Chapter 21- Bloody Murda

Enzo's POV

My crew had already formulated a plan for the Canterbury man dem.

Mi did recruit some man from Flanker because a long time dem did waah wull di fassy dem.

But because mi did a keep peace between the gangs and now Canterbury man dem did try violate mi, Flanker man dem glad fi nyam up dem food and mek two duppy.

CB man dem just naive and greedy. Remind me a di pussy dem from Ville who mi did haffi teach a lesson. But dis a nah go waah lesson, a waah bloodclaat session mi a guh teach.

Allison.

This me cya badda wid.

She just pop up inna mi head without no warning.

Allison always deh pon mi mind a some a di worse times. Mi nuh waah think bout har when mi a plan fi guh do dem tingz ya.

Worse now, everytime mi think bout har mi feel guilty and cut up.

I just can't forget the broken look in her eyes as I let her go.

It pained me to see her walk away but I couldn't stop her no matter how badly I wanted to.

I've never missed someone as much as I've missed her.

I drank from the bottle of Remy and continued to tune out the guys making a lot of noise in the house.

Scissors had told Allison that he was shot on the job instead of the truth.

It wouldn't make any sense as we were no longer together nor would we want to possibly scare her off with the guns and how we roll.

I thought she would've come over to his house so I could catch if even a glimpse of her, because I know how much she'd want to take care of her brother as she took care of me whom she barely knew.

But alas, she only facetimed him every night because he was already being taken care from the help of his on and off girlfriend, Tia.

I don't know what's going on with Allison right now and I'm dying to hear from the guards if there's anything wrong with her, but she's been good.

They informed that she haven't left her apartment all week and the first thing that came to my mind was how hurt and frustrated she might be.

She must hate me now.

Imagine yuh bring smaddy pon wah date and den leff them eh next day. I never looked at it that way until a week ago.

All that was on my mind was that I had to let her go before we got any deeper with our relationship.

I will forever take fault in how things ended for us and how much frustration I caused her.

I just wish I could make everything better but I'm not God. I would forever choose her happiness and her safety over my selfish desires to be with her.

Mi did a medz some Chronic Law before mi realize seh mi weed done.

I went inside to get my weed and Ratchet call out to mi.

"Yow Chucky, come tell me a which name deh pon eh phone. If a Natania, ansa it and put e pon speaker." He tells me.

Mi think a Natalie she did name.

Kmt.

The were playing FIFA and was to engrossed in the game to do anything.

Mi see seh a him woman a call so mi ansa a put it pon speaker den left it.

"A she."

"Nata-"

"J-jordan, Mi nuh know wah happen but mi hear waah bagga gunshot and come downstairs fi see wah happen. Waah man deh ya suh tinna mask and have waah gun b-but him look dead. Allison look like she get shot cahz she a bleed and she unconscious." I hear the woman from the other side of the phone and stopped in my tracks.