-פרק 11-

745 93 35
                                    

מה זאת אומרת? אתה רוצה?" שאל טאה בודק אם הבין נכון.

"א-"

<i'm on a hellvator>

"סליחה, רגע" התנצל טאה וענה לטלפון. "הלוו?"
"טאה, זה אני-הוסוק. אני וגאונגין הולכים לקניון, רוצים לבוא גם?" שאל הוסוק. "רוצים?" שאל טאה לא מבין. "אתה וקוקי", "מתי?", "עכשיו?"
"סבבה אנחנו בדרך. ביי" ניתק טאה את השיחה הלא מרתקת.

"הוסוק וגאונגין הולכים לקניון והזמינו אותנו, קיצר הולכים למה אני מת לגלידה!" אסף טאהיונג את דבריו שזה האוזניות והטלפון. "סבבה", "רוצה לאכול לפניי? שלא נטחן שם סתם את כל הקניון" הציע טאהיונג. "הם לא מחכים לנו?" שאל הקטן. "יחכו" אמר טאה בסנוביות. "אוקיי" צחקק הנכה.

-

"נוו איפה הם הסתומים האלהה!?!" נאנח הוסוק בעצבים שהוא וגאונגין מחכים להם בכניסת הקניון כבר חצי שעה. "עד כדאי כך רע לך איתי?" צחקק הקטן. "יאא חס ושלום ממש לא!" נבהל הגדול שפגע בקטן. "זה היה בצחוק היונג" צחק הקטן על חברו שנבהל. "מפגר" גלגל הגדול את עיניו.

"גאונגין" שמעו צעקה לפתע מאחוריהם והסתובבו, רואים את היונגין וצאן עם גלידות בידיהם. "היונג" חייך הקטן שראה את חברו הטוב. "מה אתם עושים כאן?" שאל גאונגין עומד מול ההיונגים שלו עם הוסוק. "אוכלים גלידה. היינו רעבים רצח לגלידה וכל הזוגות המאוהבים והקיטשיים תקועים בדייטים ולא הסכימו לבוא איתנו" גלגל צאן את עיניו. היונגין וגאונגין העבירו בניהם מבט אחריי המשפט של צאן.

"טוב, אנחנו נלך" צאן אמר מוציא את גאונגין והיונגין מהבועה בה שקעו בזמן שבהו אחד בשני. "רוצה לק?" שאל היונגין מאחר וקלט את המבט של הקטן על הגלידה שלו. הקטן הנהן בנחישות והניח את ידו על היד של היונגין שאחזה בגלידה וליקק את גלידת המסטיק הטעימה והמתוקה.  היונגין הסתכל על חברו שהתענג על הטעם המתוק והטעים של הגלידה וחייך בחמימות.

הוא אוהב את הקטן, מעבר לידידות אך הוא יודע שלא יהיה לו סיכוי עם הקטן התמים ובגלל זה לא עושה שום צעד. הוא אוהב אותו כבר שנים ולא עשה עם זה כלום.. אבל עכשיו הוא באמת לא מתכוון לעשות צעד כי הוא רואה איך גאונגין התקרב להוסוק, והוא יודע שבסוף הוא ירצה את הוסוק וזה קרב אבוד.

"קח את הגלידה, זה טעים לך אני רואה" צחקק היונגין והציע לקטן. "אני אקח אותו לאכול גלידה כבר, תאכל, תהנה אתה" חייך הוסוק ושם את ידו על כתפו של הקטן והיונגין קימט את פניו למעיט שנייה מקנאה אך החזיר לחיוך מזוייף והנהן. "ביי לכם" אמר צאן מתחיל ללכת. היונגין החזיר את הגלידה לחלקו גורם לידו של גאונגין להפרד מידו ולחום ידייהם להעלם בשניות.

"ביי הוסוק, ביי קטני" חייך היונגין בחמימות לקטן שאהב ונתן לו חיבוק מוחץ והלך.

-

someone like me|| TaekookWhere stories live. Discover now