144

13.5K 478 74
                                    



״כן אני רוצה מכות״ אני אומרת בטון מתחצף, הוא מרים את מבטו מן הפלאפון שלו על השולחן שנדלק מהתראה שנשלחה אליו ומביט בי בהרמת גבה.

״בואי תקבלי מכות״ הוא אומר מתרווח בכסאו ומביט בי במבט גברי ומלא זעם אך משועשע טיפה, אני מהססת, קמה מן מקומי ונעמדת במקום.

הוא סורק אותי כמה שניות ונעמד גם, מתקרב אליי, אני מביטה בו ואומרת בהתגרות ״אתה לא חזק ביכלל״.

״את בטוחה?״ הוא צועד לעברי ואני הולכת לאחור, הוא מגיע אליי במהירות ותופס אותי בחוזקה, מעיף את כל הדברים על השולחן והם מתנפצים על הרצפה, הוא כל כך חזק. הוא תפס אותי בחולשה מבחינתו אך זה כאב כי הוא כל כך חזק. ״פאבלו״ אני נאנקת תחת ידיו, הוא מרכך את אחיזתו ומנשק את האזורים בהם ידיו הכאיבו לי.

אני מסתובבת אליו, מרימה את ידי בכדי לסטור לו אך הוא מסובב אותי כך שוב כך שגבי צמוד אל בטנו ומצמיד את שפתיו אל לחיי, גורם לי לחייך ולנסות להעיף אותי ממני.

״תפסיקי להתנגד״ הוא מצחקק את הצחוק הגברי שיגרום לכל אחת פרפרים, אני מחייכת ומנסה להוריד את ידיו ממני.

אני מרגישה את ידיו בדרכן להרים את השמלה ממני מישבני ואני מנסה לעצור אותו אך הוא פועל הפעם באגרסיביות ו״נועל״ את שתי ידיי עם ידו החזקה כשהן מוטחות כנגד השולחן וזה מצריך ממני להישען עם בטני על השולחן.

״שקט!״ הוא אומר בקולו הגברי, אני מתעצבנת ולכן אומרת לו ״לך להזדיין״.

״תגידי לי,״ הוא סוטר לישבני גורם לי לנשוך את שפתיי ״,למדת קללה אז את מקללת אותה כל הזמן?״.

״מה אתה אומר פה?״ אני שואלת מנסה להשתחרר מידו החזקה שמחזיקה בשתי ידיי בחוזקה. ״אני אומר פה,״ הוא מוריד ממני את החוטיני ״,שאם את אמיצה בכדי לקלל אותי אז תשקיעי על קללות אחרות״.

״אני אגיד את השם שלו פאבלו תזהר ממני״ אני מאיימת ולאחר מכן מקבלת סטירה בישבני שגורמת לי לבטני להתהפך. ״אני באמת ארביץ לך״ הוא אומר מעוצבן בקולו הבס והגברי, גורם לי לצחוק מאיך שאני גורמת לו להתעצבן ולזרוק משפטים שהוא לעולם לא יבצע.

״ראית איך המלצרית ההיא הסתכלה עלייך?״ אני שואלת בקנאה בזמן שהוא מנשק את כתפיי ואני עדיין מנסה להשתחרר מאחיזתו. ״רוצה לארגן לה נקמה קטנה?״ הוא שואל בקול המחוספס והבס ביותר שלו, גורם לי להבין שאני מאוד מאוד מדליקה אותו כרגע ואני שואלת ״איזו נקמה?״.

״רוצה להיות הברמנית שלי הערב?״ הוא שואל ואני מבינה את הראש שלו, הוא משחרר את אחיזתו בי ואני נוגעת בידיי, מרגישה נמק ולכן אני דופקת לו מבט ומרימה את התחתונים שלי.

אני מסדרת את החולצה שלו, טופחת על חזהו והולכת לכיוון הבר בידיעה שהוא בוחן כל סנטימטר של צעד שאני עושה כרגע ואני נכנסת אל תוך הבר, מסתובבת אליו וקולטת אותו מביט בי בשעשוע ובמבט מלא אהבה.

Same speech Where stories live. Discover now