♛ TINTA PENULIS 02 ♛

24.8K 641 17
                                    

Hello, hi!

First of all,

Saya nak ucapkan terima kasih sekali lagi kepada readers yang selalu memberi semangat kepada saya untuk terus menulis cerita ini. Saya juga nak berterima kasih kepada yang request suruh buatkan special chapters. Thanks also kepada silent readers even tak vote. Terima kasih kepada yang selalu vote dan komen. Korang lah yang memberikan inspirasi kepada kami, para authors. *kesat air mata*

Saya also nak minta maaf kepada semua yang ada terasa hati sepanjang saya berkarya.
Sepanjang karya saya ni yang korang baca tu, saya tahu banyak sangat typo. Dan cerita ini tersangatlah cliche. Penggunaan ayat langsung tak gramatis and grammar ke laut. Sorry so sorry.

Cerita ni dibuat masa saya awal masuk dunia oren ni. Around tahun 2016/2017. Masa tu saya masih belasan tahun dan saya takde apa-apa pengalaman dalam menulis. Just want to try untuk menulis sebab saya suka baca novel. Dan, dont expect yg cerita saya bagus. Cerita saya cliche. Sangat sangat. Komen dari korang memberi saya tanggapan dan memberi semangat untuk saya lanjutkan menulis. Mana yang cakap saya tak buat research atau plagiat novel orang, it's okay. I forgive you. Terima kasih also.

Ouh yes! Mana² komen korang yang tak berbalas tu I am so sorry okay. Typo yang extreme mohon dikhabarkan, saya akan baiki.

Okay, itu sahaja. Bye. Muah guys. Love you! Kita jumpa di cerita yang seterusnya.

Lots of love from me
Najiha

Edited:

25 August, 2023, 01.24 a.m, Friday.

SAYANGKU, MR AUTISTIC ✔Where stories live. Discover now