Chapter 5-Taehyung

1.4K 145 291
                                    

Song: Someone Else-Miley Cyrus

3.10.2017 יום שלישי-16:30 אחר הצהריים.

השעה הייתה בדיוק ארבע וחצי אחר הצהריים כאשר פתחתי את דלת ביתי ואל מולי נגלה הסלון והמטבח. הטלוויזיה הייתה דלוקה על תוכנית ילדים שבה צפה האן סו שישב על רגלו הימנית של יונגי. בעוד שהאן סו היה עסוק בלצפות בטלוויזיה עם מבט מרותק על פרצופו, ג'ה היון ישב על ברכו השמאלית של יונגי ושם את ראשו על כתפו של יונגי, יונגי ליטף את ראשו של ג'ה היון וחיבק את גופיהם של התאומים כדי שלא יפלו מרגליו. הסטתי את מבטי מהסיטואציה שהתרחשה שם לעבר מה שהתרחש במטבח, ג'ין בחש משהו בתוך סיר גדול וביקש מג'ימין את העגבניות שחתך כמה דקות לפני. היה נראה כאילו ג'ין מלמד את ג'ימין לבשל ולמען האמת, זה לא היה נראה כל כך רע. ג'ימין היה כל כך קשוב להוראותיו של ג'ין עד שלא שם לב למה שבעלו עשה בסלון. שמטתי בעדינות את תיק הספורט הגדול שנתלה על כתפי וחלצתי את נעלי הספורט מרגליי ליד הדלת, שם ניצבו נעליהם של כל מי שהיה נוכח בבית, גם נעליהם הקטנות של ג'ה היון והאן סו.

"דוד יונגי, למה יש לנו רק אבא?" שמעתי לפתע את קולו הילדותי של ג'ה היון שואל. הפנתי את מבטי במהירות לעבר הסיטואציה בסלון, יונגי החזיק את ג'ה היון שקירב את פניו לעבר יונגי בסקרנות. האן סו התנתק מהמסך כששמע את שאלתו של ג'ה היון, לפתע היה נראה כל כך מלא חיים, כאילו הביישנות שלו התפוגגה כלא הייתה. ליבי קפא לרגע, נעצרתי במקום והבטתי על יונגי, התפללתי שיגיד תשובה נכונה.

יונגי הביט בג'ה היון ואז הביט בהאן סו וקירב את שניהם לחזהו, היה נראה כאילו הוא חושב. הבנים חיכו בציפייה לתשובתו המפורטת של יונגי. הוא חייך אליהם חיוך ממתיק סוד ורכן מעט קדימה בדרמתיות. "יש לכם רק אבא, כי אתם שניכם ילדים מאוד מיוחדים. רק לילדים מיוחדים יש אבא אחד," אמר יונגי בטון נמוך. ליבי כמעט יצא מהחזה שלי מהמתח הרב, נשענתי על הקיר והתנשמתי בהקלה. הודיתי לשמיים על כך שמין יונגי קיים. ג'ה היון היה נראה מאושר על כך שיונגי אמר שהם מיוחדים; תמימות ילדותית הייתה על פניו, בעוד שהאן סו חזר לתדמית הביישנית שלו והסיט את מבטו חזרה לטלוויזיה. הוא היה נראה בסדר גמור יחסית לאיך שהיה נראה בצהריים.

"אני בבית!" אמרתי בקול רם והתקדמתי לעבר הסלון המאוורר. פרצופו של יונגי הורם ללמעלה ופגש במבטי, חייכתי לעברו חיוך קטן וזה הושיט את ידו לעברי כדי שאלחץ אותה. הבטתי בידו הלבנה של יונגי שהייתה מושטת לעברי ואני לחצתי אותה בחמימות, הוא הוכיח לי כל פעם מחדש שהוא חברי הטוב. "יונגי היונג, מוזר שחזרת כל כך מוקדם! קרה משהו?" שאלתי בקולי העמוק והרמתי את ג'ה היון שהתרומם מרגלו של יונגי והחל לטפס על הספה כדי להגיע אליי. שמתי את גופו התחתון של ג'ה היון על מותני והוא כרך את זרועותיו סביב צווארי. ג'ה היון נשק ללחי שלי כמה פעמים וניסה למשוך את שיערי, במקום זאת אני נשקתי לשפתיו הקטנות וליטפתי את ראשו.

Broken Tomorrow ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now