-𝙴𝙿 𝟽-

3.7K 258 93
                                    

נ.מ כללית
"בגלל ש.." גאנגקוק נתקע "בגלל ש..?" טאהיונג חזר אחריו "בגלל שאני לא רוצה להגיד" גאנגקוק אמר מהר ״בבקשה אל תכריח אותי..אני יספר לך אבל לא עכשיו״ הוסיף מהר לא נותן לטאהיונג להגיב "בבקשה אל תכע-" גאנגקוק התחיל להגיד שוב בלחץ אך טאהיונג קטע אותו בנשיקה. גאנגקוק פער את עיניו אך מיד נענה לנשיקה ונישק בחזרה "אתה מדבר הרבה" טאהיונג אמר אחרי שהם התנתקו וגאנגקוק רק נהיה אדום יותר "סליחה" הוא השפיל את הראש "בחיים שלך אל תשפיל את הראש שלך" טאהיונג אמר והרים לגאנגקוק את הראש ורק עכשיו הוא שם לב לדמעות בעיניו "בייבי למה אתה בוכה?" טאהיונג שאל בדאגה "כו-כואב לי" גאנגקוק לחש "מה כואב לך? רק תגיד לי" טאהיונג אמר מהר "כואב לי פה" גאנגקוק אמר ושם את ידו בעדינות על הצלע השבורה שהייתה חבושה "בייבי אל תזוז הרבה" טאהיונג אמר ונישק את המקום שכואב לגאנגקוק "דאדי" גאנגקוק אמר וטאהיונג נתן לו מבט שואל "א-עזוב עזוב" גאנגקוק שינה את המשפט "תגיד בייבי, תגיד לדאדי" טאהיונג לחש קרוב לאוזנו של גאנגקוק מרוויח ממנו גניחה חלושה ״אני רציתי להגיד לך תודה״ גאנגקוק אמר מהר ״מה?״ טאהיונג אמר בטוח שזה לא מה שרצה להגיד לו והוא צודק פשוט גאנגקוק לא רצה להגיד לו.
״ר-רציתי להגיד לך תודה״ גאנגקוק אמר והתחיל לצבוט את ידיו טאהיונג רק הסתכל על הידיים שלו ״בייבי אני יודע שאתה משקר״ טאהיונג אמר ״אני לא״ הצביטות והשיחוק באצבעות שלו רק התחזקו יותר ״תפסיק בייבי אתה תפצע את עצמך״ טאהיונג אמר והחזיק בידיים של גאנגקוק שראשו היה מושפל ״בייבי תסתכל עליי״ לחש טאהיונג, גאנגקוק הרים את מבטו אל טאהיונג והתנפל על החזה שלו בבכי ״בייבי אני לא אוכל לעזור לך..אם לא תספר לי״ טאהיונג אמר וליטף את גבו ״אני פשוט צריך עוד קצת זמן.. ואז אני יספר לך״ גאנגקוק אמר ״ס-סליחה ד..דאדי״ הוסיף ״זה בסדר״ טאהיונג אמר אחרי כמה דקות שטאהיונג מחבק את גאנגקוק שנרגע מהבכי הוא ראה שגאנגקוק נרדם. הוא השכיב אותו על המיטה כיסה אותו בשמיכה וקם מהמיטה ויצא מהחדר הולך למרתף.
נ.מ טאהיונג
גם מבלי שהמלאך שלי יגיד לי למה הוא בכה אני ידעתי, לא הייתי צריך שיגיד לי הרגשתי את הכאב שלו.
נכנסתי למרתף רואה את ג'קסון הבן זונה כולו דם בלי אצבעות ״טאהיונג אני מצטער בבקשה תסלח לי״ ג'קסון אמר ובכה ״אתה באמת חושב שאני אסלח לך אחרי שאתה פאקינג כמעט אנסת את המלאך שלי פעם אחת ופעם שנייה אנסת!״ אמרתי בכעס ״אני מצטער.״ אמר ג'קסון "ההצטערות שלך לא מעניינת אותי." אמרתי עצבני ״בבקשה תסלח לי״ ג'קסון ניסה להתחנן ״זה לא יעזור לך״ אמרתי והוצאתי את האקדח שהיה לי מתחת לחולצה מאחורי הגב. ג'קסון פער את עיניו ״בבקשה לא״ ג'קסון צעק ״מילים אחרונות?״שאלתי ״בבקשה תסלח לי אני מצטער״ ג'קסון אמר ״חבל שבחרת לבזבז את המילים האחרונות שלך על זה״ אמרתי ויריתי לג׳קסון בראש ״קחו אותו מפה ותישרפו את הגופה״ אמרתי בזמן שהתקדמתי אל עבר החיילים שלי ״כן אדוני״ הם ענו באותו הזמן. יצאתי מהמרתף הלכתי לחדר של המלאך שלי,נכנסתי לחדר וראיתי אותו ישן בשלווה התקרבתי אליו והתיישבתי בצד המיטה. שלחתי יד לשערו והתחלתי ללטף אותו,אחרי כמה דקות שאני מלטף לו את השיער והפנים הוא התחיל להזיע ולהתפרע ״בייבי״ קראתי שראיתי שהוא מתחיל לצעוק ולבכות ״תירגע בייבי זה רק חלום״ אמרתי וניסיתי להרגיע אותו,לא ידעתי איך, בחיים לא נקלעתי לסיטואציה הזאת.
