41

January 9

Jamari's pov:

kamilah a boh seven months yah now and mi and har deh fi long suh mi ago carry har guh introduce tuh mi mada and mi rest a family dhem so mi tell har fi wear sumo nice but comfortable Yzm. 

We just finish bade and sumo so a get wi a get ready and kamilah a duh har hair cause she nuh gah hairdresser yet ano. I put on my white marina and my polo underpants and my gold jeweleries. We decided to match and wear white "b put on uh shirt nuh, wi ago late" kamilah stressed, mumma nuh know seh a just dinner wid eh fam "babes calm dung" I told her putting on the properly ironed shirt come tuh think of ironing eh maid a come back next week or sumo like dat since kams a get fi cah start manage things. We finished got ready and kamilah went back to her. 

Her hair was straight and slightly curled at the end with a heart swoop at the front and her edges played perfectly, the dress sat on her body perfectly especially like how shi have batty and har belly nuh big. Shi nuh have nuh make up besides likkle lip liner and lipgloss and dats it "wear slippaz yere" I told her, I sat on the bed and watched as she draw for her gucci slippers "wull dis" she said throwing my clarks, mi nuh really care eno ah watch yah mi ed wah duh suh mi ago wear wa turban.

Malachi's pov:

Mi deh yah a wait pon Kahlia fi call mi tell mi seh shi and Crystal ready fi leff ano and dem a tek up time so mi ago just guh fi dem.

I arrived at kahlia's house and called her telling her I'm outside just then they came running outside no sah mi affi look again cause mumz name Kahlia look good yuh fuck as a sexy wife! She was dressed in a white multi coloured button up blouse with a tight light brown skirt that was paired a gold slippers and her triangular gold earrings giving the look a pop, her hair was braided to the side with curly peices and her friend Crystal was in a white corset, a white mini skirt paired with a guess faize laminated detail sandal and her hair was in a v part slick back and some pearl jewelry.

Dem look good nah lie.

Uncorked west, Fairveiw Montego Bay:

Eh place nice eno, nuh body nuh deh yah ano suh a must rent eh place rent out more while dem dawg yah have too much money ano well eh wull a wi have wi dutty money so ano nuhn stillz. Look like wi arrive a little too early cause not even sinna and him gyal nuh deh yah dawg. 

Just then aunty nickoya came with her family behind her "wahm Malachi?" She asked placing a kiss on my cheek "deh ya eno aunty" a dah ooman yah grow mi ano, time fly fast uh fuck  "weh Jamari dem deh?" She asked then acknowledged Kahlia "watch ya uh pretty man" she smiled shaking her hand "thank you Ms" Kahlia smiled "this a crystal, Reggie ooman" I told nickoya "oh wham pretty gyal" she smiled hugging her "mi hope uno alright cah wait fi si mi son" she said excitedly, mi would've excited tuh.