MRS RAYYAN 2

7.3K 235 4
                                    

PENGUMUMAN! PENGUMUMAN!
MRS. RAYYAN 2 dah di publish. Pergilah serbu! Jangan lupa vote n komen!

Genre: action, romance.

SINOPSIS.

KEHIDUPAN dua pasangan itu lebih bersinar dengan kehadiran anak kecilnya. Pada mulanya semua nampak indah belaka. Kasih sayang Rayyan pada anak dan isterinya juga tidak berbelah bagi. Zaira sangat bahagia tetapi masih bahagia lagi kah bila nyawa pula menjadi taruhan.

"Hari itu ada orang kasi Zaira bunga sejambak dengan coklat. Zaira ingat itu abang yang beri. Bukan hari ini aja, tapi dah tiga hari berturut-turut. "

Satu per satu kejadian ngeri dan berbahaya berlaku dalam hidup suami isteri itu. Rayyan mula tanam nekad untuk melindungi permata permata hatinya. Walaupun terpaksa berbayar dengan nyawanya sendiri.

"Zaira dan Zara cinta hati abang. Abang akan lindungi permata permata hati abang walaupun abang terpaksa bayar dengan nyawa abang sendiri. "

Rahsia yang disimpan rapi pun mula terbongkar dan mengancam nyawa Zaira. Seakan ada seseorang yang memerhatikan dirinya dan bersedia untuk menghancurkan rumah tangga suami isteri itu.

"Abang, janji dengan Zaira. Walau apa pun yang terjadi, jangan tinggalkan Zaira. Zaira sentiasa sayangkan abang."

"Zaira kan permata hati abang, abang akan benci diri abang sendiri kalau abang tinggalkan Zaira dan biarkan Zaira dalam bahaya seorang diri. "

Marilah memeriahkan lagi buku kedua dari naufxlmika. Terima kasih atas kesudian korang. Check it out!

MRS. RAYYAN ✔Where stories live. Discover now