נ.מ כללית
״בייבי תתעורר״ טאהיונג ניסה להעיר אותו הוא לא ידע מה לעשות אז הוא פשוט עלה מעליו לקח את ידיו ושם מתחת לרגליים שלו אוזק אותו,גאנגקוק עדיין התפרע מתחתיו אבל לא כמו מקודם שידיו ורגליו היו בחופשי.
טאהיונג רכן אל עבר גאנגקוק החזיק את פניו בכוח כי גאנגקוק הזיז את פניו מצד לצד וריסק את שפתיו על שפתיו של גאנגקוק. גאנגקוק ניסה להתנגד אבל אחרי כמה דקות הוא הפסיק ונענה לנשיקה טאהיונג חייך ונשך את שפתיו של גאנגקוק וביקש אישור כניסה (😏) גאנגקוק פתח את פיו וטאהיונג החדיר את לשונו לפיו של גאנגקוק בתגובה גאנגקוק גנח וזה רק חירמן את טאהיונג. אחרי כמה דקות הם התנתקו והתנשפו ״בייבי״ טאהיונג גנח כשהם התנתקו גאנגקוק הסמיק וזז באי נוחות מתחת לטאהיונג וגרם לחיכוך בין האיברים שלהם. גאנגקוק לא שם בכלל לזה שהוא גורם לחיכוך בין האיברים שלהם, מתי שהוא שם לב זה היה בכלל שהרגיש משהו קשה פוגע ברגליו וזה לא היה לו נוח אז הוא הסתכל למטה וראה את איברו של טאהיונג עומד גאה. גאנגקוק רק הסמיק והיה בטוח שהוא אדום כמו עגבנייה ״דאדי״ גאנגקוק גנח כשהרגיש את איברו של טאהיונג עומד ״פאק בייבי מה שאתה עושה לי״ טאהיונג גנח וזיקפתו רק גדלה מרגע לרגע בגלל גניחותיו של גאנגקוק ״בייבי תעזור לדאדי?״ טאהיונג לחש נגד צווארו והתחיל להשאיר שם סימנים "במה ד-דאדי?" גאנגקוק שאל בהיסוס ובחשש "אל תדאג..אני לא יעשה לך כלום ללא האישור שלך" טאהיונג לחש לאוזנו וגאנגקוק הוציא אנחה שקטה מהפה ״מה אתה רוצה דאדי?״ שאל גאנגקוק בלחש וטאהיונג שמע זאת וחייך ״תעזור לי עם הבעיה שיש לי למטה״ טאהיונג לחש ולקח את ידו של גאנגקוק שם על איברו,גאנגקוק רק הסמיק יותר ויותר מהסצנה ״אה בייבי״ טאהיונג גנח לאוזנו של גאנגקוק התחיל להזיז את ידו על איברו של טאהיונג ״ד-דאדי״ גאנגקוק נאנק מהגודל של איברו של טאהיונג שהרגיש בידו ״אהה בייבי״ טאהיונג גנח שגאנגקוק לחץ על איברו. טאהיונג בהחלט היה קרוב לגמירה שלו ״יוגיום״ גאנקוק גנח ובתנועה חדה טאהיונג קם מגאנגקוק והתיישב לידו בעוד גאנגקוק לא מבין מה קרה ״איך קראת לי?״ טאהיונג שאל ״מ-מה?״ גאנגקוק שאל הוא מודה בזה שהוא פחד ״איך.קראת.לי?״ טאהיונג חזר על זה אבל לאט יותר וקם מהמיטה ״ד-דאדי״ גאנגקוק אמר ״לא,אתה יודע למה אני מתכוון,אז תענה בלי להתחכם,אחרי הדאדי איך קראת לי?״ טאהיונג אמר ומשך את גאנגקוק מהרגליים אל קצה המיטה ״אהה״ גאנגקוק זעק מבהלה ובא לקום אך טאהיונג עצר אותו ועלה מעליו שוב ״תנסה שוב״ טאהיונג אמר ״יוגיום״ אמר גאנגקוק בגמגום ועצם את עיניו "מי זה הבן זונה הזה?" טאהיונג לחש באיום לגאנגקוק באוזן "תענה לי עכשיו! אחרת אתה תקבל עונש שבחיים לא תשכח" הוסיף באוזנו והתרומם ממנו."נו מי זה?" טאהיונג דרש לדעת "הוא היה הבן זוג שלי" גאנגקוק אמר והשפיל את ראשו "אבל עכשיו-לא אמרת שאתה לא הומו?" גנאגקוק אמר ונקטע על ידי טאהיונג שהיה רותח מעצבים "אמרתי..ש-שיקרתי" גאנגקוק אמר "למה?" טאהיונג שאל "בגלל שאני לא רוצה להתאהב..אבל זה מתחיל לקרות שוב״ גאנגקוק הרים את ראשו כדאי לפגוש בזעם של טאהיונג שהתהלך מצד לצד בחדר "מה הבן זונה הזה עשה לך?" טאהיונג שאל מתקרב אל עבר גאנגקוק שרק התרחק יותר ויותר אבל הוא היה על המיטה אז..
"ה-הוא בגד בי חודש אפילו יותר לפני שחטפת אותי ניסיתי להתנהג רגיל ולחייך ולא להיזכר בו וזה הצליח לי קצת" גאנגקוק אמר בקול חנוק מדמעות "מה?" טאהיונג אמר "ה-הוא בגד בי" גאנגקוק צעק בקול שנשבר מדמעות, באותו הרגע טאהיונג התעצבן עוד יותר והעיף לגאנגקוק סטירה "אל תצעק עליי יותר בחיים שלך! ותספר לי הכל" טאהיונג דרש אבל גאנגקוק הניד את ראשו לשלילה "אתה מתנגד?" טאהיונג ניסה לא לזרוק משהו או להרוג מישהו ״אני לא רוצה לספר" גאנגקוק אמר וטאהיונג נעץ בו מבט.
כשגאנגקוק ראה את המבט הזה הוא חשב לעצמו 'אם מבט היה יכול להרוג אז הוא היה עכשיו גופה חסרת חיים'.
"אתה יודע שאם תספר לי או לא אני יגלה את האמת על מה שאתה לא רוצה לספר על היוגיום הזה,וגם על מה שג'קסון אמר שיש משהו שאני לא יודע עליו,אני יגלה הכל" טאהיונג אמר. גאנגקוק בתגובה יבב מפחד "אני ר-רוצה ללכת לישון" גאנגקוק אמר רועד מנסה להתחמק "לא אתה לא,אתה צריך לאכול" טאהיוג אמר וגאנגקוק שרצה להניד את ראשו לשלילה ולהתנגד לא יכל לעשות זאת "תרד לאכול עכשיו" טאהיונג ציווה לגאנגקוק שרק הנהן בפחד.
גאנגקוק לקח כמה שניות להתאפס על עצמו הוא לקח נשימה עמוקה וקם מהמיטה מתקדם לעבר דלת האמבטיה שוטף את הפנים ויוצא אל עבר המסדרון.
הוא התקדם אל עבר המדרגות והחל לרדת,מדרגה מדרגה עד שהגיעה לסוף המדרגות והגיע אל שולחן האוכל שם ראה את הוסוק,ג'ין וג'ימין חבריו וכמובן את טאהיונג,באקהיון,יונגי ונאמג'ון. הוא התיישב בפינת השולחן ליד ג'ימין,ליד ג'ימין יש ג'ין וליד ג'ין ישב הוסוק.
ממולו ישב טאהיונג וליד טאהיונג ישב יונגי וליד יונגי ישב נאמג'ון וליד נאמג'ון ישב באקהיון (כאילו כל זוג ישב אחד מול השני).
הם התחילו לאכול אז באמצע האוכל גאנגקוק קם וטען שהוא לא רעב יותר ועלה לחדרו הוא נשכב על המיטה ורצה להירדם כמה שיותר מהר לפני שטאהיונג יכנס לחדר.
הוא הסתובב כך שגבו היה מופנה לדלת, הוא עצם את עיניו מחכה לרגע שבוא הוא יירדם אך זה לא קרה.
הוא רצה לזוז אבל אז שמע את דלת החדר נפתחת וצעדים מתקדמים אל עבר המיטה שהוא שכב בה, הוא העמיד פניי ישן והרגיש שהמיטה שוקעת קצת וגוף מתקרב אליו מחבק אותו מאחור ומניח את ראשו בשקע צווארו של גאנגקוק
"בייבי אתה ער?״

11.7.2019

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now