada Ryan sendiri.

Tiada seorang pun yang menyeksa Fikri melainkan dia. Aarif? Sesekali itu ada namun hanya sedikit sahaja.

"Aku akan buat kau menderita lebih daripada isteri dan anak aku rasa. Ini baru permulaan. "

Suara itu.

Suara itu susah sangat didengari tika ini. Hanya arahan sahaja yang keluar dari mulut itu. Tiada lagi gurau senda. Tiada lagi yang meluncur keluar dari mulut itu melainkan amarah semata mata.

Bahkan senyuman pun tidak lagi meniti di bibir itu lagi. Hanya senyuman sinis namun kadang kala tiada senyuman langsung meniti di bibir itu.

Kotak fikiran Ryan asyik memikirkan anak dan isterinya yang masih dalam pemantauan doktor. Tiada lain yang difikirkan dalam fikiran nya kecuali itu.

Buku lima digenggam erat. Asal muncul sahaja wajah Aisyah air mata pasti menitis. Tangan ini pasti ingin menumbuk wajah yang menyakiti isterinya.

Apabila wajah kembarnya muncul di kotak fikiran pasti hati ini menjerit kesakitan. Wajah kembarnya. Wajah baharu. Wajah yang dirindui nya selalu.

Syaril yang diluar pintu pintu penyeksaan itu teragak agak mahu masuk. Sekarang tiada siapa berani mahu mendekati Ryan lagi lagi mahu diajak berbual.

Jelingan Ryan pun sudah mampu membuat lutut ini bergetar. Syaril menggaru kepalanya kasar. Kenapa harus dia yang menghantar khabar ini?

"Adu mak. Mak kite takut lah. Takut Ryan makan kite lah mak. "

Seloroh Syaril. Jauh sangat pemikirannya. Siapa sahaja tidak takut? Sifat Ryan yang dahulu sebelum berjumpa dengan Aisyah kini datang menjelma.

Syaril menarik nafas panjang sebelum perlahan lahan mengangkat tangan.

Ketukan diberikan. Sampai ketukan ketiga Syaril diizinkan masuk ke dalam bilik tersebut.

Bau pertama yang Syaril hidu adalah bau darah. Bau hanyir itu kuat menusuk ke dalam rongga hidung.

Syaril hanya mampu menahan. Kang kalau kau tutup hidung tak pasal pasal ada yang kena. Pernah sekali itu seorang budak baharu masuk ke dalam bilik ini dan menutup hidung nya serta mengadu tentang bau itu. Kena buang kerja terus! Sebab alasan?

"Jangan mimpi kau boleh jadi ahli kumpulan aku kalau bau darah pun kau tak mampu nak tahan. Kalau selepas ini aku bagi kau kerja tapi disebabkan bau darah ini kau gagal. Memang parang lah jawabnya. "

Vol 1 | She's My Heroin : My Mr. Mafia ✅Where stories live. Discover now