Chapter 29

5.4K 298 24
                                    

Zayn P.O.V


(iz proslog dijela)

Njezina se ruka ukoci, ali i dalje je nije skidala sa moga obraza. Boze. Kako mi je samo ovaj dodir prijao...

"Ja.."

"Zar ne bi trebala da si sada kod Liama?", prekinuo sam je.

"Upravo sam ondje gdje sada I treba da budem. Pored tebe.", sapnula je tiho.

I to je bilo to. Sve sto je zelio da mu ona kaze, ona je tu upravo I rekla.

Podignuo sam pogled susrecuci se sa njezinim ocima.

Zakoraknuo sam prema njoj, praveci sve manju razdaljinu medju nama. Spustio sam glavu prema njoj, dok su nam se cela dodirivala, a dah sudarao.

"Nemoj. Samo sam zeljela da to znas, to je sve."

I znao je samo jedno.

Volio ju je.



Da li je to istina to sto je upravo priznao sebi? Da li je moguce da za tako malo vremena razvije tako snazna osjecanja za neku djevojku? I na koncu svega da li je jedna djevojka zasluzila da neki muskarac tako nesto osjeca prema njoj. Moja majka nije, u to sam jedino bio siguran.

Ne. Ne moguce da nekoga volim poslije svega sto mi se dogadjalo i sto sam prozivio, to je samo greska u meni. Trrenutak slabosti u koejm bi svako nesto takvo pomislio.

Samo mi je se svidjala I nista vise od toga. Boze. Od same pomisli da se zaljubi u nekoga imao je osjecaj kako bi izdao svoga oca. Kako bi izdao sve ono sto je mrzio svih ovih godina..

Osjetio je njezin dah na svojem vratu I okrenuo lice prema njoj. Spavala je.

Usne su joj bile malkice razmaknute, podizuci pramen sa njenog lica svake sekunde. Bila je tako prekrasna. Carobna. Lagano sam prstima presao preko njezina cela sklanjajuci taj pramen, te spustio prste na njezine bucmaste I zajapurene obraze. Malo se pomeskoljila, te se jos blize primaknula meni. Osjetio sam kako se njezina ruka podize, te malo kasnije sam shvatio kako se spusta na moj stomak. Vjerovatno sam sanja..

Lice je zagnjurila u moj vrat, a rukama obgrlila moj struk potpuno me grleci. Ukocio sam se ne zeleci da je probudim i da se ovo prekine.. Ali ona ovo samo sanja.. ovo nije ispravno da radim. Ali taako mi prija.. Polahko pao sam u san.

Ljubila me je po licu dok je rukama obradjivala moj ud. Osjetio sam kako mi se vrhunac blizi, kada je soba najednom pocele da se trese. Zemljotres?!

"Zayn, Zayn..", otvorio sam oci a ispred mene se nalazila Vicky. O Boze, samo san..

Pridignuo sam se iz kreveta trljajuci oci, te pogledao u nju. "Sta je bilo?"

"Liam je zvao. Harry se probudio!", rekla mi je veselim glasom.

"Molim ?! Kada?", upitao sam je presretan zbog toga, te dok nisam ni shvatio sta radim vec sam je privukao u svoj zagljaj. "Hvala Bogu!!"



Vicky P.O.V



Uzivala sam gledati Zayn ovako veselog. Njegov izraz lica bio je presladak dok je promatrao Harry preko stakla bolnicke sobe. Nakon sto nas je doktor sve izbacio zbog sumnje da previse uznemiravamo pacijenta, to jeste da ga ostali momci previse nasmijavaju, a jedva je izvukao zivu glavu, svi smo izasli ispred sobe I posmatrali ga preko stakla. Hvala Bogu da je ipak dobro.

Ti si moja! »h.s »z.mWhere stories live. Discover now