-פרק 16-

861 91 197
                                    

*שמעתם את השיר החדש של סטריי קידס? הוא מהמם זה הקאמבק הכי יפה ששמעתי עד היום!😍🤩☝️

"יש שיעור חופשי עכשיו קוקי, רוצה לצאת לספסל?" שאל טאה את הנכה. "כן, למה לא..?" ענה הקטן והתחיל לסובב את הגלגלים לכיוון דלת הכיתה. "חכהה! אני יסיע אותך" חייך האחר בחמימות. הוסוק הסתכל מהצד על השניים וחייך.

הם נראים כל כך שמחים ביחד, מבאס אותו הידיעה שגין הוא הבן זוג של הנכה עכשיו אבל אם שתי החברים הכי טובים שלו מאושרים, הוא לא עומד אפילו להתלונן! "רוצה לבוא איתנו הוסוקי?" שאל לפתע הנכה את הבוגר. "אני הולך לגימין, לדבר.. לכו תהנו" חייך הבוגר בשמחה ויצא מהכיתה.

"אז נצא?" שאל השרירי מוודא. "הממ" הנהן האחר בחיוך נרגש.

-

"גימין" עצר לפתע הבוגר את הצעיר שרץ במסדרון במהירות. הצעיר במהירות עצר במקומו, מסתובב הישר לאחר שקרא לו. "ה-הוסוק.." הופתע כתום השיער.

"אנחנו צריכים לדבר" הודיע הבוגר ומשך בידו של הצעיר לכיוון המסדרון הנטוש בו נמצא גימין בוגד בו. "ק-קרה משהו?" שאל האחר בחוסר הבנה.

סוף סוף הוסוק ניגש אליו.. הוא התגעגע אליו כל כך אך לא יכל לעשות עם זה כלום מאחר והוא הרס את המערכת יחסים שהייתה להם, ואפילו הרס את החיים של הבוגר. "כן"

"חשבתי על זה הרבה.. אני רוצה שננסה הזדמנות נוספת" עיניו של הצעיר נפתחו בפליאה, הוא היה כל כך מאושר. אהובו חוזר אליו.. סוף סוף. "ב-באמת?" דמעות של אושר עלו לעיניו של כתום השיער, טשטשו את ראייתו. "כן" חיוך עלה לפניו של הבוגר שראה כמה בן זוגו מתרגש.

יבבה יצאה מפיו של הצעיר ובמהירות הוא התנפל על הבוגר בחיבוק מוחץ. מרגיש את חום גופו מחדש. "אל תבכה גים" ציחקק אדום השיער וליטף את שיערו של הקטן.

הצעיר רק בכה יותר ששמע את כינויו שהאחר תמיד קרא לו שהיו ביחד. הוא הרפא קצת מהחיבוק והתנפל על שפתיו של האחר באהבה וגעגוע. הוסוק לא בזבז זמן וישר פתח את פיו, מכניס את לשונו לחלל הפה של האחר. הלשונות שלהם התערבבו ביחד, חלקו את האהבה שלהם ביחד. שתיהם נלחמו על שליטה אך כמובן מי ינצח אם לא הוסוק. הוא במהירות התחיל להזיז את לשונו על האחר וגרם לריר לנזול מצד פיו של הצעיר. כתום השיער כבר לא יכל לנשום וניתק את הנשיקה למרות שלא רצה לעשות כך. חוט של רוק נמתך בין שפתיהם ונפל לרצפה.

"התגעגעתי כל כך" דמעותיו של הצעיר חזרו לפניו והוא שוב התנפל על האחר בחיבוק. חייב להרגיש את חום גופו. "אל תבכה בייבי" התחנן שוב הבוגר ונישק לראשו של הקטן באהבה. "אני מבטיח לתת לך את כל האהבה שלא נתתי לך ולהיות נאמן אלייך 24/7, נאמן רק לך" הבטיח כתום השיער והסתכל עמוק בעיניו של האחר. "אני סומך עלייך שלא תשבור אותי שוב"

someone like me|| TaekookWhere stories live. Discover now