פרק 22 - חטיפה?

287 30 12
                                    

"אחחחמ אחחמממ.." נאמגון מיהר להחזיר את תשומת הלב שהייתה שייכת לו קודם. "יש לי עוד משהו נוסף לומר.." טאהיונג התקדם מעט לכיוונינו אפרופו טאהיונג הוא די שקט היום הוא חולה או משהו?

" טאהיונג התקדם מעט לכיוונינו אפרופו טאהיונג הוא די שקט היום הוא חולה או משהו?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"ביומיים הקרובים כמובן אחרי המשחק שלך גימיני.." נאמגון הצביע על גימין המחויך שהחיוך המציק לא ירד מפניו. "אתה רוצה למות?!" יונגי העיף את הקטן לאלף עזעאזל כשהוא בסך הכל ניסה לגרום לו גם לחייך מעט..

"אז ביומיים הקרובים," הוא כיחכח בגרונו, "לאחר חודשים עמוסים בהמון עבודה אנחנו נצא לחופש..." הוא עוד לא סיים להגיד את מה שהיה לו לומר וכבר גימין ויונגי התחילו לקפוץ כמו שני ילדים קטנים.

"אני מוקף במטומטמים.." נאנחתי לוגם לגימה קטנה מכוס הקפה שכבר לא היה כל כך חם אותו הכין לי ג'ין לפני כמה דקות. "טאהיונג אומנם," הוא שוב משך את תשומת ליבנו באותה דרך מעצבנת על ידי כחכוחים מעצבנים בגרונו.

"טאהיונג לא יבוא איתנו משום שהוא אממ.. לא כל כך מרגיש טוב." טאהיונג שיחרר אליו חיוך קטן והוא החזיר לו אחד גדול יותר.

"הובי וג'אנגקוק," הוא פנה אליי אני מניח, " תשמרו היטב על טאהיונג שלנו אה?" גיחכתי שולח לעברו חיוך קטן אבל הוא מיהר להביט לצד האחר

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"הובי וג'אנגקוק," הוא פנה אליי אני מניח, " תשמרו היטב על טאהיונג שלנו אה?" גיחכתי שולח לעברו חיוך קטן אבל הוא מיהר להביט לצד האחר.

מי יכול לשמור עליו טוב יותר אם לא אני??
אני מתכוון.. הוא ישמח להישאר איתי, לא?
אולי תהיה לי עוד הזדמנות איתו והפעם אני באמת אצליח להוכיח את עצמי היטב. אל תדאג טאהיונג, אני לא אאכזב אותך.

"אז שנצא כולנו למגרש?"
"קאאזזזההההה!!!" גימין צעק בדרכו לכוון הדלת כששמע שאנחנו מתכוונים לצאת. "שתוק כבר טיפש!" יונגי היכה אותו בראשו ובפעם השלושים בערך להיום. "אחחח זה כואב!!"

Your Pain Is Mine [J.JK&K.TH]Where stories live. Discover now