Chapter 9-Taehyung

1.3K 148 148
                                    

Song: I Love Me Better-Lauv

9.10.2017 יום שני-18:00 בערב.

חיכינו מחוץ למסעדה הפשוטה שהייתה במורד הרחוב שבו שכן לו ביתי. זאת הייתה מסעדת פועלים בינונית שכל אחד בא אליה, אפילו אנשים שלא היה חסר להם כסף. יונגי וג'ימין שדיברו עם המארחת וביקשו שולחן לשבעה אנשים, נראו מחויכים ומרוצים ממשהו שלא ידעתי מה הוא. ג'ימין לא טרח לספר לי דבר על מה שקרה אתמול, למען האמת גם לא טרחתי לבקש ממנו לספר. ידעתי שבבוא העת, ג'ימין יספר לי מרצונו החופשי. הם שילבו את כפות ידיהם אחד עם השני ונשקו אחד לשני בעדינות איטית, היה נראה כאילו לא אכפת להם ממה שקורה מסביב, לא היה להם אכפת מהמבטים שאנשים אחרים נתנו להם.

נאמג'ון וג'ין לעומתם, החזיקו את התאומים על ידיהם ודיברו עם ג'ה היון והאן סו הקטנים שבידיהם סוכריות זעירות על מקל שכבר כמעט נגמרו מאחר וכבר ליקקו אותן בדרכנו הנה. הם גם אהבו את הרעיון הזה שהגיע מג'ימין הנלהב, הם באמת אהבו את העובדה שהיינו מחוץ למסעדה ועמדנו לבלות במקום שלא היה הבית שלי. לא חיבבתי כל כך את הרעיון של לצאת מהבית ביחד עם הבנים שלי, רק רציתי להשכיב אותם לישון וללכת לישון בעצמי. לא היה לי את מצב הרוח המתאים אחרי מה שקרה בימים האחרונים, אחרי שראיתי אותו שוב וליבי פעם לו מחדש.

הוא גרם לי לרצות לקבור את עצמי בין סדיני המיטה הריקה, כבר מלא שנים אני ישן לבדי מבלי שהוא יהיה בצד השני, מביט בי במבט מאוהב בכל פעם שהוא מתעורר ראשון ואני עדיין ישן. הוא פשוט לא נמצא שם, פשוט לא מדביק את הריח שלו על הכרית. דמותו צוירה במוחי, הוא לא עזב אותי ולא נתן לי מנוחה. רציתי רק לברוח, אפילו בחלומות שלי לא היה לי מקום מסתור. הוא פשוט נכח בכל מקום, בכל אזור שנמצאתי בו. דברים ישנים שקברתי בתחתית האוקיינוס פשוט עלו להם מעל פני השטח ולא יכולתי להטביעם בחזרה, לא יכולתי לקבור אותו.

הבטתי בג'ה היון שנגע לנאמג'ון בגומות העמוקות, נאמג'ון כל שנייה הרחיק את ראשו לאחור וגרם לג'ה היון מעט להתעצבן ולנסות להתקרב יותר לגומות שלו. לעומתם, האן סו היה רגוע… הוא השעין את ראשו על חזהו של ג'ין ומצץ את המוצץ שהיה בפיו, עיניו היו סגורות והוא ישן לו בשלווה. ליבי החל להנמס כאשר הבטתי בהם, רציתי לקחת אותם מנאמג'ון ומג'ין ולחבק אותם בעצמי, רציתי אותם עליי. דרכם, יכולתי לחוש אותו… במשך שלוש שנים שדרכם הרגשתי את אהבתו.

ג'ימין טפח על כתפי וגרם לליבי לקפוץ בבהלה. הסתובבתי פעור עיניים כשג'ימין צחקק מעט, עם ראשו הוא סימן לי שהתפנה שולחן במסעדה ואנחנו יכולים כולנו להיכנס. ג'ין ניגש אליי כאשר ג'ימין תפס בידו של יונגי וסחב אותו לבפנים אחרי המארחת, הוא הושיט לי את גופו הקטן של האן סו הישנוני ומלמל שהזרועות שלו כבר נרדמו. תפסתי את גופו של האן סו וקרבתי אותו אליי, התענגתי על חום גופו ונשקתי לראשו באהבה. ביחד עם הבן הקטן שלי, חלפתי על פני עמדת המארחת ונכנסתי לתוך המסעדה החמימה.

Broken Tomorrow ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now