Pjesma koju sam slusala dok sam pisala ovaj dio je:
A Thousand Years-Christina Perrie
Zayn P.O.V
"Ustat ces I istog trenutka poljubiti Vicky."
Sokirao sam se kada sam to cuo. Prvi put sam se ipak moram priznati u potpunosti obradovao sto me je Niall nagovorio da igram ovu igru. Pogledao sam u Vicky koja je bila crvena kao paprika dok je gledala u pod.
"Hajde", opet je ponovio Niall gledajuci u mene.
Najednom, Vicky je skocila I povikala jedno glasno. "Ne!"
Sta jebote? Zar sam joj toliko los da ne mzoe cak ni da se poljubi sa mnom? Jedan obicni poljubac. Pa to je samo igra!
"Niall stvarno .. glup ti je izazov. Ako to ne zeli ne mora to ni uraditi", najednom se ubacio Liam.
"Pa da ako Zayn to nece da uradi onda I ne mora, zar ne?", upitala je Vicky molecivo me gledajuci.
To je zbog Liama? Stvarno joj se toliko svidja?
Prvi put sam postao svjestan osejcaja koji se u meni vrte. To je bila ljubomora, sada sam toga I bio svjestan.
Zelio sam da ja budem na njegovom mjestu. Da zbog mene neka djevojka ovako reaguje kao zbog njega. Da I ja imam nekoga ko me gleda ovako kako ona gleda u njega. Osjecao sam da sam cak ljubomoran I na zrak koji je trenutno dodiruje. A to me je stvarno na trenutak zabrinulo. Sta se dogadja sa mnom? Ne bi se smjeo ovako osjecati. Moj otac mi je uvijek govorio da su zene najvece zlo koje postoji i bio je upravu. One su samo lose za nas. Uvijek nas na kraju povrijede radi nekoga ko je bolji od nas. A u ovom momentu nisam se mogao ni porediti sa Liamom. Morao sam samo objaviti kraj borbe I priznati da je Liam bolji od mene.
"Ne. Ne moramo Vicky. Nitko te ni na sta ne tjera", rekao sam tiho gledajuci u nju, te izasao na vrata.
Eto ti. Uzivaj sada sa njim.
Vicky P.O.V
Osjetila sam kako sam se slomila kada je ono rekao. Zasto mi je izgledalo kao da je to sto je rekao bilo tako tesko za njega? Izgledalo mi je kao da se oprostio od mene.. ali to nije imalo nikakve veze. Samo je otisao. Vjerovatno je morao negdje hitno da ode, ali zasto sam se onda ja zbog toga osjecala tako ruzno?
Kada je izasao na ona vrata umjesto da se radujem sto me je ostavio samu sa Liamom, jedino sto sam ja tada zeljela bilo je to da istrcim za njim na ta vrata I pitam ga da li se nesto desilo.
Trebao mi je opet onaj vragolasti Zayn, onaj koji je uvijek spreman na sve samo da se podsmjehuje sa mnom, a ne ovaj tuzni Zayn. Ovaj Zayn koji nista ne prica I nista ne radi, da bi me jos vise unervozio u svom prisustvu.
Nakon sto je Niall otisao do prodavnice, izmedju Liama I mene vladala je I dalje ona neugodna tisina. Jednostavno, nije bilo kao kada sam bila sa Zaynom. Nije bilo one opustene atmosfere I osjecaja da mogu da kazem sta mi prvo naumpadne a da ce on to podrzati. Ali pretpostavljala sam da je to zato jer jos Liama nisam tako dobro upoznala. Moram upoznati prvo Liama pa da bih onda znala kakav je stvarno .. Ali opet nisam tako dobro znala ni Zayna a .. ?
Taman kada sam krenula da nesto kazem, Liamu najednom zazvoni telefon. Oboje smo u isto vrijeme pogledali u zaslon. Mama
"Izvini moram se javiti", rekao je Liam lagano se smijeseci I izasao iz sobe.
YOU ARE READING
Ti si moja! »h.s »z.m
FanfictionJedina žena koja mu je rekla „ne", mogla bi postati i jedina žena bez koje Harry Styles ne može živjeti... Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6RLpenu14Rc By: @Ivona1950 Cover: @leilah19 © Copyright 2015. All Rights Reserved