Herkese merhaba. Hastalığımdan dolayı bölüm atamıyordum. Uygulamaya girmeye hevesim yoktu. Yazma isteğim bir anda kayb oldu anlamadım neden. Bazı kişiler nasıl olduğumu sormuş. Çok iyiyim ama moralim bozuk kaç haftadır. Sizinle sık sık bir araya gelemeyeceğim. Bu bölümü güclükle yazıyorum onuda belirteyim. Sizi bu kadar bekletmek istemezdim kusura bakmayın.
🤍
Kısa bir gün içinde evimize dönmüştük. Yani ben, demirler ve aydan geri geldik. Ha bide annem babamda geldi. Mersini özlemiştim. Havasını bile çok özledim. Şimdi eve gelmiş eşyalarımı yerleştiriyordum. Demirler ev bulana kadar bizim evde kalıcaklar. Ev büyük zaten.
Kirli kıyafetlerimi makineye atarak çalıştırdım. Ev zaten temizdi çünkü yardımcı tutmuştuk biz gelene kadar. Sıcaktı ve bu işleri yaparken terlemiştim. O yüzden soğuk bir duş alarak üzerimi giyindim. Saçlarımıda salıl bıraktım. Sıcaktan kuruyacaktı. Yatağıma uzanarak telefonumu aldım.
Aydan mesaj atmıştı akşam için planlar yapmış. Akşam çok eğlenceli olacaktı. Yaz akşamlarını çok seviyordum. Gözlerimi kapatarak biraz dinlendim. Birazdan yemeğe inecektim zaten. Yüz üstü yatarak düşünmeden uyumayı seçtim. Herşey güzel giderken düşünmek istemiyordum.
Kapımın çalmasıyla gözlerimi açmadan "gir!" Dedim. İçeri giren melisaydı. "Gece abla yemeğe inecekmisin?" Kapı tarafa dönerek "evet ineceğim melisacım" yatağımdan kalkarak telefonumu aldım. "Hadi inelim" melisayla aşağı inerek yemek masasına oturduk. Daha kimse gelmemişti.
"Nerde bunlar?" Melisada bilene benzemiyordu. "Gelirler şimdi" başımı sallayarak telefonu açtım. Saat 5ti. Biz 6da evden çıkacaktık. Acaba melisayada mı desem? Diyeyim oda gelsin sıkılmasın. Alışsın mersine. "Ya melisa bişi dicem" oda telefonunu masaya bırakarak "efendim gece abla" dedi.
"Biz aydanla akşam plan yaptık sende gelmek istermisin?" Biraz düşündükden sonra "olur gelirim bende" gülümseyerek "tamam o zaman 6 gibi hazır ol sen" başını salladığında "nereye gideceğiz ona uygun giyiniyim?" Biraz düşündükden sonra "çiçekli bi elbise giye bilirsin" onaylayarak önüne döndü.
Aradan geçen 10dakikanın ardından ne gelem vardı nede giden. Sofrada boştu. "Bunlar nerede ya?" Masadan kalkarak mutfağa girdim. Ocakta yemekde yoktu. "Anne nerdesiniz?" Seslensemde kimse yoktu. Geri yemek masasına döndüğümde "bunlar evde yok galiba melisa?"
Melisada masadan kalkarak yanıma geldi. "Öyle gözüküyor ne yapalım?" Elimi belime koyarak düşündüm. Nereye gitmiş ola bilirler ki. "Sen hazırlan ben bi demiri arayayım" odama çıkarak demiri aradım. İlk çalışta açıldığında "ha demir. Neredesiniz ya? Yemeğe indim ama evde melisadan başka kimse yok?!"
"Güzelim ben babanla dışarı çıktım annemle annende aydanın annesinin yanına gitdiler" haber verseydiniz keşke. "Benide haberdar etseydiniz?" Boğazını temizleyerek "çok güzel uyuyordun uyandıramazdım." "Tamam o zaman ben aydanla görüşeceğim melisada gelicek" demir "tamam hayatım dikatli ol" diyerek kapatdı.
Bu kadar umursamaz davranması hoş değildi. Dolabımı açarak kıyafetlere baktım. Benim üzülmem dolabımı açıncaya kadardır. dolapdan sarı çiçekli diz üstü elbisemi çıkardım. Üzerime giyinerek saçlarıma bukle yaptım. Ayağımada beyaz sitletto'larımı giyerek makyaj masama oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN ARKADAŞI (TEXTİNG 18+)
Romance- Ahh...abim gelicek yapamayız.. Üstümdekileri delice yırtarak çıkardı. - Abini boş ver gece. Bugün gelmeyecek güzelim Erkekliğini boxer'ından çıkarıp kadınlığıma dayadığında iç çekerek inledim. - ııhhm ahh... demir dayanamicam doldur içimi hadi v...