-פרק 14-

692 87 92
                                    

"אלוהים גונגקוק!!!" צעק הבוגר באושר ברחבי מסדרון בית ספר שראה את חברו הנכה מוציא את דבריו מהלוקר בזמן שטהא עומד לצידו.
הקטן במהירות סובב את מבטו לכיוון הרעש החזק, מגלה את חברו הטוב רץ לכיוונו במהירות טיל.

"תגיד לי אתה טיפש?! מה נראה לך שאתה לא עונה לי יום שלם ושולח את גין להגיד לי שאתה חולה ולא בא היום!" צרח הבוגר בכעס ובהלה.
"רגע, אתה לא היית אמור לא לבוא היום?" חזר הסוס למציאות. "תשתוק כבר סוס, כמה אתה מדבר!" גלגל השרירי את עיניו ביאוש. "שקט חזיר מה קפצת?!" התעצבן הבוגר על חברו.

"לא קופץ, אוכל" מלמל הקטן שעלה בראשו המחשבה, כמה לעזאזל חברו אוכל. "מה?" שאלו השתיים לא מבינים מה הקשר. "כלום כלום נחזור לעניניינו" ניער הקטן את ראשו והתרכז בחברו הרותח.

"מצטער היונג שלא התקשרתי בעצמי, לא הרגשתי אתמול כל כך טוב ולא היה לי כוח להתקשר לאף אחד אבל היום אני מרגיש הרבה יותר טוב" שיקר הקטן בשביל שחברו ירגיש טוב עם עצמו. חיוך עלה על פניו של השרירי. לא מבין שחברו משקר והוא לא באמת מרגיש טוב יותר כמו שאמר. "הוו הבנתי. פעם הבאה תיצור איתי קשר שוב קוקי, אני דאגתי כל כך" נאנח הבוגר והחזיק בתיקו בחוזקה.

"סליחה היונג" חייך הקטן את חיוכו המפורסם, גורם לשניים להנמס וישר לסלוח. "זה בסדר קטני, קדימה יש שיעור תמהר"

-

"איך אתה מרגיש קוקי?" שאל הגדול שראה את הנכה נכנס לחדרו. "נמאס לי" נאנח הקטן ביאוש שדמעות נוספות עלו לעיניו כהרגל. "מה עכשיו קטן שליי?" התקדם הגדול לקטן מסיע אותו לקצה הקיר, מרים אותו מביטנו ומשכיב אותו על מיטת החולים.

"אני משתוקק שהוא יסתכל עליי כמו שהוא מסתכל על הוסוקי" הדמעות של הקטן התחילו לנזול אחת אחריי השנייה לאט לאט. הגדול במהרה הרים את אגודליו לפניו של הקטן וניגב את דמעותיו החמוצות. "אל תבכה קוקי, זה לא שווה את זה. וכנראה שגם הוא לא שווה את זה" התיישב הגדול על המיטה קרוב לקטן.

"הוא כל השיעור מסתכל עליו ולא מרוכז בשום דבר אחר. שאני קורא לו הוא לא שומע כי הוא עסוק בו ועד שהוא אומר לי משהו בשיעור זה רוב הפעמים על הוסוק" יבבות יצאו מפיו של הקטן. מבהילות את הגדול שבמהרה חיבק את הנכה חיבוק מלא אהבה. אהבה שחסרה לקטן בזמן האחרון.

"בבקשה תעשה משהו גיני, אני לא יכול יותר. אני מת לספר לו, נמאס לי להחביא את זה" הצמיד הקטן את חברו שנחשב כאם בשבילו. "מה אתה רוצה שאני אעשה קטני שלי? יש משהו שאתה רוצה שאעשה?" ליטף הגדול את שיערו הרך והשחור של הבכיין.

"תשכיח אותו ממני"

-

"שוב קוקי נעלם?" נאנח הצעיר שישב שוב בספסל לבד. הוא הוציא את טלפונו מכיסו ונכנס לצאט שלו ושל גונגקוק מחליט לרשום לו הודעה.

someone like me|| Taekookजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें