Chapter 4-Taehyung

1.6K 158 207
                                    

Song: Spanish Sahara-Foals

3.10.2017 יום שלישי-7:30 בבוקר.

עמדתי ליד דלת הבית החומה, התכופפתי אל שני הבנים הזעירים ונשקתי לשפתיהם הקטנות. ג'ה היון שהיה לבוש בתלבושת נמר שלמה עם כובע שעליו היו אוזניים של נמר שהיה מחובר לתלבושת שאהב, קפץ אל זרועותיי וחיבק את צווארי בחוזקה. לעומתו, האן סו הקטן שהיה לבוש בתלבושת ארנב לבנה שעל הכובע שחובר לה היה אוזני ארנב ארוכות עמד שם בביישנות שהייתה אופיינית לו וצפה בג'ה היון הנמרץ מחבק אותי. "האני, בוא נחבק את אבא ביחד!" הוא משך את האן סו לעברי וגרם לכך שהאן סו יכרוך גם את זרועותיו סביב צווארי. שני בניי חיבקו אותי, בעוד שג'ה היון משך מעט בשיערי והאן סו קבר את פרצופו בצווארי. יכולתי להרגיש שהאן סו עדיין לא הרגיש כל כך טוב, אך לא יכולתי לקחת אותו איתי לעבודה.

"קדימה בנים, בואו נלך לגן!" אמרתי כשהתנתקתי מהבנים. התהלכתי עם חליפת הספורט שלבשתי לעבר תיק האימונים הגדול שלי ושמתי אותו על כתפי. אחזתי בידיהם של כל אחד, ידו של האן סו הייתה בידי הימנית וידו של ג'ה היון הייתה ביד השמאלית שלי, ביחד יצאנו מהבית לעבר המכונית הישנה שלי שצבעה כבר החל להתקלף. פתחתי את דלת המושב האחורי, הבנים נכנסו אחד אחרי השני ואני חגרתי אותם בבטחה. לאחר מכן, סגרתי את דלת המכונית וניגשתי אל מושב הנהג. נכנסתי אל תוך האוטו, הנחתי את התיק שלי במושב ליד ושמתי את חגורת הבטיחון על חזי, התחלתי להתניע את המכונית. "האני, אתה מרגיש יותר טוב?" הסתכלתי מהמראה של המכונית על האן סו הקטן שהיה נראה כאילו הוא נבלע במושבים. חזרתי להביט בכביש שעליו נסעתי לכיוון הגן שבו האן סו וג'ה היון למדו, הדרך לא הייתה רחוקה מדי, אבל הייתי צריך את המכונית כדי להגיע לעבודה שלי. האן סו הנהן לעברי באיטיות, הוא לא פתח את פיו אבל היה ניתן לראות שהוא עדיין מעט חיוור. לאורך כל הנסיעה, צפיתי בהאן סו מניח את ראשו על כתפו של ג'ה היון וזה ליטף את ראשו הלוך ושוב. המראה הזה גרם לליבי להחמיץ מעט, ליבי כאב מהמחשבה הזאת שהיום הראשון של האביב הלך לו, הם בחיים לא ידעו על האושר שהביא איתו האביב.

לבסוף, עצרתי את המכונית הישנה מול הגן. פתחתי את חגורת הבטיחות שלי ויצאתי מהמכונית, ניגשתי אל הדלת של המושב האחורי ופתחתי אותה באיטיות. אל מולי נגלה המראה הזה שבו האן סו נרדם על ג'ה היון, וזה מחבק את גופו הזעיר ומביט בו בדאגה. נאנחתי בכבדות, הצטערתי על כך שלא יכולתי לקחת את האן סו איתי לעבודה, אך לא הייתה לי את הברירה הזאת אלא לקחת אותו לגן. רכנתי את הבנים, ג'ה היון הרים את מבטו היפה לעברי והחל להעיר את האן סו. פתחתי את חגורתו של ג'ה היון וזה ישירות יצא מהמכונית, הוא עמד מאחורי וחיכה לאחיו התאום. האן סו התעורר ומצמץ בעיניו כמה פעמים כדי להתרגל לאור השמש שעברה את הזכוכית של המכונית. פתחתי גם את חגורתו של האן סו והרמתי אותו על ידי. ליטפתי את גבו של האן סו ועם רגלי טרקתי את דלת המכונית. בעוד שביד אחת הרמתי את גופו הקטן של האן סו, הושטתי את ידי השנייה לעבר ג'ה היון שהבין את הסימן ולחץ אותה.

Broken Tomorrow ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now