Part 21

308 55 11
                                    

"Kim...Taehyung. "

Lelaki itu berkata sambil tersenyum sinis.

Jisoo melihat dia dengan mata yg terbeliak. Jin tak pernah pun bagitahu yg dia ada adik!

"Kau bukan adik aku! " jerit Jin dengan geram.

"Tak baik cakap macam tuh. Appa yg cakap aku adik kau. Hyung dah lupa Appa? " kata Taehyung sambil tersenyum sinis.

"Aku tak nak dengar nama dia. Berhenti sebut nama dia! " kata Jin dengan geram.

Dia mula dapat rasakan kuasanya semakin kuat. Dia cuba mengawal kemarahan dia.

"Kenape? Kau benci Appa sebab dia cuba bunuh eomma? "

"Berhenti aku cakap. "

"Atau kau benci dia sebab Appa lebih sayangkan aku dari kau? "

"CUKUP! " Mata Jin mula mengeluarkan cahaya berwarna kuning.

Dia menolak Jisoo ke tepi menyebabkan Jisoo jatuh terduduk di atas lantai. Dia mengerang kesakitan.

Jin menerkam bahu Taehyung dengan kuat sehingga bahu Taehyung mengeluarkan darah yg banyak.

Taehyung hanya tersenyum tanpa berbuat apa.

Jin menolak Taehyung ke dinding dan merenung dia dengan lama.

Tiba-tiba, tangan Taehyung mengeluarkan cecair yg berwarna hitam. (macam dalam gambar)

Dia memegang lengan Jin dengan tangannya yg terdapat cecair hitam.

Lengan Jin menjadi panas seperti melecur teruk. Jin menjerit sakit dan melepaskan cengkamannya dari bahu Taehyung.

"JIN!! " Jerit Jisoo dengan risau.

Dia memegang tangannya yg berdarah.

"Masih tak takut dengan kuasa aku? Kuasa aku akan buat kau melecur dan mendidih seperti air tau. " kata Taehyung ketawa jahat melihat Jin yg mengerang kesakitan.

Jisoo mendekati Jin dengan gelabah.

"A-awak oky tak? " tanya Jisoo dengan risau. Dia cuba untuk tidak memandang mata Jin yg sedang menyala dengan terang.

Jin tidak menjawab. Jisoo cuba memegang lengan Jin yg berdarah itu namun ditolak kasar oleh Jin.

"LEPAS LAH! " kata Jin dengan kasar dan berlari menuju Taehyung.

Dia menggunakan kuasanya dengan mengeluarkan cecair bisa ke arah Taehyung.

Taehyung segera mengelak dan menarik rambut Jin dengan kasar. Dia menghentak kepala Jin ke atas meja dan memegang belakang Jin dengan tangannya yg masih mengeluarkan cecair hitam.

"AHHHH!! "

Jin mengerang sakit. Belakangnya mengeluarkan asap akibat daripada cecair hitam itu seolah-olah belakangnya sedang terbakar.

Jisoo menjerit terkejut dan menolak Taehyung jauh dari Jin. Dia tidak kesah lagi apa yg akan berlaku kepadanya, asalkan Jin tidak akan cedera teruk.

"Berhenti! Tolonglah, jangan cederakan Jin! " kata Jisoo merayu kepada Taehyung.

Taehyung tersenyum sinis. Dia mendekatkan wajahnya dengan Jisoo. Jisoo melihat dia dengan terkebil-kebil.

"Tepi. "

"Tak! Tolong jangan cederakan dia, please.. " rayu Jisoo lagi.

"Kalau kau tak tepi, kau yg akan terima padahnya nanti. " kata Taehyung cuba memberi amaran.

[𝘾] DIFFERENT ° ᴶⁱⁿˢᵒᵒWhere stories live. Discover now