-𝙴𝙿 𝟸𝟾-

1.9K 158 60
                                    

+18

שיניתי שהבנים יהיו היונג׳ין ופליקס

"וואי היה ממש כיף" אלין אמרה ״כן. אבל אני רעבה.״ ליאן התבכיינה ״איזו מפונקת״ טאהיונג אמר
״אבל אבל שתוק!״
״שתקתי!״
״יופי״
״טופי״
״אני מלכת היופי בחיים לא תקבל טופי״
״מה- אבל יואו איז-״
(אני ואחותי הקטנה בי לייק- אבל אני במצב של טאה)
״שתקו שתיכם.״
יונגי התפרץ לשיחה
״שתוק אתה!״
השניים אמרו באותו הזמן, מסתכלים אחד על השני וצוחקים.
״שמח שזה פייס אותכם.״ יונגי אמר שראה ששתיהם חלקו כיף.

- -

״ממ~״ הקטן התמתח בעייפות ״בוקר טוב בייבי בוי״ הבוגר אמר בקול מעט צרוד, מקרב את גופו של הקטן אליו וקובר את ראשו בצווארו, מסניף אותו ״בוקר טוב דאדי~״ הקטן יותר ענה, מסתובב אל הגוף שחיבק אותו מאחור, נצמד אל חזהו של האחר ומתכרבל בו ״ד-דאדי!״ הקטן שאף נשימה חדה שהשרירי הכניס את ידיו לבוקסר שלו ומחץ את ישבנו בחוזקה, ״פאק בייבי.״ טאהיונג אמר מעביר מעט את אצבעותיו על החור של הקטן שהתכווץ מעט, ״א-אה~״ גאנגקוק גנח בלחש שהרגיש אצבע ארוכה מזדחלת וחודרת אליו "ד-דאדי..רק בוקר." הקטן אמר "רק עוד קצת בייבי." טאהיונג לחש והחדיר עוד אצבע לקטן שאחז בו וגנח; "ממ~" הוא הזיז את אצבעותיו לאט לאט, נוגע לא נוגע בנקודה הרגישה של הקטן, אחרי כמה דקות שהוא הזיז את אצבעותיו בתוך גופו של הצעיר, הוא הוציא אותן גורם לאנחת ייאוש וביאוס לצאת מפיו של גאנגקוק שרצה עוד, "ועוד התלוננת שרק בוקר." טאהיונג גיחך ששמע את הקולות ביאוס שהקטן הוציא מפיו "פף" קטן יצא מפיו של גאנגקוק לפני שטאהיונג קם מהמיטה לישיבה, גורם לראשו של הקטן ליפול על רגליו "ממ.." גאנגקוק הושיט את ידיו קדימה, רוצה שטאהיונג ירים אותו "בייבי שלי" טאהיונג לחש מרים אותו ומושיב אותו שכל רגל בצד מותנו "אני רוצה לישון, אני עייף" הקטן התלונן נשען עם חזהו על חזהו של הגדול וקובר את ראשו בצווארו, מסניף את צווארו "בייבי צריך לקום.. אמרנו שנצא ליום כיף כולם" טאהיונג אמר נושק לראשו של הקטן "אבל אבל דאדי רק שמונה וחצי בבוקר." גאנגקוק המשיך להתבכיין "אנחנו יוצאים בעשר וחצי, צריך להתארגן ולארגן דברים." הבוגר יותר אמר, טופח על ישבנו של הקטן בעדינות וקם מהמיטה יחד עם הצעיר שכרך את רגליו סביב מותניו והמשיך ולהתכרבל בו, נרדם מעט. "בייבי אל תרדם צריך להתקלח" הוא שמע לחישה של קול נעים, שרק גרם לו לרצות לישון יותר, הוא פתח את עיניו והביט בטאהיונג, חיוך קטן עולה על פניו "הבייבי המושלם שלי" הבוגר אמר, מחזיק את לחיו של הקטן שהסמיק "אחח הדבר המתוק הזה" הוא הוסיף, מנשק את פניו של הקטן באהבה.

--

"וואי היה ממש כיף היום~" גאנגקוק אמר בשמחה שהוא ובן זוגו טאהיונג, נכנסו לחדר אחרי שחזרו מהבילוי הארוך עם חבריהם "שמח שאהבת." הגדול יותר אמר בחיוך "אין פה מה לא לאהוב, הלכנו לים, לפארק, עשינו פיקניק, הלכנו לכל כך הרבה מקומות, תודה דאדי, אני ממש שמח." גאנגקוק אמר מחבק את טאהיונג שהרגיש את ליבו מתחמם ממילותיו של הקטן.

