פרק 20 - לילה טוב

289 29 8
                                    

סליחה הפרק לא ערוך בשיט.. 🤭
תכתבו בתגובות איך היה, טוב?
____________________________
עבר שבוע מאז הלילה ההוא שהחלטתי להישאר עם ג'אנגקוק ואני עדיין לא מבין מה גרם לי לרצות להישאר שם היה לי הרבה מה לעשות ובכל זאת בחרתי להישאר שם.

גאנגקוק לעומת זאת היה ניראה די שמח על ההחלטה שביצעתי הוא חייך חיוך מטופש ואני מאמין שעברו לו לפחות עשר מחשבות מלוכלכות בראש בזמן הזה.

אבל מה שקרה בסוף היה משהו שלא דמיינתי שאזכה לראות אי פעם..

/// שבוע לפני כן///

גאנגקוק סימן לי בידו שאשב על המיטה ששכב בה אבל העדפתי להעמיד פנים שלא הבנתי.
"יא קים טאהיונג!" הוא התרומם ממצב שכיבה לישיבה הושיט את ידו אליי בחיוך כאילו היה ילד קטן שביקש ממני להעביר אותו את הכביש.

לא עברו מספר שניות וה'פצוע' שוב עמד על רגליו והתקדם לעברי בצליעה ובכל צעד שלו לכיווני הלב שלי מאיץ פי עשר את פעימותיו אני שונא את ההרגשה המדהימה הזו ואת הצמרמורת הנעימה שעוברת בגופי בכל פעם שהוא מתקרב אליי מדבר איתי או אפילו רק מביט בי

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

לא עברו מספר שניות וה'פצוע' שוב עמד על רגליו והתקדם לעברי בצליעה ובכל צעד שלו לכיווני הלב שלי מאיץ פי עשר את פעימותיו אני שונא את ההרגשה המדהימה הזו ואת הצמרמורת הנעימה שעוברת בגופי בכל פעם שהוא מתקרב אליי מדבר איתי או אפילו רק מביט בי.

"וואטדפאק טאהיונג?! אתה לא אוהב אותי יותר?" פרצוף מעורר רחמים התחלף במבטו השטני וגרם לו לארשת פנים ארנבית מתמיד 'אז הוא רק ארנב קטן' חייכתי לעצמי ואז הבנתי שלא התאמתי כל כך לסיטואציה המביכה שהיינו בה, רק שנינו.

"טאה?" הוא גיחך. "למה חייכת קודם?" הוא המשיך להתקדם אליי ושוב מצאתי את עצמי מנהל את אותו הרומן עם הקיר..

"א-אני רק ני-ניזכרתי במשהו מ-מצחיק זה הכל.." נשכתי את שפתי התחתונה והבטתי ברצפה הנקייה של חדר בית החולים מנסה להסתכל ולחשוב על כל דבר אחר ששמו לא מתחיל באות ג' ומסתיים בק'.

"טאהיונג קים!" ידו הימנית זו שהיתה ללא תחבושות דפקה בכעס על הקיר החביב שמאחורי וגרמה לי לקפוץ מעט בבהלה. "למה שלא תספר לי גם את הדבר המצחיק ההוא .. גם אני רוצה לצחוק !"

הבטתי הנה והנה מחפש מילים והרי הבדיחה הזו היתה עליו בעצם האם זה יצחיק אותו? אולי הוא מודע לזה שהוא דומה לארנב והוא יהיה בסדר עם זה או שחלילה זה עלול כעיס אותו יותר והדבר האחרון שרציתי לעשות זה לעצבן אותו כרגע.

Your Pain Is Mine [J.JK&K.TH]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon