פרק 24

497 45 25
                                    

נקודת מבט גין:

"היום הולדת של גונגקוק מתקרב" מלמלתי בלחץ שהתרוצצתי מסביב לחדר, מחפש אחר הברכה שכתבתי לו לפניי כמה ימים. "למה אתה כל כך לחוץ?" שאל נאמי שהסתכל עליי בבלבול, "איפה לעזאזל הברכה המזויינת הזאת?!" יללתי בעצבים, מתעלם ממנו מהלחץ ומתחיל לזרוק דברים מחוץ למגירות שלי, מקווה שהברכה נימצאת בתוך כל הבלאגן הרב שם.

"הלוו!!" צרח נאמגון שניסה לקבל את תשובת ליבי אליה הוא זקוק. "מצאתי!!" צרחתי באושר שהרמתי בידי את המעטפה הזהובה בה נימצאת הברכה.

נאמגון נאנח; מבין שתשומת לב הוא לא הולך לקבל בקרוב ופשוט נישכב על המיטה ומסתכל בטלוויזיה המכובה. "מה אתה שוכב?! תקום! טאה אמר שהוא בא לקחת אותנו לעזור לו לקנות דברים למסיבת הפתעה של קוקי!" צעקתי עליו ששמתי לב שנישכב, מושך בידו לעמידה וגורם לו לילל ביאוש.

"למה דווקא מתי שלא בא לי תשומת לב אתה נותן לי אותה?!" שאל נאמגון ביאוש ונעמד על רגליו, שם את נעליו הלבנות.

"תשתוק ותתארגן מהר. בנתיים אני יארגן לנו שתייה חמה לדרך, קר בחוץ אז אל תשכח מעיל!" אמרתי לו ובמהירות ירדתי במורד מדרגות ביתי, רץ למטבח ומתחיל להכין לשנינו שוקו חם.

-

נקודת מבט גימין:

חג המולד הגיע וכך גם יום הולדתו של קוקי. עבר כבר חודש מאז אותה שיחה שלי איתו באותו יום בו הוא פרק את ריגשותיו בפניי. הוא נכנס לדיכאון קשה מאז. הוא מחייך לכולם וצוחק איתנו, אבל אני רואה שקשה לו. שעמוק בפנים הוא לא מאושר כמו שהיה לפניי שאותו שטן חזר לחייו.

"בייבי? על מה אתה חושב?" שאל הובי שהסתכל עליי, "מה? לא כלום" אמרתי במהירות, "אתה לא אמור לצאת לעזור לטאה לקנות דברים למסיבה של קוקי?" שאלתי בבלבול שהסתכלתי על השעה, "פאק נכון!!" צעק שניזכר במחויבותו ורץ לארון והתלבש במהירות.

ציחקקתי מהטימטום שלו ולפניי שיצא מהחדר זרקתי עליו את המעיל החום שלו, "קר בחוץ, אל תשכח מעיל" הזהרתי אותו ושלחתי לו נשיקה באוויר, מגחך ששומע את הקללה שלו שכנראה ניפלטה מהנפילה הקטנה שדפק במורד המדרגות.

החלטתי לרשום הודעה לגונגקוק. מאחר וכולם עוזרים לטאה לקנות דברים למסיבה, חשבתי אולי כדאי לי להיפגש איתו, שזה לא יראה חשוד מדי שכולם נעלמו לפתע ביחד.

אני: היי קוקי, רוצה להיפגש?
באניבוי👯‍♂️: עכשיו? סבבה, בדיוק טאה יצא ויש לי בית ריק.
אני: סבבה אני בדרך.

-

נקודת מבט טאהיונג:

someone like me|| TaekookWhere stories live. Discover now