-𝙴𝙿 𝟸𝟶-

2.8K 207 51
                                    

תודה על 1k הצבעות זה ממש מרגש אותי אני אוהבת אותכם❤️❤️
הבטחתי ל- noyatzmon9 שאני יוציא מהר אז בזכותה יש לכם פרק היום, באמת השתדלתי להעלות כמה שיותר מהר
סליחה אם הפרק לא טוב❤️
נ.מ כללית
״לא בייבי אתה תלמד את הלקח שמגיע לך, היית צריך לחשוב על לשקר לי ולגרום לי למות מדאגה ואז לברוח, אני יחשוב אם להקל עלייך קצת או לא, אתה צריך ללמוד שממני לא בורחים, ואם תעשה את זה אני ישיג אותך בחזרה. תלמד לא לשחק עם המזל שלך.״

טאהיונג וגאנגקוק הגיעו הביתה.
הרכב החנה וטאהיונג הוציא את גאנגקוק,
"ד-דאדי..." גאנגקוק גמגם מסתכל על טאהיונג בחשש "בבקשה תסלח לי" גאנגקוק אמר וכרך את ידיו סביב צווארו  של טאהיונג, רומז לו להרים אותו, ברגע שטאהיונג הרים אותו גאנגקוק כרך את רגליו סביב מותניו של טאהיונג.
הם נכנסו לבית וטאהיונג ישירות התקדם לחדר שגאנגקוק עליו.
"ד-דאדי?" גאנגקוק שאל אחרי שהם הגיעו לחדר וטאהיונג נעל את הדלת "מה בייבי?" טאהיונג ענה, טאהיונג היה רגוע בעוד גאנגקוק מפוחד..
"א-אני יכול להסביר?" גאנגקוק שאל, גאנגקוק פחד שטאהיונג יגיד לא, ואז הוא יחטוף מכות.
"לא ברחתי כי התחשק לי לברוח יש לי סיבה." גאנגקוק הוסיף.
טאהיונג התיישב על המיטה והניח את גאנגקוק לידו "קדימה..תסביר" טאהיונג אמר, טאהיונג באמת נתן לגאנגקוק הזדמנות, הוא לא רוצה להיות רע אל גאנגקוק ולהכות אותו, אל תחשבו שטאהיונג נהנה להעניש את גאנגקוק זה ממש לא נכון אבל לפעמים הוא לא מותיר לטאהיונג ברירה..
ואם ההסבר שלו לא יהיה מספיק משכנע, הוא יצטרך להעניש אותו.
"א-אוקיי...אז..אממ..אני יסביר, אני עשיתי את זה בגלל שפחדתי..-" "-ממה פחדת?" טאהיונג קטע את גאנגקוק "ממך..-" "-למה פחדת ממני?" טאהיונג קטע את גאנגקוק שוב, גאנגקוק לקח נשימה עמוקה והתחיל לדבר ״ פחדתי ממך, פחדתי שתהרוג אותי, פחדתי שתפגע בי ותרביץ לי אם לא אציית לך והפחד הכי גדול שלי זה שאני אתאהב בך ותשבור לי את הלב לחתיכות..פחדתי שאני רק זונה שלך, שאני לא חשוב לך בכלל..פחדתי, אז העדפתי לברוח ממך ולקוות שלא תמצא ותתפוס אותי כי פחדתי שתהרוג אותי אם אני יעצבן אותך.
אבל מה חשבתי לעצמי שקים טאהיונג החזק מכולם לא ימצא אותי?! מה חשבתי לעצמי בכלל? שאני יברח ואתה לא תמצא אותי? אני טיפש..אבל בכל זאת לא אשמתי, אני שומע על כל המעשים שלך שאתה פוגע והורג אנשים, פחדתי שאני יהיה הבא בתור, שאני יהיה חלק מהמתים האלה.. גם אחרי כל מה שעברתי, אני פוחד, בצדק לא? העבר שלי צילק אותי..ואתה מפחיד אותי..אני מצטער אבל מה כבר יכולתי לעשות?״ גאנגקוק אמר והתחיל לבכות ״אתה סולח לי?״ הוא הסתכל על טאהיונג שהיה דיי המום מהנאום שגאנגקוק דפק.
״בייבי..יפה שלי אני בחיים לא יהרוג אותך, אני לא ישבור לך את הלב כי..אני אוהב אותך, אבל אל תפחד מזה שאני אוהב אותך, אני לא יכריח אותך לאהוב אותי בחזרה, אתה ממש לא זונה בשבילי, אף פעם לא תהיה זונה בשבילי ובכלל! אף פעם לא חשבתי שאתה זונה! אני לא יכריח אותך לספר לי על העבר שלך, אבל אני רוצה שתזכור שאני תמיד פה בשבילך! וכן אני סולח לך, אני תמיד יסלח לך גם אם תירה לי בלב.״ טאהיונג אמר מחזיק לגאנגקוק הדומע את הפנים ״בייבי אל תבכה״ טאהיונג מחא לגאנגקוק את הדמעות.
״ד-דאדי..״ גאנגקוק אמר ״מה בייבי?״ טאהיונג שאל מקדיש את כל תשומת הלב שלו אל גאגנקוק; ״גם אני אוהב אותך״ גאנגקוק אמר מחייך ״אני אוהב אותך בגלל זה ברחתי, פחדתי להתאהב בך, אבל עדיין התאהבתי..אני מקווה שאני לא יתחרט על זה״ גאנגקוק אמר מחייך קצת.
״התגעגעתי אלייך״ טאהיונג אמר ״אם לומר את האמת,גם אני התגעגעתי אלייך.״ גאנגקוק אמר גורם לטאהיונג להתנפל על שפתיו של הקטן.
״אהה~״ גאנגקוק גנח לנשיקה שטאהיונג הכניס יד לחולצה שלו, מלטף את ביטנו וצובט את פטמותיו,
טאהיונג ניצל את זה והחדיר לנשיקה את הלשון שלו.
אחרי כמה דקות שהם בולעים אחד את השנייה,
גאנגקוק היה הראשון להתנתק מהנשיקה ״אני מצטער״ גאנגקוק אמר בפעם המיליון ואחת.
״בייבי. אני סולח לך, ברור שאני יסלח לך! אני יודע שזה לא הגיוני שאני אוהב אותך בזמן קצר״ טאהיונג אמר וחייך ״אתה צודק, אבל לא אהבתי ככה אפילו את האקס שלי, לקח לי כמה חודשים לאהוב אותו אבל עכשיו אני שונא אותו.״ גאנגקוק מילמל בלחש את החלק האחרון ״אבל אותך אני אוהב בזמן קצר ואני אוהב אותך יותר ממה שאהבתי אותו״ גאנגקוק הוסיף וחייך ״גם אני אותך, עכשיו סתום ותנשק אותי״ טאהיונג כמר חוזר לנשק את גאנגקוק,
באהבה, בתשוקה, בעדינות אבל זה נהפך לאגרסיבי עם הזמן.
אגרסיבי תשוקתי ואוהב, אך עדיין זה היה עדין באיזה שהיא צורה.
גאנגקוק התנתק מטאהיונג המבולבל שלא הבין למה גאנגקוק ניתק את הנשיקה ודחף אותו על המיטה עולה מעליו ומתיישב על המותניים שלו ״אוו בייבי״ טאהיונג אמר ״אתה חמוד״ טאהיונג הוסיף גורם לגאנגקוק להסמיק ולכרוך את ידיו סביב צווארו של טאהיונג ״תהיה בשקט ותנשק אותי״ גאנגקוק אמר מחזיר באותו מילים לטאהיונג חוץ מסתום, גאנגקוק תקף את טאהיונג בנשיקה סוערת ״פאק דאדי״ גאנגקוק גנח לנשיקה כשטאהיונג חפן את ישבנו של גאנגקוק בין ידיו ״לא לקלל בייבי״ טאהיונג אמר והצליף בתחת של גאנגקוק ״סליחה דאדי״ אמר גאנגקוק קובר את ראשו בצווארו של טאהיונג,מובך.
גאנגקוק נשכב על טאהיונג, מתכרבל בתוכו, טאהיונג ציחקק מהחמידות של גאנגקוק וכיסה אותם בשמיכה ומחזיק את גאנגקוק בין ידיו ומחבק אותו.
טאהיונג שמע נחירות קטנות שמגיעות מגאנגקוק והסתכל עליו רואה אותו ישן כמו מלאך.
הוא ליטף את שיערו גורם לגאנגקוק לקבור את פניו יותר בצווארו של טאהיונג ולהיאנח בצורה חמודה ושקטה, אחרי כמה דקות גם טאהיונג נרדם.
—-
-אחרי כמה שעות-
גאנגקוק התעורר למיטה ריקה, הוא התמתח בעדינות וקם מהמיטה יודע שיחזור לישון והולך לחדר ארונות להחליף לבגדים נוחים.
הוא לקח חולצה מכופתרת של טאהיונג ולבש אותה אחרי שהתפשט ונשאר עם בוקסר.
הוא נאנח בעייפות ויצא מהחדר חצי עירום.
הוא הלך לסלון וראה את שלושת חבריו יושבים שם ״היי!״ גאנגקוק קרא בשמחה גורם לשלושת הראשים להסתובב אליו באותו הזמן; ״קוקי!!״ הם צעקו וקמו לחבק אותו.
״גימין מה קרה לך?״ גאנגקוק שאל אחרי שהם התיישבו בספה ״התגלגלתי במדרגות..זאת התוצאה״ גימין אמר מרים קצת את היד ״מסכן. בטח בכית הרבה! איך אתה עכשיו?״ גאנגקוק שאל ״קוקי תרגיע אני לא מת זה רק שבר, יעבור.״ גימין אמר וגיחח ״סליחה!״ גאנגקוק אמר מגחך ״מישהו ראה את דא-טאהיונג?״ גאנגקוק שאל והסמיק שכמעט אמר ״דאדי״ ולא ״טאהיונג״.
״אממ..הם יצאו לפגישה לפני שעתיים בערך הם יחזרו בקרוב אני חושב״ ג'ין ענה מתכוון לכולם ולא רק לטאהיונג.
״למה אתה מתגעגע?״ הוסוק שאל מרים גבות ועושה פרצוף מתגרה ״יואו! לא, זה סתם!״ גאנגקוק אמר, מובך. ״הוא לא הרביץ לך?״ ג'ין שאל ״וואו ג'ין היונג אתה רוצה שהוא ירביץ לי? ולא, הסברתי לו למה עשיתי את זה ו-והתנשקנו הרבה במקום שאני יחטוף מכות״ גאנגקוק אמר והסמיק שנזכר בשפתיים של טאהיונג נגד שלו מנשקות בעדינות ואת הלשון הטעימה והרכה שלו חודרת לתוך הפה שלו.
ואז משם שלושתם התחילו להבין ולהתגרות בו.
״שתקו כבר אני חוזר לישון!!״ גאנגקוק אמר תוך כדי צחקוק קטן ופרצוף אדום *מאוד מאוד אדום*.
הפ המשיכו לצחוק עליו עד שהוא נכנס לחדר ונאנח מהטמטום המוגזם של חבריו.
הוא נשכב במיטה והתכרבל בשמיכה, קובר את ראשו בכריות, בדרך חמודה מדי ונרדם.

-הבנים חוזרים מהפגישה בשעה מאוחרת-
הבנים חזרו מהפגישה בשעה מאוחרת וטאהיונג היה הראשון להפר את השקט ״אני מותש, אני עף לישון״ טאהיונג אמר לחבריו וישר הלך לכיוון החדר מבלי לחכות לתשובה.
חבריו עשו את אותו דבר הולכים לחדרים שלהם ומתכרבלים עם בני זוגם.
הוא נכנס לחדר וראה את גאנגקוק מכורבל בשמיכה, הוא ציחקק קצת וצילם אותו.
הוא נכנס למיטה והתקרב לגאנגקוק מחבק אותו גורם לגאנגקוק להיאנח ולהתקרב אליו יותר ולהתכרבל בו.
טאהיונג נישק אותו נשיקה קצרה בראש ונרדם.

אז זה הפרק מקווה שאהבתם❤️
לא היה לי לב לעשות לקוקי רע עם כל מה שעשיתי לו אז ויתרתי לו הפעם.
וגם בגלל שלא רציתי שתהרגו אותי.
שבוע טוב❤️
2.2.2020

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now