124

14.5K 579 109
                                    


״אה כן?״ אני שואלת בעצבים מזוייפים, יודעת שהמילים שאמר לא מכוונה מאחר ואני מכירה אותו כל כך טוב, הוא אפילו לא הביט בי כשאמר אותן וזה היה רק כי ניסה לקטול אותי.

״כן״ הוא אומר מתעסק בטלפון שלו. אני לוחצת על כפתור בקיר שמוריד מהקיר סככה שמסתירה את המרפסת כך שהפאפרצי בחוץ לא יוכל להביט בנו.

אני מתקדמת אליו ומתיישבת עליו, עוקבת אחרי תנועותיו ויודעת שאני מטריפה אותו והטרפתי גם כשעמדתי שם.

אני מלטפת אותו בידיעה שרק ליטוף קטן ממני יגרום לו לחבר שלו לעמוד ואני מתיישבת בדיוק עליו עם האמצע שלי.

״אתה מרגיש את זה?״ אני שואלת היישר אל תוך אוזניו בקול המטריף שלי שלמענו יביא לי כוכבים, הוא מהנהן, מניח את ידיו עליי ואני אוחזת בהם ומניחה אותם על הספה בחזרה.

אני זזה עליו באיטיות מייסרת ברמה שהבליטה שמתחתיי כבר מתחילה להתקשח באופן כואב ואני מנשקת את צווארו נשיקות רטובות שמשפיעות עליו.

הוא נאנח ואני קמה ממנו ״תקרא לאיכותיות שלך לבוא לכאן, תגיד להן שהשארתי להן שאריות מאפס כמוך״.

״תקשרי לאנגלינה גולי שמעתי היא התחילה לביים,״ הוא אומר בקול הגברי שלו ״שתבוא לביים לך את הסרט שאת חיה בו״.

אני נכנסת אל תוך החדר, עולה על המיטה ומורידה את החזייה שמתחת לחולצה שלי כי רציתי חופש, זרקתי אותה מאחורי והרגשתי את המיטה שוקעת מאחוריי, הוא תפס בי במהירות והטיח את גבי כנגד המיטה בחוזקה תשוקתית, ירד עם נשיקותיו הזועמות במורד גופי כגורם לי לעצור אותו במהירות.

הוא מביט בי בשאלה, אני מנידה לשלילה ואומרת ״לא מגיע לך לקבל היום את האזור האסור שלי״.

״את בטוחה?״ הוא שואל ואני מהנהנת, הוא נשכב מעליי עם הדבר הזה בין רגליי ונתן לי לשכב כשנהר זורם בין רגליי.

״לך תזיין את הבנות שלך״ אני מניחה את כף ידי על פניו בעצבים והוא נוגס בה. ״את יודעת שצחקתי שירז אל תתחילי לי סצנות פה״ הוא אומר ואני מהופנטת מהקול, ההתנהגות והמראה הסקסי של ארוסי.

״אל תגע בי״ אני אומרת כשהוא מנשק את החזה שלי מבעד לחולצה כי אני מתחת ללא חזיה, הוא מפסיק כשאני אומרת לו ומניח את שפתיו על שלי.

אלוהים איך הוא נישק אותי, אלוהים איך הוא מנשק.

״יש לי מדור עם מספרי טלפון של מסאזיסטיות עם הטבות כחולות,״ אני אומרת ״אתה רוצה?״.

הוא מצחקק לו את הצחוק הגברי שלו וסורק את פניי ״יש לי פה משרתת שתעשה לי מה אני צריך עוד כמה?״ הוא מנסה לעצבן אותי ואני מחייכת.

״צמוד אליי עשרים וארבע שבע ודואג שאני בסדר ואני המשרתת פה אה?״ אני שואלת בחיוך ומכפכפת אותו.

הוא אוחז בידיי עוצר אותי מהפעולה הזאת בחיוך ״רוצה משחק?״ הוא שואל ואני מהנהנת.

״צריך לתת אחד לשני כאפות שבכל פעם מגבירים את העוצמה״ הוא אומר ואני חוששת על חיי. ״תרחם עליי״ אני מלטפת את פניו ומתחילה את המשחק בכאפה חלשה.

הוא מחזיר לי חלשה, אני מגבירה את העוצמה בקטנה והוא אחריי, אני שוב מגבירה וחוששת מהכאפה הבאה לכן אני זזה כשבא לתת לי.

הוא נותן לי ואני מחזירה לו עד שזה עולה עוצמה לכאפה שניתן להרגיש אותה ואז הכאפה האחרונה היא הכאפה שלו, הוא מביט בי כמה שניות ונותן לי כאפה חלשה מצידו שהייתה בינונית מצידי אף על פי שהיה צריך לתת לי עוצמתית יותר.

אני מתעלפת על המיטה ולאחר מכן מגלה שלא כשאני שומעת שהוא קורא לי.

הוא נגע בציצים שלי בכוונה וזה גרם לי לפקוח את עיניי לכן אמר ״בכיינית, זה תמיד מעיר אותך״.

״בייבי אני עומדת למות,״ אני אומרת מחזיקה את הלחיים שלי ״,כואבת לי הלחי״. ״את רואה שאת בכיינית?,״ הוא שואל בקולו הגברי ״,אי אפשר לשחק איתך שום דבר כי את בכיינית״.

אני כורכת את רגליי סביבו וזה גורם לאיברים שלנו להיצמד, הוא בוהה בציצים שלי ואני מרימה את ראשי אליהם, מגלה שהפטמות שלי זקורות.

״בא לי להישאר איתך ככה לתמיד״ הוא מחבק אותי חזק כשפתיו מרפרפות באוזניי. אני מתכוונת להמשיך את משחק העצבים שלנו ״תשאר עם ה--״ אך הוא קוטע אותי ״--כן אני יודע שגם את״.

לאחר חצי שעה פאבלו פשוט נאלץ להוריד את הזקפה שלו בעזרת צפיה בתמונות שלי, כן. היפיוף הדבילי הזה כעת מאונן עליי.

החלטתי לתפוס לי את התנומה שקודם לכן איבדתי בזמן שהוא עושה את מה שהוא עושה בחדר אחר מאחר וביקשתי ממנו שלא יעשה זאת פה ונרדמתי בידיעה שפאבלו מאונן עליי כעת.

לא נורמלי.

איך?

Same speech Where stories live. Discover now