Chapter 15-Taehyung

1.6K 157 252
                                    

Song: Mind-AJ Mitchell

20.10.2017 יום שישי-8:10 בבוקר.

ידו אחזה בלחי שלי, אגודלו ליטף את עורי הרך וליבי רטט תחת מגעו. הוא הביט עמוק בעיניי וחדר אל עמקי נשמתי. הרגשתי את רגליי רועדות בגלל הדרך שבה עיניו נחו עליי, גרם לי להצטמרר ולחוש בתחושות שהרגשתי בכל פעם שנגע בי, שהביט בי, שדיבר אליי. הוא הרים את ידו האחרת והניח אותה על הלחי השנייה, אחז גם בה וקירב אותי אליו עוד טיפה. "אני אוהב אותך," הוא לחש והבריש את שפתיו על שלי. הרגשתי את אהבתי מאיימת לקרוע את ורידיי מהחום הרב של דמי שזרם בעוצמה בכל רחבי אבריי.

הוא הצמיד את שפתינו אלו אל אלו והחדיר את לשונו בעדינות מייסרת אל תוך פי, ופגש בלשוני. הנשיקה החמימה גרמה ללחץ בתחתית הבטן שלי; מעין התרגשות מעצבנת שככל שהזמן עבר והנשיקה נמשכה, התהדקה יותר ויותר. דמעה אחת זלגה על לחיי כאשר עצמתי את עיניי והתמכרתי אל טעמו, התגעגעתי אליו כל כך באוויר האפל הזה שהיה סביבנו. הוא ליטף את גבי והעביר את לשונו על שפתי התחתונה. הרגשתי איך הוא היה חסר לי כאשר התנתק ממני, רציתי להרגיש את שפתיו על שלי מחדש. "ג'ונגקוק-"

פקחתי את עיניי בבהלה כשהתעוררתי מהחלום ששקעתי בו. ראשי כאב בגלל כל הזיכרונות האלו שתקפו את מוחי כתוצאה מהחלום שחלמתי. הרמתי את אצבעי ונגעתי בלחי שלי באיטיות, הרגשתי רטיבות על עורי. האם באמת… בכיתי? האם הדמעה הזאת שירדה בחלומי זאת דמעה מציאותית? לא יכולתי לפענח זאת. אך במהירות נזכרתי באימונים החשובים שהיו לנבחרת הריצה והייתי חייב להיות נוכח בהם.

תהיתי לעצמי לכמה שניות, מה הייתה השעה? הרמתי את הטלפון הישן שלי מהשידה ופתחתי אותו, השעה הייתה כבר אחרי שמונה! בבהלה חדה תקפה את גופי וקפצתי במהירות מהמיטה הזוגית שלי, לא התעוררתי! לחץ החל למלא את כל התאים בתוכי ומחשבות רבות התרוצצו בי בזמן שרצתי מחדר האמבטיה וצחצחתי את שיניי, הייתי חייב להעיר את הבנים כמה שיותר מהר. לא התעסקתי יותר מדי זמן בלהתרכז איך אני נראה, צעדתי בזריזות ופתחתי את דלת חדרם של התאומים, הם ישנו בכזאת שלווה… כאב לי להעיר אותם. אך הייתי חייב להעיר אותם וכמה שיותר מהר היה טוב יותר. "האן סו! ג'ה היון!" צעקתי את שמותיהם בקול רם וניגשתי אל מיטותיהם. "קדימה קטנים שלי, תקומו!" הורדתי את שמיכותיהם מגופיהם וצפיתי בהם כאשר הם פקחו את עיניהם באיטיות. ידעתי שלא אספיק להלביש אותם, לקחת אותם לגן ולנסוע לעבודה לאחר מכן. הם היו נראים כל כך מותשים, יכולתי להבין אותם… אבל עכשיו הם היו צריכים ללכת לגן ואני הייתי חייב לנסוע בדחיפות לעבודה!

פתחתי את הארון שלהם והוצאתי לכל אחד מהם את הבגדים שלו. ניגשתי להאן סו ופשטתי אותו מבגדי השינה שלו ובזריזות הלבשתי אותו בבגדים שהיו ראויים לגן. "קדימה האני, תלך למקלחת ותכף אבוא לצחצח לך שיניים…" ליטפתי את ראשו השחור והתרוממתי על רגליי. ניגשתי אל ג'ה היון, שבוקר אף פעם לא היה החלק האהוב עליו ביום. אך בלית ברירה פשטתי את הבגדים שאיתם הוא ישן והלבשתי אותו בחדשים. "קדימה היוני, בוא נלך לצחצח שיניים…" מלמלתי והרמתי את גופו עליי. הוא כרך את רגליו וידיו סביבי כאשר התהלכתי בשיא המהירות לעבר חדר האמבטיה. ראיתי את האן סו הישנוני שעמד שם ליד הדלת וחיכה לי בסבלנות. ליבי התחמם בנחת כשראיתי את בני הקטן כל כך ממושמע.

Broken Tomorrow ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now