-פרק 10-

795 96 100
                                    

השיר הזה פשוט אעאעאע😍

"היונג!" קרא הנער הקטן שראה את הוסוק וחבריו יושבים בשולחן בקפיטריה. "גאונגין" חייך הבוגר שראה את הנער מתקדם אליהם ומאחוריו 8 נערים. "שלוםם" חייך הנער לחבריו החדשים שישבו בשולחן.

"תכירו" הסתובב גאונגין לחבורתו והציג כל אחד; "זה מינהו, הוא בן הזוג של ג'יסונג" אמר והצביע על הנער עם השיער החום שהחזיק בידו של בן זוגו עם השיער הכתום.

"זה צאנגבין הוא הבן זוג של פליקס" הצביע הנער על הבחור הנמוך עם השיער השחור שהחזיק בידו של הנער עם הנמשים והשיער השחור גם הוא.

"זה ווג'ין, הוא הבן זוג של סונגמין" הצביע על נער נוסף גבוה עם שיער שטני שהחזיק בידו של בן זוגו עם השיער האדום.

"זה צ'אן" הצביע על הנער הגבוה והרחב עם השיער האפור שנוטע לכסוף.

"והאחרון זה היונג'ין" הצביע על הנער השרירי והגבוה עם השיער השחור.

"נעים להכיר אתכם, אני הוסוק ואלה גונגקוק וטאהיונג" קרא הוסוק וקם ממקומו נעמד ליד הנער אליו התחבר וחייך לחבריו. "היי" נפנפו גונגקוק וטאה בידיהם. הבחורים קדו קידה קטנה והתיישבו בשולחן. הבנים דיברו והתחברו אחד לשני.

-

ההפסקה עברה לה במהירות רבה מאחר והנערים נהנו בקירבת אחד השנייה ולא שמו לב לזמן שאזל. "השיעור עומד להתחיל" קם היונגין ממקומו. "צודק, איזה כיתה אתם?" שאל גונגקוק. "גאונגין הכי קטן כאן, כולנו באותה שכבה איתכם" ענה צאן וקם גם הוא. "יאא איך לא שמתי לב אליכם?" דפק הוסוק את ידו במצחו גורם לנערים לצחקק. "עכשיו שמת היונג, וזה מה שחשוב" חייך גאונגין אל הוסוק חיוך מתוק ותמים גורם לבוגר לחייך אליו ולהנהן.

"טוב, שלא נאחר בואו נלך" אמר היונגין ומשך את גאונגין אחריו בידו במהירות. "היה נעים להכיר אתכם" נפנפו הבחורים בחיוך וקמו ממקומם נפרדים מהנערים והולכים אחריי גאונגין והיונגין. "הם ממש חמודים" אמר טאה אחריי שהבחורים הלכו ויכלו לשמוע את צחוקם וראו את גאונגין נותן סטירה להיונגין בראש. הוסוק הסתכל וצחקק מהחמידות יתר של הקטן.

"בואו נזוז שלא נאחר" קם הוסוק והתחיל ללכת לכיוון הכיתות.

-

"גימין" קרא יונגי שראה את הקטן עובר לידו מנסה להתחמק ממנו. "גימין!" רץ יונגי לקטן ואחז בידו עוצר אותו מלהמשיך ללכת. "תעזוב אותי יונגי" אמר גימין לא מסתכל לו בעיניים.

"למה אתה מתחמק ממני?" שאל יונגי לא מבין מה עובר על בן זוגו. "נפרדתי ממך יונגי. מספיק" אמר גימין מרים את מבטו לבן זוגו לשעבר. "למה נפרדת ממני? למה אתה מתחמק? מה עובר עלייך?" שאל יונגי פגוע.

גימין נפרד ממנו בהודעת טקסט אחריי 3 שנים בהם היו ביחד! ליתר דיוק בגדו ביחד..
"אני מתחמק ממך כי נפרדתי ממך לייק דאא, ונפרדתי ממך כי אני לא רוצה להיות עם מישהו כמוך" אמר גימין כמובן מאליו. "מישהו כמוני?" שאל יונגי לא מבין. "כן מישהו כמוך יונגי, מרביץ, עוזר לבגידות, חסר רגשות, עב-" אמר גימין אך יונגי קטע אותו.

someone like me|| TaekookWhere stories live. Discover now