"אני אוהב אותך" גאנגקוק אמר, נשכבים על המיטה, "גם אני אותך בייבי, הכי בעולם" טאהיונג אמר בחיוך, מנשק את שפתיו של הקטן בעדינות ואהבה, עם הזמן הנשיקה הפכה להיות אגרסיבית ותשוקתית.

טאהיונג עלה מעל הקטן "א-אה~" גאנגקוק גנח, מפיל את ראשו לאחור שהבוגר נישק את צווארו, בדיוק בנקודות הרגישות. הגדול יותר פשט את חולצתו של הצעיר, מנשק את חזהו, מלקק ומוצץ את הפטמות הורודות והקטנות של הקטן, "א-אה דאדי~" גאנגקוק גנח בלחש בלי סוף, גורם לאיברו של טאהיונג להתקשות במכנסיו.

השרירי התרומם רק בשביל לפשוט את חולצתו ומכנסיו, נשאר עם בוקסר שחור ולבסוף מוריד אותו אחרי כמה שניות שהוא התגרה בגאנגקוק שהביט עליו בחוסר סבלנות, הוא חזר אל הקטן, מתחיל לפתוח את כפתור הג'ינס שלו, ומפשיט מרגליו החלקות את המכנס ואת הבוקסר ביחד, זורק אותם לפינה רנדומלית בחדר.

גאנגקוק הפך את העמדות, עכשיו הוא מעל טאהיונג, הבוגר הסתכל עליו בבלבול, הקטן זחל את עד לאיברו של הבוגר והכניס אותו לפה בבת אחת, משפשף בעזרת ידיו את החלק שלא נכנס לפיו "פאק בייבי" טאהיונג גנח בהפתעה, זורק את ראשו לאחור, גאנגקוק החל לעלות ולרדת עם פיו על איברו של האחר, מוצץ, מלקק, נושך מדי פעם, גורם לגדול יותר לתפוס בשיערו של הקטן, מתחיל להניע את מותניו, מזיין את הקטן בפיו "ממ~" גאנגקוק גנח, עוצם את עיניו ומשתלט על ריפלקס ההקאה שלו שאיברו הגדול של האחר נכנס לגרונו, מרחיב אותו עם כל חדירה וביציאה משאיר חלל ריק, אחרי כמה שניות ארוכות טאהיונג גנח בחוזקה, משחרר את הזרע החם אל תוך פיו של האחר שבלע את הזרע ומכניס אוויר לריאות ומסדיר את נשמתו.

טאהיונג הפך הוא את העמדות הפעם, גאנגקוק היה מתחתיו "אני אכין אותך." טאהיונג אמר מוציא את חומר הסיכה מהמגירה הראשונה, פוקח את הבקבוקון השקוף ומורח על שלוש אצבעות שלו וגם על האיבר שלו, בהתחלה הוא הכניס אצבע גורם לקטן לגנוח אחרי כמה דקות אצבע שנייה ואז גם שלישית, הוא הזיז אותן במהירות ובחוזקה, פוגע בנקודות הרגישות של הקטן שצעק מעט בעונג, הוא פיסק את אצבעותיו בתוך גופו של הצעיר, גורם לחורו להתרחב יותר, אחרי כמה שניות שהוא הרגיש את גופו מוכן הוא הוציא את אצבעותיו וממקם את עצמו מול חורו של גאנגקוק, מתחיל להחדיר אותו לאט לאט, מוציא מהקטן גניחות עונג וקצת כאב "פאק בייבי" טאהיונג גנח בעצמו שנכנס עד הסוף, מוציא צרור גניחות מגאנגקוק "כן! דאדי אהה~" גאנגקוק גנח בחוזקה שהבוגר התחיל להיכנס ולצאת מהר ובחוזקה, באגרסיביות, פוגע בנקודות הרגישות של הקטן שלא הפסיק לצרוח מעונש, גאנגקוק שם כרית על ראשו וצרח לתוכה "ד-דאדי כן שם!! אההה~" גאנגקוק צרח בעונג בעוד מרגיש את האורגזמה מתחילה ללחוץ על בטנו התחתונה, "דאדי.. אני קרוב~" גאנגקוק צעק מרגיש איך שהאורגזמה חוצה את גבו ומשפריצה על בטנו ועל חזהו "אהההה~" הוא גנח שטאהיונג המשיך לנוע בתוכו, אחרי כמה שניות גומר בתוך גופו של הקטן שהרגיש איך חורו מפמפם על הזין של טאהיונג, שיצא מתוך גופו אחרי כמה דקות אחרי שנרגעו, מרים אותו ולוקח אותם להתקלח, טוב.. לא רק להתקלח.

----
18.8.2020

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now