-פרק 15-

783 91 112
                                    

"תסתכלו בבקשה על הדפים כולם ותנסו למצוא את המילה שכתובה שם" ביקשה המורה לאחר שחילקה לכל ילד דף:

"תסתכלו בבקשה על הדפים כולם ותנסו למצוא את המילה שכתובה שם" ביקשה המורה לאחר שחילקה לכל ילד דף:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[זה הדף שהמורה חילקה]

"המורה מה זה השטויות האלה מה אתה מנסה לצחוק עלינו?" התחצף טאהיונג כהרגלו. גונגקוק בניגוד לטאהיונג, ישב והסתכל על הדף מחפש את המילה, מניח את הדף על החלון- אולי השמש תעזור לו, מסובב את הדף הפוך, אך כלום לא קרה. הוא לא מצא את המילה.

"טאהיונג, אני מבקשת, תסתכל או לפחות תנסה, לא תצליח אז לא תצליח, אני יראה בסוף את המילה אז אל דאגה" ענתה המורה ברוגע. הגדול נאנח והרים את הדף בידיו מסתכל על הדף ומאבד את עצמו. 'מה זה השטויות האלה אין פה פאקינג כלום!' חשב לעצמו הגדול הכועס.

"מצאתי" צעק לפתע הוסוק וקם ממקומו. "הוו בוא תראה לי הוסוק" התרגשה המורה וחייכה אל הנער החכם. "איך הוא לעזאזל מצא?!" שאל טאהיונג בהלם. "אתה אפילו לא מנסה, מה אתה מצפה, שזה יבוא לך משמיים?" ענה לפתע הנכה, מפתיע את האחר.

"אתה מצאת?" שאל הגדול מתעלם מדבריו של  האחר. "לא.." מלמל הקטן והמשיך להסתכל על הדף.

"טוב חברה, לצערי רק ילד אחד גילה את המילה אז בואו אני יראה לכם את המילה" לחצה המורה על השלט ופתחה את התמונה של הדף על המסך של הלוח.

"המילה היא דוחות, אני רק רוצה להגיד שהמילה היא לא מה שחשוב פה אלא הדרך למציאת המילה" הסבירה המורה וגרמה לכולם להפנות את מבטהם אליה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"המילה היא דוחות, אני רק רוצה להגיד שהמילה היא לא מה שחשוב פה אלא הדרך למציאת המילה" הסבירה המורה וגרמה לכולם להפנות את מבטהם אליה.

"אני די בטוחה שרובכם הסתכלתם על הציור השחור שבדף ולא חיפשתם בחלקים הלבנים שבניהם. מה שאני מנסה להראות לכם זה שתמיד תסתכלו על הצד הטוב בדברים, הלבן, אתם ישר הסתכלתם על השחור במקום לחפש את הדברים הטובים שבתוכו. בדיוק כמו בחיים. שקורה לכם משהו רע ביום הוא הורס לכם את כל היום אבל תעצרו שנייה ותחשבו, אתם קמים בבוקר לבית מוגן, לחברים, למשפחה לצידכך, לבית ספר. יש אנשים שלא קמים לדברים כאלה, יש אנשים שהם לבד, שאין להם בית, שלא הולכים לבית ספר ושאין להם משפחה. במקום להסתכל בדברים הרעים תחפשו בתוכם את הדברים הטובים." הרציאה המורה בחכמה.

someone like me|| TaekookWhere stories live. Discover now