השטן של חיי - פרק 16

505 47 15
                                    

היי אנשים! חזרתי :)
אשמח אם תצביעו ותגיבו 💜

תכניים מיניים שעלולים לא להתאים לחלקכם אני מבקשת לדלג מיש זה לא מתאים לו.. 

נק' מבט טאהיונג

חום בתי נשלט התפזר בגופי, ידיי לא מצאו את מנוחתן כי אם על על איברו הלבוש של הבחור ששכב לצידי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

חום בתי נשלט התפזר בגופי, ידיי לא מצאו את מנוחתן כי אם על על איברו הלבוש של הבחור ששכב לצידי. הסטתי את וילון המיטה נותן לשנינו פרטיות מלבד החדר השומם, וללא כל שליטה או מעצורים פתחתי את מכנסי הג'ינס הצמודות שכניראה ביקש מיונגי להביא לו, שלפתי משם את איברו כאילו היה שלי מתחיל לעסות אותו בידיי תוך כדי שאני שומע את גניחות העונג של ג'אנגקוק שדירבן אותי להמשיך. "כן בייבי אה~ הו כן תמשיך!" התחלתי למצוץ את איברו בתשוקה שמעולם לא חשתי לפני והוא בתגובה אחז בשיערותי והחדיר את איברו לתוך פי כשהוא שוכב, האופוריה שהשתלטה עליי גרמה לי לשלוח את ידיי למכנסיי שלי ולפשוט אותם. ידעתי שזה מה שהוא רצה כל הזמן ואולי כאשר יוכל ללכת ולהיות עם מישהו אחר יעשה זאת, אבל עדיין לא עצרתי את עצמי מלהמשיך את זה. התיישבתי על רגליו כשאני עירום למחצה מרגיש איך גופי בוער כאילו תנור אש סביבי. "עדיין לא התחלנו וכבר אתה רטוב כל כך?" הוא גיכח מושך אותי קרוב אליו גורם לי להסמיק יותר. "א-אני מתחיל.." בפעם הראשונה שאלתי את רשותו ואז התיישבתי עליו, מחדיר לתוכי את איברו העצום שגרם לגופי להשתגע עד כדי כך שהצטערתי על כך שהוא לא יכול להכניס אותו לתוכי חזק יותר.
"אה~ אה~" גניחות לא רצויות יצאו מגוני במהירות מסחררת שבה החדרתי לתוכי את הזין שלו. "בדיוק ככה כן! תגנח את השם שלי בייבי!" ג'אנגקוק נשך את שפתיו ואחז בישבני בידיו הקרות כשהוא חודר לתוכי חזק יותר. "אההה קוקי~ כןןן! שם! בדיוק שם!" ראיתי שהוא מתייסר מעט מפציעותיו, אך הוא לא עצר והמשיך לצבוט את ישבני באדיקות נהנה למשמע גניחותיי אשר מילאו את החדר. זה כאב מעט אך נהניתי לא אשקר, עבר הרבה זמן מאז שעשיתי את זה ומאז הבטחתי לעצמי שלא אחזור על הטעות הזאת יותר, שלא אתן למישהו זר לגעת בגוף שלי, אבל בפני ג'אנגקוק לא יכולתי לעצור את עצמי. מעולם לא ציפיתי שאפגוש מישהו כמוהו, אחד כזה שיגרום לי לשבור את החוקים והמחסומים שהצבתי לעצמי, אחד כזה שיגרום לי לרצות את המגע שלו כמו אוויר לריאותיי. "אחח, תמשיך בייבי~" הטון שלו היה זהה לחלוטין לטון דיבורו של האדם שכל כך תיעבתי האדם שגרם לי לשנוא את עצמי כל כך המחשבה עליו גרמה לי להזיל דמעה או שתיים אשר גרמו לג'אנגקוק לעצור.

Your Pain Is Mine [J.JK&K.TH]Where stories live. Discover now