Charlotte P.O.V
Nakon sto mi je Simon rekao da uzmem sebi slobodnu sedmicu prije buduceg napornog mjeseca, odlucila sam da to slobodno vrijeme sto bolje iskoristim. Iako sam u Lonodonu bila tek pune tri sedmice, imala sam osjecaj da se za tri sedmice u meni desilo toliko nekih bitnih stvari, koje nisam imala za cijelog svog zivota.Svih sest dana Alex I ja smo proveli u obilascima Londona, setnjama, izlascima po klubovima, naravno koliko je to njemu posao dozvoljavao.
Iako je danas bio posljedni dan odmora, odlucili smo da ga provedemo u stanu gledajuci filmove I izlezavajuci se.
"Drago mi je sto smo danas ostali u kuci", rekao je Alex mazeci me po ledjima, dok smo lezali skupljeni na krevetu
"I meni ljubavi. Znas .. zao mi je zbog onoga sto se desilo. Samo selidba, novi posao I to sve .. nervozna sam, ali ti nemas nikakave veze sa tim u redu?"- upitala sam ga gledajuci ga direktno u oci zeleci da I on sam vidi koliko sam iskrena po ovom pitanju.
Flashback---
Dok sam se vracala kuci razmisljala sam o onome sto se danas desilo. Ne moguce da je to zelio da uradi.. Da me udari?! Zaustavio se na kraju, ali kada se sjetim njegovog pogleda.. Kao da je netko dosao I sav zivot iz njega u tom momentu isisao. Kao da je jednostavno negdje odlutao I nije imao snage da se vrati nazad.
Prvo sto sam pomislila gledajuci ga takvog odsutnog, bilo je to da mu se nesto u zivotu vjerovatno tesko desilo cim onako reaguje. Nesto tesko I tmurno, no to nije bilo moguce. On je samo jedan obicni, neotesani, glupi i prepotentni zenskaros koji nema pametnijeg posla u zivotu nego da se uhvati mikrofona I privuce milijun djevojcica da vriste za njim kao kakve balavice. Iako nikada prije mog dolaska u London, nisam slusala njihov bend, neki dan sam to prvi put uradila. Bili su otkrovoljenje za mene. Bili su fenomenalni, stvarno odlicni, osim Harrya naravno. Ne znam zasto ali jedino njegovi djelovi u pjesmama mi se nisu svidjali. Cinili su mi se previse lazno I nestvarno tako kada dolaze iz njegovih usta. Ma da .. on mi se nadje da pjeva o ljubavi, a mogu se kladiti da nikada nije osjetio ni lj od ljubavi ..
Jedino u sto sam od danas bila sigurna, bilo je to da se moram drzati sto dalje od njega. Nisam mu mogla dozvoliti da tek tako useta u moj zivot I poremeti sve ono sto sam tako dugo gradila sa Alexom. Nije imao prava za to..
Nakon penjanja uz 64 stepenice, da brojala sam ih. Lift nam ne radi vec dva dana, I trenutno mislim da su mi ovo najtezi dani u zivotu..Otvorila sam vrata stana I usetala u hodnik. Zacula sam muziku koja dopire iz kuhinje, dok se miris nekog povrca sirio citavim stanom. Kada sam usla u kuhinju, Alex je stajao pred sporetom mjeseci povrce koje se nalazilo u tavi, te pjevuseci stihove moje omiljene pjesme
I would fly to the moon and back if you'll be if you'll be my baby
Jos nije ni primjetio da sam usla, te sam mu se privukla sa ledja I snazno ga zagrlila. Boze kako mi je falio. Falio mi je ovaj osjecaj koji sam imala kada sam bila pored njega. Jednostavno sam bila mirna I opustena. Osjecala sam da sam sigurna. On je tu sa mnom I uvijek ce I biti. Najveci strah u mom zivotu bio je taj da ne budem prevarena, a sa njim taj strah je potpuno nestajao. I on je bio zasluzan za to.
" Falio si mi "
" Ti meni jos vise", rekao je okrecuci se I hvatajuci me za bokove priblizavajuci me sebi.
Poceo je lagano usnama da dodiruje moje. Osjetila sam kako jezikom polahko kruzi po mojim usnama zalickujuci ih I trazeci dozvolu za ulazak. Na sto sam naravno pristala.Trebao mi je ovaj osjecaj da znam da nekamo pripadam. Da me neko voli. Da je nekome stalo do mene. Nas strastveni poljubac se sve vise produbljavao, te su Alexove ruke polahko pocele da setaju duz moje kraljeznice hvatajuci me za straznjicu I trljajuci se od mene svojim bokovima. Osjetila sam kako ud pocinje da mu se trza I raste pod svakim dodirem sa mnom I znala sam sto zeli.
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved