-פרק 12-

746 95 85
                                    

"אם אתה אוהב אותו, תלחם עליו."

-

"טאה, אולי תבוא אליי היום? בא לי לבלות היום איתך" הציע הקטן מובך. "אנחנו נפגשים הרבה לאחרונה, לא נמאס לך ממני?" צחקק הגדול.
'בחיים לא!', "ל-לא, כיף לי איתך.." השפיל הקטן את ראשו, מובך ומוסמק. "גם לי איתך קוקי, רוצה נלך לגין?" בילגן הגדול את שיערו של הקטן גורם לו לצחקק במבוכה. "כןן!" קרא הקטן בשמחה.

-

"גיןן" נכנסו השניים בשמחה רבה אל החדר. הגדול הסיע את הקטן שאהב את צומת הלב שמקבל מהגדול שאהב. "מה עכשיו נודניקים?" גלגל גין את עיניו והמשיך לסדר את התחבושות במקום. "קוקי רצה לראות אותך", "שקרן אתה הצעת!" הסתכל הקטן בשוק על הגדול החצוף שמותירה לו את האשמה ואחר כך הוא יצטרך להתמודד עם אומה עצבנית. "כי אתה רצית"
"תשתוק כבר" כיווץ הקטן את פניו בכעס.

"טוב חמודים, מצטער לבאס, אבל אני אמור לעבוד ואתם מפריעים לי אז לכו לשיעור ותשנו" אמר גין ובמילה "עבודה" גלגל את עיניו במירמור.
"א-אבל", "שום אבל! לכו מפה עכשיו!" דחף הגדול את שתי הצעירים כלומר, דחף את טאה ואת הכיסא עליו הקטן ישב למחוץ לחדר וטרק את הדלת.

גין התיישב חזרה על כיסאו והמשיך לסדר את התחבושות והמשחות בקופסאות שלהם שלפתע נכנס נאמגון לחדר ודם נטף משפתיו, היה לו פנס בעין והרבה שריטות בידיים. גין נאנח שראה את אחד הנערים השנואים עליו נכנס בדלת חדרו.
"מה קרה עכשיו נאמגון?" שאל גין בגלגול עיניים וחוסר התחשבות.

הוא שונא את נאמגון ואת יונגי מאחר ולא מפסיקים להרביץ לילדו הקטן והתמים. "רבת שוב מכות?" יותר אמר מאשר שאל. "כן, פשוט תטפל בפצעים ותחזיר אותי לשיעור" התיישב הגבוה על מיטת החולים וחיכה שהשני יבוא ויטפל בו.

"לא נמאס לך כבר?" שאל הנשי בכעס. "כי לי נמאס לנקות את הפצעים שלך כל יום זה בטוח" הרים גין את ידיו כמובן מאליו. "ככה אני חי, תתמודד. אתה עוד בן אדם שעובר איתי את הדרך וככה זה ישאר עד שאלך מכאן ואתה תשאר כאן כמו מסכן שצריך לנקות אחריי פצעים של מופרעים עם משכורת מינימום" ירד הגבוה בחוצפה על הנשי.

"אתה מתכוון עד שיעיפו אותך, למה לא נראה לי שתשרוד כאן עוד שנה" קטל השני את הפצוע. "העיקר לא אצטרך לראות את הפרצוף שלך כל יום" גלגל הגבוה את עיניו שנית. "בוא נעשה עסק, אתה לא תריב מכות ככה שלא יהיה לך למה לבוא אליי ואז לא נפגש יותר, קפיש?" שאל הנשי וחייך חיוך מזויף שהפנה את ראשו לצד.
"לא יקרה.", "אז תלמד לבוא לפה בלי להתלונן" אמר הרופא באדישות. "אתה זה שהתחלת איתי" הרים הגבוה את ידיו כחף מפשע.

-

הנשי הצמיד את הצמר גפן הסחוט באלכוהול לשפתיו של הגבוה גורם לו להשתתק ולהאנח בכאב. "כוסאעמק" נאנח בכאב. "תשתוק או שאכאיב יותר" הגבוה גלגל את עיניו ועשה כמבוקשו של הנשי, ושתק.

someone like me|| TaekookWhere stories live. Discover now