30 - Kapan

982 110 31
                                    

Bölüm 30 Kapan

0553..., Sizi 'Kapan' grubuna ekledi.

0553..., Reha'm kişisini 'Kapan' grubuna ekledi.

0553...: Naber ezik ve Reha?

Neva: Kimsin sen?

0553...: Sürpriz yumurta.

Neva: Sana bir koyarım cıvık olursun, Sid'inde dediği gibi.

Reha'm: Güzelim sakin ol.

Reha'm: Uğraştırma bizi kardeşim kimsin?

0553...: Kardeşim deme Reha lazım olur.

Neva: Hop yavaş gel!

0553...: Sevgilini dinle Nevacık.

Neva: Kızım döverim lan seni!

0553...: Bulursan döversin.

Neva: Ne istiyorsun kaltak?

0553...: Küçük bir şey.

0553...: Ayrılmanız.

Neva: Ha ha... Komikmiş.

Neva: Sen dedin diye, ayrılacak mıyız?

0553...: Yani bence başka çareniz kalmayacak.

Neva: Ne diyorsun sen amk?

0553...: Şöyle ki Funda hocanın dolabında ki sınav kağıtları senin dolabında çıkabilir.

Reha'm: Siktir git şuradan.

0553...: Aaa, Reha neden öyle diyorsun?

0553...: Sonuçta annen değil mi? Sevgilinin sınıftan geçmesi için böyle bir şey yapmış olabilirsin.

Neva: Gebertirim seni!

Neva: Hem yapsan bile bize mesaj atıyorsun gösteremez miyiz?

0553...: Onu da düşündüm canım.

0553...: Photoshop çok gelişti biliyor musun?

0553...: Hatta yapay zeka da...

0553...: Bak sana bir ses kaydı atacağım.

0553...: *Ses kaydı*

0553...: 'Reha lütfen bana yardım et sınavdan geçemezsem kalacağım.'

0553...: Biraz zor oldu ama olsun.

Neva: Bunu ben söylemedim.

Reha'm: Kimsin bilmiyorum ama bu yaptığını sana ağır ödetirim.

0553...: Eğer ayrılırsanız böyle bir şeye gerek kalmaz Rehacığım.

Neva: Sıkıyorsa yap lan!

Neva: Seni s*kmezsem benim adımda Neva değil.

0553...: Yürek yemişsin sen.

Reha'm: Uzatma!

Reha'm: Oradan bakınca şantajdan korkacak insanlar mıyız?

Reha'm: Şimdi seni polise vermeden kaybol.

0553...: Peki o zaman bende Barış'ın müdürün odasından çaldığı laptopun videosunun yayınlarım.

Neva: Montaj mı yaptın lan!

Neva: Barış hayatta öyle bir şey yapmaz!

0553...: O kadar gelişemedim.

0553...: Ha inanmazsan sevgiline sor.

0553...: Barışı tek gören oydu ama üç maymunu oynamayı tercih etti. Ha bir de ben, filmi çeken yönetmen olarak oradaydım.

Neva: Reha?

Reha'm: Maalesef.

Neva: Siktir!

0553...: E arkadaşınızın başını yakmak istiyor musunuz?

Neva: Videoyu at lan!

0553...: *Video*

0553...: E ne diyorsunuz?

Neva: Seni s*keyim diyorum ne diyorsun?

0553...: Ya senin ağzın çok pis :(

0553...: Rehacığım sen bu kıza nasıl aşık oldun?

Neva: Yok ben seni kesin döveceğim.

Reha'm: Tamam sakin ol Neva.

Reha'm: Bize iki gün süre ver.

0553...: Tek şartla.

0553...: Bütün okulun önünde kavga edip ayrılacaksınız.

0553...: İlişkiniz nasıl başladıysa o şekilde bitecek.

Neva: Reha bu malın dediklerini yapacak mıyız?

Reha'm: Başka çaremiz yok.

Reha'm: Barış bizim arkadaşımız.

Neva: Reha saçmalama.

Reha'm: Neva tamam iki gün sürede düşünelim hem olur mu?

0553...: Ama sen Reha'yı hiç dinlemiyorsun.

0553...: Hadi gençler bana müsaade size de iyi ayrılıklar.

Bilinmeyen kaltak çevrim dışı olduğunda sinirden telefonu o kadar çok sıkmıştım ki parmak boğumlarım beyazlamıştı. Yanı başımda duran Reha'ya baktığımda benim aksine oldukça sakindi, ama bakışları; bomboştu.

"Ne yapacağız?"

Kaldırımda oturmaktan götüm donmuştu ama Reha ile olmak buna değerdi.

"Bilmiyorum Barış'a baksana."

İşaret parmağını Barış'a uzattığında Fidan ile balonlardan biriyle oynuyorlardı. Reha'nın sürprizden sonra ekipçe, bizim kapının önünde oturmaya karar vermiştik.

"Neden böyle bir şey yaptı?" Diye sorduğumda Reha omzunu silkip beni kendine çekti. "Bilmiyorum ama bir çaresine bakacağım." Dediğinde gülümsemek ile yetindim. O kaltak her kimse onu elime geçirdiğimde ölüm fermanını imzalayacaktım.

★★★

Bölüm sonu...

Sizce Reha ne planlıyor?

Nasılsınız çiçeklerum, yorumlarınızı bekliyorum 🌺

Fizik Cezası / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin