- 𝙴𝙿 𝟹𝟸 -

1.9K 157 122
                                    

רק רוצה להגיד המוח שלי יצא לחופשה סו לא להאשים אותי במה שכתבתי כאן תודה😚✨

״מה קרה גימין? מקנא?״ גאנגקוק שאל אחרי שיונגי דיבר עם גבר, מראה לו חיבה, וכמובן שגימין נעץ בו מבטים, נותן לגאנגקוק הזדמנות להתגרות בו ״פפפ אני מקנא? מאיפה הפלצת את זה בכלל?״ גימין שאל, עדיין לא מסתכל על הקטן ממנו ״מהתחת, נו באמת להגיד שאתה לא מקנא זה כמו להגיד שאתה לא גמד״ גאנגקוק אמר, יודע שגימין מקנא כמו העובדה שגימין גמד, אבל כמובן שגימין יבין את הדברים אחרת ״תפסתי אותך על חם! אתה מודה שאני לא גמד״ גימין אמר מסיר את מבטו לראשונה מיונגי והגבר הזר לגאנגקוק ״לא גימין, זה היה בציניות, אתה גמד ואתה מקנא. וזה בסדר כי גם אם טאהיונג היה מדבר עם גבר אחר ונוגע בו ככה הייתי מתפוצץ. חוץ מזה תרביץ לגבר הזה כמו שהרבצת לי.״ גאנגקוק אמר מכווץ עיניים שגימין התכוון לקום ״צודק אני ירביץ לו והוא יתרחק.״ גימין קם, אך משיכה ביד משכה אותו חזרה לישיבה ״השתגעת? הייתי ציני! אתה באמת רוצה להרביץ לבחור הזה ולהסתבך איתו? או עם יונגי?״ גאנגקוק ניסה להכניס טיפת שכל לטיפש הגמור שישב לידו ״צודק.״ גימין אמר, נאנח.
-

״שמעתם מה שקרה בברית המוצצות?״ גימין שאל אחרי שדיפדף באינטרנט, מגלה סקרנות למה שמתחולל עכשיו בעולם, כולם ישבו בסלון מדברים ״ברית המועצות*״ גאנגקוק תיקן את חברו הגמד והסתום. ״מוצצות״ גימין תיקן את גאנגקוק ״מועצות״ גאנגקוק תיקן שוב ״אותו דבר.״ גימין החליט להגיד ״זה לא אותו הדבר יש הבדל בין ברית המועצות לברית המוצצות!״ גאנגקוק אמר, מרגיש ייאוש מוחלט מחברו שגם היה בן דודו, ״למה?״ גימין שאל ״כי אתה לא מוצץ את זה״ גאנגקוק צעק ״אממ אני דווקא כן.״ גימין אמר, מלקק את שפתיו ״א׳! קודם כל יא חרמן זה לא האיבר מין של החבר שלך שתמצוץ את זה, ב׳ אתה חרמן! אם אתה כל כך מפנטז על איברי מין תבקש מיונגי שיושב לידך לדפוק אותך.״ גאנגקוק אמר, גורם לכולם לצחקק חוץ מגימין שנעץ בו מבט ״מה אתה עושה?״ שאל את גימין שנעץ בו מבט ממושך ״מנסה לשרוף אותך עם לייזר דרך העיניים״ בן דודו ענה גורם לשני להיאנח ״בהצלחה לך עם זה.״ גאנגקוק אמר, דופק את ידו במצחו שגימין הוציא לו לשון ״ממש בוגר״ גאנגקוק זרק לכיוונו ״אני יודע״ ענה הבוגר יותר.
״משעמם לי מאוד מאוד אני לא יו-״ גימין התחיל לשיר אחרי דקות של שתיקה ״גימין אל תשיר החלונות פה רגישים״ גאנגקוק אמר, מקבל מבט ממושך מגימין, ״האמת שהם משוריינים לכל דבר״ טאהיונג אמר ״במקרה של גימין הם רגישים״ גאגנקוק החזיר, מחייך שראה את אוזניו של בן דודו מאדימות מעצבים, מרגיש סיפוק שהצליח לעצבן את הבוגר ממנו.

- -
״אבל אני אומר לך שזה לא זה!!!״
״זה כן! מה אתה אידיוט??״
״זה לא!! תבין כבר!״
״יואו!! זה כן!״
״אנחנו סתם נקבל נכשל בגללך!״
״בגללי???״
״כן!״
הוסוק וגאנגקוק עובדים על עבודה שהיו אמורים להגיש, וכרגע מתווכחים איזה תשובה נכונה,
״בוא נשאל את ג'ין היונג או את גימין״ גאגנקוק אמר ״גם אני היונג שלך!!״ גימין אמר ״אני לא יגיב על זה.״ החזיר גאנגקוק ״ג'ין היונג נכון התשובה של התרגיל הזה היא ״16 ולא 5?״ גאנגקוק שאל, נותן לבוגר ממני להחליט מי טעה ומי צדק, ״קוקי יפה של אמא שלך, התשובה היא 5 הסוס צדק״  ג'ין אמר, רואה איך גאנגקוק נושך את שפתיו בעוד שהוסוק מתחיל לקפץ ולשיר ״אני גאון וגאנגקוק טיפש״. הוסוק התגרה בשני ששילב את ידיו והוציא לכיוונו לשון.

