İnci çiçeği; Cennetten kovulan Havva'nın göz yaşlarının sonrasında ortaya çıkan bir çiçek türüdür. Gözyaşlarının süzülüp,toprağa dökülmesiyle ortaya çıktığına inanılır.
İNCİ
"Babacığım koşma! Kartal, düşeceksin oğlum, yavaş." Hızlanarak Kartal'ın önüne geçtiğinde bisikletinin direksiyonundan tuttu. "Ya baba keyfini çıkarmama izin vermiyosun ki!" Diyerek Ahmet Emir'e sitem etti. "Oğlum korkutuyorsun, böyle bisiklet mi sürülür?" Kızar gibi konuştuğu için Kartal küsüp bisikletten indi. Ellerini sinirlendiği için havada sallayarak babasıyla konuşuyordu. "Ben böyle sürmek istiyorum işte." Dediğinde Ahmet Emir yanına gidip kucağına aldı. "Düşüp dizin acırsa ne olacak?" Kartal eliyle yeni aldığımız Beşiktaşlı dizliğini gösterip "Dizliğim var ya." Diyerek babasına gösterdi. "Var babacığım ama sen yine de biraz yavaş sürer misin, benim için." Oflayarak "Tamam baba ya, korkma." Diyerek tekrar bisikletine bindi ve pedalları aynı hızla çevirmeye devam etti.
Ahmet Emir yanıma gelerek "Bu çocuğun erkek olduğunu öğrendiğimizde doğurmasak mı diye bi düşünse miydik acaba?" Dediğinde yavaşça omuzuna vurdum. O ise eğilip karnımı öptü. "Benim çiçeğim doğsun da bir, biz onunla hep sakin sakin oynayacağız. Dimi babacağım?" Diyerek tekrar karnımı öptüğünde karnımda bir hareketlilik oldu. "Babasının çiçeği."
Duyduğum zil sesiyle yattığım yerde hızlıca kalkıp kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda kargocu çocuğu görünce şaşırdım. "İnci Arıkan?" Dediğinde 'benim' diyerek elindeki çiçeği aldım. "Şuraya bir imza alacağım." Gösterdiği yeri imzaladıktan sonra çiçeğimle birlike içeriye girdim.
Üzerinde ki nottan Ahmet Emir olduğunu anlamıştım zaten.
İnci:
İnci: hüngür hüngür ağlayacağım şimdi adam ya
Ahmet Emir: kurban olurum sana ağlama
Ahmet Emir: inci çiçeğiymiş bu, tamamen seni temsil ediyor yani.
Merak edip internetten baktım.
İnci çiçeğinin manası zarafettir. Naifliği, kırılganlığı, ve mükemmelliği temsil etmektedir.İnci: Asıl mükemmel olan sensin
Ahmet Emir: hayır...
Ahmet Emir: erken kalktığım için uyandırmadım seni, iş için görüşmeye geldim. Güzel uyudun mu?
BİR DAKİKA.
Ne demek güzel uymuş muydum?
Ben nasıl bir rüya görmüştüm? Ben neler görmüştüm ne demek güzel uyumuş muydum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNCİ
ChickLitPolis Bey Ahmet Emir'cim: Nasıl görmedim seni İnci: İşinin başında olduğundan görmemiş olabilirsin İnci: Vurmuşsun adama ters kelepçeyi İnci: Kaşların çatık çatık etrafa bile bakmıyordun. Polis Bey Ahmet Emir'cim: Seni görseydim çatık çatık durmazd...