״יואוו שאני וגימין היינו בתיכון והיו את הלוקרים אז היינו מקשטים ומציירים עליהם, בהתחלה העירו אבל לא עשו כלום אז המשכנו ובין כל הציורים היינו רושמים את התשובות למבחנים״ ג'ין אמר, צוחק על זיכרונותיו היפים מהתיכון (ה.כ. בת דודה שלי אמרה לי שהם עושים את זה בבית ספר, והייתי כזה 😶)  ״יואו נכון!! זה היה גאוני, אף אחד מהמורים לא עלה על זה בכלל.״ גימין אמר צוחק שנזכר איך היו כותבים את התשובות למבחנים והוא היה משנן אותן בעל פה.
״זה באמת היה גאוני, המורים היו כל כך סתומים, לא שעכשיו זה משהו אחר.״ ג׳ין אמר מצחיק מעט ומתרומם מהספה הנוחה שישב עלייה ״לאן?״ גימין שאל ״אני הולך לנאמגון״ ג'ין אמר ״חכה אני רוצה ללכת ליונגי״ וכך שתי הבוגרים עזבו את הסלון ״טוב... בוא נמשיך כבר בעבודה, יש לנו גם בלשון להצגה בכיתה איף״ הוסוק אמר וגאנגקוק הנהן, כאילו למי יש כוח? (ה.כ. יפים שלי גם לי אין כוח לכתוב לערוך ולהיכנס לזום לעשות עבודות ולהתלונן שכואב לי הגב)
-
״אני אתה, אתה אני..״ גאנגקוק הקריא בקול בוגר את הטקסט בלשון שהיו אמורים לעבוד עליו, שבאמצע הוא והבוגר ממנו בקצת, התחילו לצחוק ״אוקיי אוקיי, יום אחד חיפשתי את עצמי בוויקיפדיה, ולא מצאתי, אני מרגיש חסר ערך..״ גאנגקוק המשיך להקריא, מצחקק מדי פעם ״למה שמישהו יחפש את עצמו בוויקיפדיה?- בוא נחפש גם!״ גאנגקוק קטע את הבוגר ממנו, שולף את מכשירו מכיס מכנסיו, ונכנס לאינטרנט מקליד את שמו של הוסוק ״היונג!! מצאתי אותך!״ גאנגקוק קרא בקול ״באמת? באמת?? תראה לי!״ הוסוק אמר מחייך, אך החיוך לא נשאר להרבה זמן שגאנגקוק הראה לו תמונה של סוס.
״איפוק זה שם המשחק היונג״ גאנגקוק אמר שראה את נחיריו של הגדול ממנו מתנפחות מעצבים.

- -

״...ואז המורה שלי לספרות אמרה: ״שירה זה בכלל לא בעיה. כל מה שצריך זאת מוזה שתגרה אותך, ואז מגיע הפורקן בשפריץ אחד גדול״״ גאנגקוק הקריא את השורה האחרונה, מסמיק מעט, אך זה לא מנע מהצחוק של השניים להדהד ברחבי החלל הגדול, ״למה שמורה תגיד את זה???״ הוסוק שאל, מחזיק בבטנו מרוב צחוק ״אני לא יודע, בטח הייתה חרמנית.״ החזיר הקטן.
״זוכר את הפעם שנרדמת בשיעור?״ הוסוק שאל, שניהם נרגעו מהצחוק החזק שתקף אותם ״נרדמתי המון פעמים, תדייק.״ הקטן החזיר ״נו שנרדמת ואז המורה לפיזיקה באה לשולחן שלנו ואמרה לי ״תעיר אותו.״ ואז עניתי לה ״תעירי אותו את! את הרדמת אותו.״ זוכר?״
״אמאלה איך בכיתי מצחוק אחרי שסיפרת לי! זה כל כך מצחיק!״
״באמת אמרת את זה?״ קול נשמע מהצד גורם לשניהם להסתובב ולפגוש באקהיון וטאהיונג שהיו נראים דיי משועשעים ״כן. חטפתי ריתוק בגלל זה- כן ואני חטפתי איתו.״ גאנגקוק קטע את השני, שומע את הצחקוקים של הגדולים.

״אפילו אנחנו לא היינו ככה״
״נכון באק אנחנו יותר גרועים״
״צודק״

העלתי די מהר, לא?
קיל מייייי🤧🤧
בהצלחה לבנים בחודש הזה😉😚
1.11.2020

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now